Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 524 ggr
Jessica Holländare
0

Godmorgon/godnatt söndag 19/8

Godmorgon och godnatt alla godingar!! Snart får jag gå och sova efter en låååång natt på jobbet. Ibland känns det ganska löjligt att jobba.. Obestämd

Idag ska jag tydligen iväg en sväng till en jobbarkompis och virka och bli bjuden på mat innan det är dags för jobb igen. Sen är jag ledig en vecka!! Gottigt!! Skrattande

Ha en toppendag alla!!

plutopellis
0

Godmorgon! Sov så gott syrran och ha det så trevligt sen, det lät mysigt :) Jag gav gubben sovmorgon så är uppe med sonen. Mysigt :) Får se vad dagen har att erbjuda idag, solen skiner så det blir nog en fin dag. Kram alla!!

Isa56
0

Godmorgon Jessica, Pluto och alla andra. Skrattande

Sov gott Jessica och njut av dagen sen. Skrattande

Pluto visst är det härligt med soliga sommarmorgnar, ha en mysig dag. Skrattande

Själv börjar jag vakna till. Inte klokt vad man tappar kondis under semestern. Har varit helt slut de här första veckorna. Värmen påverkar nog också. För de flesta har varit rätt avslagna på jobb.

Här blir bara slappedag. Upp tidigt imorgon så tidigt i sängs ikväll.

Önskar alla en härlig söndag. Kyss

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Godmorgon

Här är det lite slappt också, har suttit och läst på altanen med en massa kaffe. Har en del på "ska göra listan" men jag väljer att strunta i det, ska ju helga vilodagenFlört Iallafall ett tag till

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
0

Värme? Hm, idag är det soligt här och strax över 20 grader, har varit så några dagar senaste veckan men varvat med regn förstås. Ska äta en mycket sen brunch nu, har gjort ostbröd på lchf-vis (ägg, fiberhusk, ost, bakpulver) och scones till sönerna som inte ens klivit upp ännu… men imorgon börjar tvåan andra läsåret på gymnasiet, så det är slut på hans sovmorgnar. Ettan börjar först om en vecka på universitetet.

Ruzicka
0

Vi har 40 grader här. Jag skämtar inte. 40 grader. Hela jag är bara en enda stor pöl av svett. Rastlös, seg och oengagerad är vad jag blir av värme. Nej, hetta klarar jag inte av alls. Vi har i alla fall lyckats städa ut förvaringsrummet, källaren och garaget och packat 6 lådor. Det är så mycket som skall göras men det är så svårt att sätta fingret på vad, så packa lådor är vad vi gör sålänge, även om det är 3 veckor kvar innan vi flyttar.

Imorgon skall det i alla fall åska och regna. Det ser jag fram emot.

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Amandla
0

Jag drömde häromnatten att jag skulle flytta och hade börjat packa. Det intressanta med den drömmen var att jag kände mig helt tillfreds och såg fram emot att flytta! Periodvis har jag drömt om flytt men då har det alltid slutat med att jag ångrat mig hemskt och vaknat av att jag nästan gråtit Tungan ute så det är väl så att jag börjar känna mig färdig med den här bostaden…

Ruzicka
0

Flytta är ju roligt, amandla! Börja på nytt med nya möjligheter. Skrattande

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Amandla
0

Jo, jag börjar se fram emot det! Fast det är nog inte dags riktigt än, men om nåt år eller två. Men OM jag skulle råka snubbla över en suveränt bra ny bostad så skulle jag gärna flytta om några veckor Flört

Skogshumblan
0

Hej hopp alla, kikar in och säger godkväll.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
0

Hakar på skogis - go kväll! .. jag är lat idag… zzz…  Kyss

[Momiji]
0

Hallå!

Kikar in såhär på kvällen. Sommaren har äntligen kommit hit så jag har spenderat så mycket tid som möjligt ute i solen och värmen.

Har nyss kommit hem från bion och är både nöjd och missnöjd. Filmen var bra men, när jag bokade min biljett så var hela salongen tom. Då jag sen gick in för att sätta mig så kom det 3 andra och vars sätter dom sig? Jo, dom har bokat upp platserna precis brevid mig trots att det fanns 70 andra lediga platser i salongen. Förstår inte varför dom tvunget skulle boka platser brevid den enda upptagna platsen i ela salongen. Självklart så är den som sätter sig precis brevid mig en sån där som tar upp både sin egen plats och halva platsen brevid. Sitter med benen så brett isär som det bara går, ställer drickan under min stol och sätter sina armbågar i revbenen på mig. Sen sitter dom och frågar varandra hur länge det är kvar av filmen hela tiden också. Ganska dålig stil tycker jag.

Men får tänka på att filmen var bra iallafall och nu har jag bara exakt 8 timmar kvar med tandställningen Skrattande

Gonatt på er, kikar in imorron så ni får se mitt fina tandställningsfria leende Glad

Jessica Holländare
0

Varför flyttade du inte på dig Momiji om det var helt tomt för övrigt? Störande ju…

[Momiji]
0

För jag hade redan ställt iordning alla mina grejer runt platsen. Sen var jag lite envis och ville min egen plats då jag faktiskt bokat den före dom och kom till bion före dom. Ibland är inte min envishet så bra att ha Oskyldig

Tarotstollan
0

Det är sent, men jag vill dela med mig av min dag som gått!
Först var jag hos mamma på middag tillsammans med min moster som nyss blev änka.
Efter det åkte vi till Ulricehamn och hälsade på deras moster, som är 93½ år gammal. Lite gaggig men kommer ihåg alla sina barn, barnbarn och barnbarnbarns namn och vika som är gifta med vem och var de bor osv.
Jag har inte träffat henne på 11år, det var då lite hastigt i kyrkan på min morfars begravning 2001. Hon är min mormors enda syster och eftersom mormor gick bort redan 1981
 var det så roligt att träffa henne igen.
Och att få titta på alla vackra tavlor som hon målat under alla år! Hon målar fortfarande och tavlorna är helt underbara! Jag har fått en av hennes tidigare alster, men jämfört med den och det hon målat sen dess går inte att jämföra. Det märks verkligen att hennes teknik gått framåt. Numera ser hennes blommor levande ut på tavlorna, men jag är glad att jag har en tavla av henne ändå.
Detta var en sådan där dag som man sparar i minnet så länge det bara går!Glad

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
0

Vad mysigt det låter Stollan. Kanske du kan få en av hennes senare alster med. Glad

Tarotstollan
0

Hoppas kan man alltid, hon vet att jag gillar dem jättemycket!
Fast hon har en jättefamilj och de har ju första tjing!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!