Försvunnen klocka.
Här ska ni som vill få något att fundera över.
För ca 4 år sedan, när vi bara bott här något halvår. Sitter min make vid sitt skrivbord mitt emot mig och tittar i en låda. Han tar upp en guldklocka (en sådan man förr fick, när man jobbat på samma ställe i 25 år) Han konstaterar att den behöver ett nytt batteri. Han lägger ner den. Sen dess är den helt borta.
Och jag brukar alltid hitta sakerna förr eller senare. Men nu får till och med jag ge upp och säga. Jag har ingen aning om var den blev av. Hela huset är genomletat. Och jag har dragit kort, pendlat och försökt på alla sätt hitta den.
Är det någon som vill lägga ett kort, pendla eller försöka känna av den. Så hade jag blivit jätteglad. Maken är rätt ledsen över förlusten.
Tack på förhand
Kram på er. Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hej Isa56
Jag tog en koll på detta och fick en känsla av att den hamnat intill något plyschdjur.
Sedan la jag tre kort: Styrkan, eremiten och omvänd 9 mynt.
Så måhända har den hamnat inuti ett plyschdjur men det ser osäkert ut om ni får tillbaks den.
Klockan finns, den används inte, och den ligger inte på något säkert ställe.
Hm, det får jag fundera över. Gamla plyshdjur finns här. Men visst kanske något av barnbarnen fått med sig den av misstag. Är inte helt omöjligt, för en fick en röd ask här och jag kollade nog aldrig om den var tom. Får kolla med dotra.
Tack Maikailoa, jag ska kika vidare på den tråden. 
Nope, inte ett spår. Pratade med dotra för femtifjärde gången (Hon är van som tur är) Inte ett spår hos dem heller. Så den är fortfarande borta.
Hmm… Kanske kan vara en grej för min särbo. Han kan fråga andarna..
Om jag någon gång får tag i honom.. 
Sätt hundpejl på honom. Så vet du alltid var han är. 
Ja tack du får gärna fråga. 
Ja det var en bra idé! Ska jag nog göra. 
Hehe,