Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1027 ggr
Jessica Holländare
0

Måndag 20/8

Ingen bra natt… Usch vad jag har fruktansvärt ont!!!! Skrikandes Skulle vilja rulla ihop till en boll och gråta…

Men nu är jag i alla fall ledig!! En hel vecka. Glad

Hoppas ni får en toppendag alla. Kram kram

[Momiji]
0

Gomorron! :) Hoppas det går över snart Jessica! Nu ligger jag och väntar på att väckaren ska ringa. Bara lite mer än 1 timma kvar med tandställningen :)

plutopellis
0

Godmorgon! Sista dagen med min bebis för imorgon är han stor pojken och ska skolas in på dagis. Jag gråter vid tanken!!! Vart är min bebis??!! Fast jag har gått ner till 80% nu och kommer vara ledig varje onsdag så då blir det massa gos och babysim :) Nu luktade han illa :/ nån som vill? Nähä, då gör jag det då. Kram alla!!

Skogshumblan
0

God morgon tjejer Och ni andra som kommer in. Jessica lät inget vidare. Hoppas det blir bättre. Momiji wohoooo! Äntligen dags! Hoppas allt går bra och att du visar ditt fina garnityr:) Pellis. Jajamen skicka hit stinkisen. Har två här som vill ha Småsyskon så han bli nog väl omhändertagen;) Själv har jag varit uppe en stund. Blev väckt vid fem av dottern som var törstig, sen somnade hon om men inte jag. :P Vid sex gav jag upp och gav mig ut på 5,5 km löprunda. Jag är helt klart en morgonlöpare. Blir så god start på dagen så jag tror det blir en ny vana. Ska strax lämna dotera på förskolan och sen vet ej sjutton vad sonen och jag hittar på- allt eller inget :). Ha en kalasfin dag alla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

God morgon

#3 Löparrunda klockan 6 på morgonen!!!!! Jösses vad hurtigt, då har jag inte ens börjat få igång kroppen. Kanske hade funkat för 10 år sen men nu är det lite längre startsträcka… Duktig du är!!!!!

Pellis, allt har sin tid och alla åldrar sin charmFlört. Tänk vad han kommer att utvecklas, lillpojken. Och vad skönt att ha onsdagarna tillsammans!

Momiji Skrattande

Jessica, låter besvärligt! Om du vill kan jag skicka lite healing ikväll?

Hemma och tillbaka på jobbet efter en helg på Ramsberg! Har faktiskt gjort lite läggningar för andra i lördags eftermiddag och det gick över förväntan! Dessutom kom en lek till mig. En av deltagarna "slängde" till mig den och ville jag skulle lägga för honom på söndagen. Tog den och började titta på den (en tarotlek från Doreen Virtue) och kände att den skulle stanna hos mig! Jag frågade igår innan vi skulle hem om han inte ville sälja den till mig. Jag hade redan talat om för honom innan att leken var helt underbar. Han gav den till mig. Jag ville verkligen betala men det gick han inte med på. Han sa att han brukar köpa på sig ganska många lekar och att han då och då gav bort några för att de helt enkelt skulle dit. Och denna skulle till lilla migKyss.

Tänk så passande att vi har en tarotcirkel på gångFlört.

Ha det nu riktigt gott allihop!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Momiji]
0

Nu kan ni se mina fina tänder i bloggen :)

plutopellis
0

Men elpida! Så underbart att få en lek på detta sätt! Den skulle till dig helt enkelt :) Så skönt momiji!!!

Skogshumblan
0

Elpida så härligt med leken! Jag blir glad å din och han som gav dig lekens vägnar!

/ Skogshumblan

[C Stark]
0

Vad härligt med ledighet Jessica, hoppas du får ro, tid och energi och inga fler onda kroppsdelar!!

Och vilken härlig historia Elpida, visst är det betydligt roligare med saker som har ett affektionsvärde och en liten historia att berätta.

Grattis till tandställningsbefrielsen M, och Skogis - jag avundas dig som är vaken så tidigt, min kropp vaknar heller inte förrrän framåt lunch.
Pellis… visst går tiden fort när man har roligt? Se det som att du får lite extra tid för dig själv nu.

