Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 658 ggr
[C Stark]
0

God lunch 17:e augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla härliga själar!

Är det ingen som vaknat till idag eller är det det fina vädret som har brädat innesittandet tro?
Sitter och förbereder mig inför en helg i snickerboas tecken.
Den här gången får jag hjälp så jag ska hämta golv och fixa så mycket jag bara kan medan jag har förstärkning!
Här är det gassande sol, både ute och inne! Sitter och fyller i ansökningar till skola down under, tittar på hus och längtar att få användning för min nyvunna frihet.
Det är bara tre månader- 90 dagar - 2160 timmar kvar på min rehab innan jag har möjlighet att börja leva igen. Och jag har redan börjat fira, har väntat 2 år på detta nu. Så nu måste det bli bra. Bättre att ta ut segern i förskott än att inte glädjas alls!
Jag hoppas på en bra helg och önskar er desamma!

-Ni är bäst Kyss

plutopellis
0

Låter underbart och en sån passande bild du hittat! Är så glad för din skull! Blir det "idrott" sen? Ja, solen skiner men jag har så ont i magen började igår så orkar inget :( trött.. Stackars sonen får roa sig själv inne för orkar inte jaga honom ute. Men gubben slutar två så då kanske det blir roligare.. Hoppas magen släpper. Undra vad det kan vara? Jaja.. Kram kram!!

Jessica Holländare
0

Tjingeling!!

Japp, vädret som dragit ut mig idag. Suttit ute och virkat. Såå skönt ute!! Måste passa på för nu ska jag ju jobba hela helgen. Då blir det inget utemys.

Så nu ska jag faktiskt gå och vila lite så jag kan jobba hela natten.

Kram i massor!!! Och hoppas magontet går över snart syrran.. Kyss

plutopellis
0

Du får lägga ut bild och visa hur långt du kommer med virkandet syrran :)

Pagan
0

Rätta takter Cs. Skola down under, ska du resa så långt och plugga?

Är magen bättre Pellis?

Här har vi haft strålande väder hela dagen, jag flexade ut tidigt och spatserade och käkade glass, tjötade och hade det gott innan jag for hem. Nu har jag lurat på maten och ska slappa lite till. Det är fredag!!!!!!!!!!!!!!Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Nej :/ men bättre än igår så.. Ensam med sonen imorgon så hoppas det gett med sig helt då så han kan få komma ut och springa :)

[Momiji]
0

Hallå! Tänkte bara kika in lite snabbt nu på kvällen och skryta om min underbara dag. Har tagit medicinen för sista gången, varit iväg till grannstaden med 2 kompisar och ätit lunch och shoppat(struntade i köpstoppet idag) och precis innan vi satte oss på bussen tillbaka så gick vi ner till hamnen och kollade på alla fiskar som simmade omkring. Väldigt mysigt och imorron ska vi äta middag tillsammans och spela spel med några till :)

Jessica Holländare
0

Bild kommer någon gång syrran. Tungan ute Dumma mage som inte vill bli bra.. Rynkar på näsan

Låter härligt Momiji!! Och Pagan, det lät som en bra dag.

[C Stark]
0

Ja, kanske… vi får se vart vinden vänder! Flört