Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 736 ggr
Jessica Holländare
0

Godmorgon lördag!!! 25/8

Sitter här och längtar efter min goa säng. Allt för lång tid tills jag får krypa ner..

Hoppas att ni alla får en toppendag! Det ska jag ha i alla fall när jag sovit färdigt. Kalas hos min bror och syrran och Theodor ska tydligen övernatta hos mig. Nora är jätteglad! Kyss

Kram på er!!

Pagan
0

Goddagens är det ju nästan. Så trött, har inte riktigt vaknat till fast jag varit uppe i 2 timmar. Kaffe hjälpte INTE idag uppenbarligen. Kanske är det åska i luften här? Känns lite fuktigt och varmt och himlen är grå. Hoppas Ni får en trevlig dag Jessica.

Jag ska på kräftskiva i kväll och dagen vet jag inte riktigt vad jag ska fylla med än.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jina.
0

God dag alla goa människor!!

Jag har varit vaken sedan kl 6.00, har en dotter som är hur pigg som helst på den tiden så det är bara att gå upp och dricker kaffe.

Är så sugen på att lägga mer Tarot, kanske blir en omgång ikväll.

Här är det sol, så härligt.

Jag önskar er alla en jätte fin lördag!

www.mediumjina.se

Amandla
0

(gnäll, gnäll, gnäll… jag har sovit uruselt inatt, är sjukt trött och svullen i typ hela ansiktet, kliar i ögonen trots allergimedicin, sa jag trött? *ynk*)

Pagan
0

Oj då Amandla, kramar om. Kyss

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

God afton!

Oj då, tröttelitrötter verkar vara ledordet idag. Vaknade tjugo i tio i morse och var definitivt inte utsövd. Något jäklas med mig i vänster sida runt "änglavingen" axel och nacke. Fått lite massage av dotterna iafFlört.

Minstan är lämnad hos kusinen så snart ska jag, maken och 17-åringen ner till stan och käka lite kinamat - gött!!!

Fortsatt fin kväll och lite goda energier till er alla!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

kinamat låter smarigt ElpidaGlad ja trött!! är ledordet. Fortfarande trött minsann trots hela dagen gått och jag sovit en stund efter middagen. Hoppas pigga på mig senare i kväll, ska snart iväg.

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Ha så roligt på kräftskiva Pagan!! Trots att du är trött. Glad

Jobbigt det låter Amandla.. Jäkla allergi..

Kram på er alla!!

plutopellis
0

Tjena hopp alla! Har läst men orkar inte svara ;) Theodor saknade pappa sin så vi ringde honom och Theodor pratade på så glatt :) pappa är hemma och har det lugnt och skönt idag :) Kram alla!

Amandla
0

Åh, först nu såg jag (ingen annan verkar ha reagerat… ) att vi bara är i juni! Nu blev jag lite glad, Jessica Skrattande Det finns hopp om sommar, sol och värme! Cool

[C Stark]
0

Hola chicas!

Du är duktig Jessica med dina nätter, Hoppas ni får mys, både du och pellis resten av lilla stora familjen!
Pagan din gottegris, vad kul - hoppas ni får det bäst!
Jina du verkar haft en härlig dag, vad skönt.
Amandla hoppas att du piggnat på tilll kvällen, om inte så tacka gud för att denna dag snart är slut! =)
Elpida, hoppas att du också kruat till dig!

Jag instämmer och ställer mig oxå i ledet för trötta med krämpor… *fniss*
Har fått ny medicin får mina kramper i armar o ben och ska nu skola in mig 4 (!!!) veckor *Gud gif mig styrka*
Man blir sjukt trött av att ha konstant kramp i muskler o leder. Är vaken 2 timmar sen rasar jag av utmattning, sover, vaknar med krmap igen, är vaken ett par timmar tills jag rasar av utmattning… ja, och så där håller det på… men den som vänta på något gott har man ju hört talas om,,, Flört
Men bortsett från det så har jag haft en fantstisk dag!!
Jag hoppas att alla har haft o får en fortsatt fantastisk pigg o krämpfri lördag. Kyss

Puss o Kram

Pagan
0

ja Amandla, det såg jag ju först då du påpekat det juFörvånad Jösses, då går jag på semester om 2 dagar. Gud så härligt!!

Cs, låter skitjobbigt, vilken himla tur att du har den positiva ådra som du har för det där kan ju verkligen ta på krafterna. Kramar om dig sötis och hoppas att de nya tabletterna kommer vara till bättre hjälp.

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
0

Tack Pagan - ni är de bästa tabletterna! Kyss

Jessica Holländare
0

*hihihi* Syrran påpekade igår att jag skrivit fel. Skyller på att jag inte var vaken på jobbet! Flört

Många styrkekramar till dig C Stark!!! Kyss

[C Stark]
0

Fining Kyss