Själv har jag en fantastisk måndag efter en hysterisk helg. Har varit på gymmet för första gången utana sjukgymnst hack i häl. Har fortf ett strikt schema att följa en lång tid, men bara vetskapen om att jag får beblanda mig bland vanliga döda gör ju att man frisknar till. Kände mig nästan som om jag rymt från fängelse när jag helt själv gled omkring i lokalen, haha…. underbart!
Har firat mig själv och mina framsteg med nya fina träningskläder! <3
-Hejja mig!

Och hejja Er, och alla andra som glider in under kvällen. Ni är fantastiska på alla sätt och vis! Kyss

Skogshumblan
0

Cs, jag ger dig stående ovationer! Snygg, klok & släppt fri, kan ju inte bli bättre;)

/ Skogshumblan

Jessica Holländare
0

Åh vad underbart Elpida!! Den leken skulle tydligen till dig. Kyss Vilken tid kör du healing idag i så fall? För idag börjar ju Det okända på 7:an kl 21.00!!! Skrattande

Härligt C Stark! Kämpa på i dina nya fina träningskläder och din frihet.

Puss på er alla! Kan inte skriva så mycket idag, handleden är kass presic som resten. Men nu mår jag i alla fall bättre. Beställt en ny utredningstid hos vårdcentralen och är nöjd med att vara ledig nu.

Amandla
0

Nä, mot badkaret med Albinpudeln under armen… nu äntligen ska han badas. Hinner föna honom torr lagom till Det okända om jag startar NU!

Isa56
0

Godkväll allesammans. Skrattande

Har läst men klarar inte att skriva så mycket. Axeln tycks lagt av nu.Vaknade imorse av att det gjorde lite ont. Foten i munnen

Får väl bli doktorn igen.

Annars provade jag nya arbetsuppgifter idag, och det var kul. Tungan ute

Jaja det löser sig. Önskar alla en härlig kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Godafton

Jösses här var det fart i tråden minsann. vet inte var jag ska börja.

Glad att du känner dig lite bättre Jessica, inte alls bra att du fått så ont redan nu efter semestern.

Momiji grattis till tandställningsslipperet

Cs härligt, släpp fångarna loss det är höstTyst

Elpida men gud vad häftigt! Kan tänka att er helg varit full av intryck!

pellis doftande bebbar är det bara en mamma som älskar vet du väl, och kanske dagisfröknar då. Håller tummarna för att han kommer att trivas. Bra beslut att ta lite ledigt en dag i veckan. Det är du värd.

Skogis din hurtbulle, ja en annan var visserligen på jobbet kl.6, men inga planer på att springa vid den tiden nej!

Det okända, kommer det i dag ja just det - Dallas också ju. Inte samma tid väl??

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

jo så klartFoten i munnen

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Pagan, nä jag säger ju att jag är ett måndagsexemplar ut i fingerspetsarna….Tungan ute

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Jo, samma tid Pagan. Bra att du sa det för bara måste se Dallas ju! Haha Skrattande

Jessica Holländare
0

Dallas, ja jösses… Nästan så att jag vill se det..

Skogshumblan
0

Säger bara playfunktion.

/ Skogshumblan

Pagan
0

Ja klart man måste se premiären av Nya Dallas med the uggly Mr JR Ewing i spetsenTungan ute

Playfunktion? Sånt har inte jag

Sajtvärd Tarot

Amandla
0

Här, Pagan! http://www.tv4play.se/ Alldeles gratis, men man måste ju förstås ha en uppkoppling som är snabb nog.

Pagan
0

jamen det har jag ju tillgång till. jag har t.o.m inhandlat en 10m HDMI kabel så jag kan se på storbild och inte orkar flytta på laptopenSkäms

Sajtvärd Tarot

Amandla
0

Se där ja! *nickar*

Skogshumblan
0

Jorå pagan alla kanaler har program som man gratis eller mot betalning kan se en viss tid efter de sänts i kanalen. Ex kan man se det okända en vecka efter det sänts, även vi som inte har sjuan,

Kan säga att de få serier jag slaviskt följer ses i playfunktionen när barnen somnat. Downtown abbey, hem till gården, det okända, big love och kanke nu då även Dallas.

/ Skogshumblan

Pagan
0

Det var värst skogis, jag har ingen aning om hälften av de programmen. Kollar ju mest inredning, äntligen hemma mm.

Men Dallas nu i kväll, ja jäklar de gamla takterna sitter i.Skrattande

Sajtvärd Tarot