Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 997 ggr
PiganX
0

Godmorgon 4/9

Godmorgon på er! Glad

Är det bara jag, eller går inte tiden väldigt snabbt? Varje dag jag skriver godmorgon så har siffran däruppe ändrats, nyss var det ju 1 september och nu är det plötsligt 4e, utan att något speciellt hänt. Läskigt det där.. Sommaren har gått hur fort som helst, nyss var det juni och nu är det september. Innan man vet ordet av så är det vinter och jul igen.

Idag ska jag (äntligen!) ta tag i träningen. Det största hindret att ta sig över är att ta sig till gymmet och våga träna inför andra. Det är bara det jag är nervös över, men klarar jag idag så klarar jag fler gånger!

Ska även handla hem massor av nyttigt, testa laga lite nya maträtter och så. Har varit sugen på fisk ett tag, jag som aldrig någonsin äter fisk annars.. Kanske att jag kan börja tycka om det igen? Eller så lurar min hjärna mig Flört

Inatt har jag hunnit med att skriva en ganska lång artikel på Ensamhet, blev rätt nöjd faktiskt. Och så har jag kollat film och gråtit en skvätt, jag är så svag för sorgliga filmer, haha!

Vad ska ni göra idag? Hoppas allt är bra med er. Kyss

Skogshumblan
0

God morgon Felicia och ni andra. Låter som du har kommit in i ett flöde Felicia, låt livet ha sin gång framåt men ta det försiktigt så det inte går för fort fram bara. Ska strax väcka mina kottar och köra morgonracet. Kl 8.40 ska ja vara hos arbetsterapeuten för "slutbesiktning" av handens funktion efter op. Sen blir det hem och lägga Tarot, fixa hemma och senare hämta de små kottarna igen. :) Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

God morgon!

Jag säger som Felicia, det är atttans vad dagarna rullar på! Trökväder ute så det sjunger om det. Har sovit dåligt inatt, först iskall och sedan svettats. Drömde gjorde jag på småtimmarna, i natt var det dags för flygkunskaperna igen. Jag älskar verkligen när jag drömmer att jag kan flyga, sååå befriande… och rätt kul med tanke på att jag är höjdrädd.

Nähä, dags att ta tag i lite arbetsuppgifter! Må så godis!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jessica Holländare
0

God eftermiddag!

Idag har jag och Nora pysslat. Håller på att göra massa dekorationer till hennes halloween-kalas på lördag. Imorgon fyller hon 5 år! Jag är så stolt!! Kyss

Varit ute en sväng med den där tröga, dumma illern också som inte ens fattar vad han heter!! Kan stå brevid honom och skrika och han tittar ändå inte på mig.. Kanske dags för mer träning??

Här hemma är det sjukstuga också. Nora är förkyld med allt vad det innebär och jag känner av halsen och huvudet. Men jag ska inte bli sjuk!!

Kram alla!!

plutopellis
0

Trött… Ärligt, har inte ens orkat läsa vad ni skrivit men ville bara visa att jag lever Glad

Skogshumblan
0

Jessica det är en _han_, behöver jag skriva mer? Pellis, tur att du lever, huvudsaken som du skrev:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
0

Vilken härlig dag! Ingen, inte en enda, skall komma och titta på lägenheten idag! Det känns som evigheter sedan vi slapp släppa in främlingar i hemmet stup i kvarten. Och min Thoth kom, så jag har hunnit sitta med näsan i boken lite också. Kul!

Nu lagar jag typisk svensk husmanskost - Wikingertopf. Är det bara jag som aldrig har hört talas om den förr? Flört Min stackars sambo som trodde jag skulle bjuda honom på hans favoriträtt var dag eftersom jag är svensk. Tungan ute

Många kramar till er alla. Kyss

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Amandla
0

Haha, blir inte så lite nyfiken på den svenska grytan Ruz! Vad är det för något?

Jag är bara trött, trött och åter trött, känns lite tjatigt att skriva om det varenda dag *gäsp* Men jag har gjort lite saker på min att-göralista idag, det är jag mallig för! Cool

Ruzicka
0

Det är gryta med tyska köttbullar (en wannabe-svensk variant som bara är helt enkelt ihoprullat kött. Ingen lök, inga ägg, ingenting utom lite salt och kött), ärtor, morötter och svamp i en vit gräddig sås. Jag har då aldrig hört talas om "Vikingagrytan" förr, men oj vad svenska flaggor och älgar det är på snabbversionen. Flört

Jessica Holländare
0

Just det, han är ju en HAN!! FörvånadTystSkrikandes Tack för att du påminde mig Humblan!

Härligt med nyförvärvet  Ruzicka! Hoppas att ni ska trivas tillsammans. Har aldrig hört om den grytan innan? Något som tyskarna hittat på som svenskt eller??

Amandla
0

*isch* Det lät inte gott… men men, smaken är som r*ven, klöven… Flört

plutopellis
0

*asg* Den varianten har jag faktiskt inte hört innan amandla!

Ruzicka
0

Ja, jag tror minsann att de har hittat på det själva och sedan skyller det på oss eftersom det är "köttbullar" i den. Flört Den är inte särskilt god heller, amandla, men vad gör man inte för kärleken? Tungan ute

Jessica Holländare
0

Nu ska jag ta en låååååång dusch och sen ska jag kika på Birkan-reprisen på datorn. Glömde ju det okända igår..

Kram på er!!!

Tarotstollan
0

Godkväll!

Vad är det i vattnet? För det är väl det enda vi alla dricker av, eller "äter" av som gör oss så trötta?
Jag älskar hösten även om den var av den våta sorten idag, så jag är inte deprimerad Obestämd, men jag är också trött. Har varit det i ett par veckor nu, känner inte att jag orkar någonting. Vad det än är jag skall göra så får jag tvinga mig till det!

Sitter och tittar på "Ghost whisperer", visserligen repris men ändå det enda värt enligt mig att titta på just nu.
Skall läsa i nya "Nära" senare.

Ha det bra alla Tarotälskare Kyss!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!