Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1858 ggr
Ruzicka
0

Godmorgon kära vänner! 16/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Jag sitter och budar på flyttkartonger på Ebay såhär i ottan efter ännu en sömnlös natt. Men om jag går upp nu så kommer jag säkert rasa i säng i kväll, så det är nog bra. Även om jag är lite illamående och groggy just nu. Tungan ute

Jag vill tacka er allihopa, för att ni är så omtänksamma och underbara. För att ni alltid finns där om någon behöver hjälp, för att ni ställer upp för varandra och har tålamod att lyssna om någon behöver prata ut lite. Kyss Många kramar till er allihopa!

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Elpida
0

God morgon - och tack själv för att just DU har hittat hit till denna underbara del av cybervärlden <3

Redan torsdag, veckan har svischat förbi känns det som. Ska träna lite på lunchen tänkte jag, kan vara bra att ge bålen liten omgång så jag orkar köra bil imorgon i 4 - 5 timmar…. Men gud så kul det ska bli!

Ska försöka komma ner med dotterna till stan i eftermiddag. Hon fick ju recept på glasögon i somras så vi ska plocka ut bågar till henne. Var på fik och träffade två väninnor jag inte umgåtts med så mycket de senaste ..typ 9 åren. Det var så himla roligt, så många härliga skratt och det värmde gott i själen när jag kom hem.

Önskar er en solig och fin torsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

plutopellis
0

Tack själv Ruz!! :) Sovmorgon till strax efter åtta idag. Vi var ju på kalas igår så lillplutt hade väldigt svårt att komma till ro igår kväll.. Min kära sambo petade på mig i natt att Theodor skrek så jag gick upp och nattade om honom. Men sen petade han på mig igen i morse när hans klocka ringde och när jag sa att det är faktiskt din klocka så fick jag ett ojdå som svar och han susade upp. Haha, skrattade åt den stackars förvirrade människan :) Idag gör vi ingenting! Tar dagen som den kommer. Solen skiner men vi är inne nu tills fika och sen vila, sen får vi nog gå ut och springa runt :) Puss och kram till er alla och jag håller med Ruz, tack alla för att ni finns!!

wolfheike
0

Tack själv Ruzicka kan bara hålla med dig så många fina här som delar sina tankar både i med och motgång.Sånt är så underbart vackert.

Sol här också och dom där getingarna dom är puts väck nu äntligen Cool

Ha en alla tiders dag Glad

Ruzicka
0

Inte en enda flyttkartongsauktion har jag lyckats vinna hittills! Förvånad Går de upp i över 10 kronor per kartong är det ju inte värt det, ju. Nej, jag tror vi får gå ner till Lidl och fråga om vi kan få kartonger av dem.

Det låter som att alla har en härlig dag framför sig, så härligt att höra! Kyss

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Tarotstollan
0

Godkväll alla!

Usch vad ni är uppe tidigt, själv gick jag upp kl. 13!
Sovit dåligt och haft mardrömmar, i förrgår drömde jag att jag blev (ursäkta språket) nedskiten från topp till tå av en häst som hade svåra diareér!Skrattande Undrar vad det kan betyda?
I natt var det det vanliga: springa upp och ner i trappor, öppna dörrar, leta efter något som jag inte ens vet vad….
Vid 15 var jag och min kompis i djurparken, det var inte så mycket folk eftersom skolan börjat. Fast det var VARMT! Jag hade vatten med mig men det tog slut snabbt, dessutom hade jag tydligen fel skor på mig! Jag har så ont i mina fötter nu, så jag kan knappt ta mig ut i köket för att hämta mitt te!

Ha en trevlig kväll alla!Kyss

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

plutopellis
0

Oj sånna drömmar du har! Hoppas du får sova bättre i natt stollan Kyss

Amandla
0

Stollan, hästar symboliserar energi. Vad är det du ödslar mängder med energi på utan att bli uppskattad? Det verkar väldigt otacksamt…

Pagan
0

Tack själv goa ruzKyss

Hahaha Pellis, trevligt att bli väckt då hans klocka ringerSkrattande

Elpida, låter så gott, minnenas alle med gamla kompisar, ja så himla trevligt. Hoppas Ni fann fina bågar. Lita avis på det du har framför dig, Ni kommer få en oförglömlig helg, hälsa alla från mig.

Stollan, ja jösses vad kan det betyda? Sicka drömmar!

Har du något företag som tillverkar förpackningar i närheten Ruz? De brukar ju ofta få massa lådor över med feltryck mm, som man kan få till billig peng, kanske t.o.m gratis.

Gott Heike, getingfri Hurra!

Säger som Elpida veckan sa bara swich! redan fredag i morgon! Hoppas helgen går lite långsammare då.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
0

Tack för svar Amandla, jag vet inte vad det kan vara som jag ödslar energi på, mer än sitta vid tvn och datan………..
Önskningar som aldrig blir uppfyllda, jag vet inte!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
0

Godkväll!

Har läst men idag är jag lat! Cool

Har haft en riktigt slapp dag idag. Suttit ute mycket idag och virkat lite kakor då jag har ett kakfat på beställning. Nora har vallat runt mig på promenad också. Annars har jag inte gjort ett skvatt!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen..? Kanske virka eller nåt..