Tvåsidig intervju av lek
Vi har ju redan intervju av ny lek-stjärnan, men här är en annan variant, som inte bara fokuserar på hur leken är utan också hur du skall förhålla dig till leken. 
…..5
..3….4
1……..2
1. Vad bidrar du med i relationen?
2. Vad bidrar leken med i relationen?
3. Vad behöver du göra för din lek?
4. Vad behöver din lek göra för dig?
5. Generella råd för relationen

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Spännande! Och även här skäms jag! Jag har inte gjort den andra stjärnan… Har knappt haft framme korten på flera månader.. Gjort läggning för mamma och lillebror men inte något för mig. Jag har ingen ro i kroppen…
Jag har inte heller haft lekarna framme. Det har varit så mycket annat. Ibland blir det ju så. Det skall bli kul med tarotcirkeln, så jag får en bra anledning att sätta mig ner i lugn och ro och lägga. 
Ja, jag känner samma sak. Behöver en spark i rumpan så jag får fram mina älskade lekar 
Åh så spännande!!
Denna skall också testas, när jag känner att det är rätt.
Jag har heller inte lagt någon riktig stjärna sen i våras. Har varken kännt behov eller haft ork för det.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Ruzicka, tusen tack för att du delar dessa jättebra läggningar med oss! Uppskattar det mycket!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Vad kul att ni gillar den. 

Tack Ruz, nu när jag har en del nya bekantskaper så är det bra med dessa "lära känna" stjärnor. Det tar sin tid att bekanta sig och det kan vara värt att ta reda på om man ska bekanta sig eller bara ha leken som samlarföremål. Eller ta fram och fråga igen om ett tag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot