God förmiddag alla tokar!
Slappar, nerbäddad med täcke i soffan framför tvn och datorn i knät. Idag är jag hemma sjuk och jag lämnade ungen på dagis så jag är helt ensam hemma och jag NJUTER! Inte döende idag för er som undrar, febern verkar ha släppt och det är ju den som gör så förbaskat ont i hela kroppen så känner mig ganska pigg när jag ligger här. Tills jag ställer mig upp och inser att jag faktiskt inte orkar något 
När gubben kommit hem med sonen ska vi åka och inhandla födelsedagspresent till lilla Norabus
se om vi hittar något att klä ut oss till också för är ju tydligen halloweenfest 
Hoppas alla får en toppendag!
Massa kramar på er!
God middag på dig själv Pellis-tokan. Ja och ni andra får också ett god middag. Jadu, present är inte det lättaste att hitta. Utklädning är lätt, ett tält, slå upp och var utklädd till Svensk sommar = det regnar eller är så förbaskat mycket mygg att man får vara inne hela tiden ^^ Skämt å sido, hoppas du kryar på dig, sänder lite bubblor till dig om du vill ha. Här har vi just avslutat middag. Idag blev det taimat. Namnam säger min mage! Dotera tittar på Pippi, youtube är min räddning! Själv funderar jag på två av livets mysterier, varför mitt hår blir så flottigt fort & varför kaffe inte håller sig varmt hela förmiddagen. Hann ju inte dricka upp morgonkaffet och nu var det kallt och äckligt …
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Livets stora frågor 
Nora har önskat sig: ALLT! Haha, så något ska man väl hitta till den lilla busen 
Ja, ett tält var ju en bra ide, svårt att tro att Nora 5 år fattar skämtet dock
får väl bli prinsessa eller något sånt för som jag förstod det skulle hon vara häxa och det kan vi ju inte vara allihop…
Spar du bubblorna till nån som behöver, jag börjar må mycket bättre så tror det var sån där endags sjuka och nu är jag mest väldigt trött. Men jag säger självklart till om jag skulle behöva för det burkar hjälpa! 
Gott att du känner dig bättre, hoppas du hittar lämpliga utstyrslar till er:)
/ Skogshumblan
Underbart momiji! Men ta inte ut dig för mycket, ta hand om dig också :)
Nejdå, det mesta har bestått av att vi laga nån god lunch tillsammans och sen legat i soffan och sett filmer hela dagarna 
Skönt att höra att du mår så gott Momiji, instämmer i Pellis omtanke, var rädd om dig.
/ Skogshumblan
Det ska jag, tack så mycket 
Så skönt momiji :)

Glad fredag på er.
En sådan härlig dag!
Dräneringen fortsätter och det är lerigt som in i…..efter allt regn i går, inatt och under dagen. Min altan hänger i luften och så även trappan, så en lever farligt.
Låter gott att du är på bättringsvägen Pellis och kalassugen också. Noras kalas kan man ju inte missa.
Momiji vilket vackert foto, blir jätteglad. Gott att du mår bra
Hoppas dagen varit bra så här långt och strax börjar Dobidoo, då ska jag minsann sitta bänkad.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hoppas du kommer på kalaset Pagan 

Hej hej!
Tittar in och läser, nickar och ler. Har varit ledig idag och fått lite uträttat. En lugn hemmakväll och ägare till ytterligare två små råttisar; Socker och Maiden. Lilla Maiden tror visst att hon ska bestämma och klättrar på alla tills Cece tröttnar och lägger henne på rygg, det funkar ett tag…. Det verkar dock rätt lugnt i buren så det går förhoppningsvis bra
. Ska försöka få lite bra bilder på dem, har tagit med mobilen med de är ju aldrig stilla de små liven så det blir så suddigt.
Äldsta dottern på tjejmyskväll, minstan och maken har somnat i soffan och nu är det dags för Elpida att nana kudden. Jo, förresten. Körde nya Bodybalancereleasen här hemma idag och upptäckte en sak - man måste tydligen underhålla sina magmuskler för att få behålla dem…
Sussa gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus