Godmorgon 14/8
Jahopp då var första natten efter semestern gjord. Har varit lugnt och heeelt underbart att vara tillbaka!!
Fast det ska bli riktigt gott att mysa ner sig i sängen…
Ha en underbar dag alla godingar!! Godnatt
Tjena hopp alla! Här är matsäcken packad och vi är redo för bussresa heeeela vägen in till stan ;) ska fika på berget och sen säga hejdå till en jobbarkompis som gör sin sista dag idag :( samt träffa hon som fick barn för ett tag sen som jag skrev om vi ska ta en fika på stan sen. Så ska jag till banken, Theodor har låst min bankdosa ;) Så idag blir en mysdag helt enkelt! Kram kram!

God morgon!
Uppsagd på jobbet, en månad kvar. Korten ljuger ju sällan så det var väl inte helt chockartat besked. Nedragningar och besparingar i företaget så det ska sägas upp 150 pers allt som allt, de började med 60 igår!
Har fått lite indikationer på utbildning till hösten så det ska bli spännande att se vad framtiden har att erbjuda!
Mmmm, fika på berget Pellis. Låter myspys. Ja se barn är då kluriga..
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Men så tråkigt elpida :( gubben råkade ut för samma sak, 75 på hans jobb.. Men han fick nytt med en gång, började igår och de var redan väldigt nöjda med honom. Låter roligt med studier! Vill också börja studera något, men vad? Lycka till! För det kommet lösa sig! Puss och kram!
God Dagen !
Nä men fy vad trist Elpida,hoppas du hittar något nytt snart igen.Jobbigt sånt där när folk blir arbetslösa.Håller alla tummar för dig tjejen,kram på dig.
Mysigt med fika på berget,ha det kalas i solskenet som jag hoppas vädergudarna vill bjuda er på.
Ha en kalas dag allihop
God middag!
Jessica, mys på!
Pellis hoppas ni får en trevlig dag!
Elpida, fy så trist, hoppas det här löser sig till det bättre för dig även om jag förstår att det kan kännas vidrigt just nu.
Heike , hoppas anticimex kommer idag.
Har varit och tagit stygnen i handen idag. Läkaren hade dragit ihop stygnen ordentligt så de hade växt fast lite, inte alls skönt att ta de stygnen… men det såg helt ok ut så nu får jag börja springa igen. Jippie!
Hoppas ni alla får en fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Känner mig som en ny människa, eller till hälften i alla fall. Har känt mig ur slag senaste veckan, sovit dåligt, ätit för lite osv. Men så i förrgår gick jag en promenad med hundarna, 5 km på 50 minuter vilket är hyfsat för jag trodde jag hade sämre kondis än så. Allt kändes bra, men jag sov riktigt dåligt natten efter.
Igår tog jag en nästan lika lång promenad, men orkade bara hålla fart under halva, så det tog mig en kvart längre att komma hem. Så trött, ont överallt nästan, blodsockret i botten, sjukt trött. (gnäll gnäll, men jag vet att ni står ut
) Naturligtvis ösregnade det större delen av promenaden. Fixade mig en kall middag och såg på en film, la mig vid halv elva (!) och tog insomningstablett. Och nu jäsingen har jag sovit, tretton timmar nästan i ett svep och djup sömn dessutom! *hurra*
Blir lite trött på kroppen ibland, men det är åtminstone omväxling. 
Nu ska jag vänta på besked om nattgäster kommer eller inte, de försöker skylla på att de har sex hundar med sig men det ska allt gå! 
Heja amandla! Ge kroppen vad den tål! Hoppas ni får det trevligt alla hundar & människor:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Såvitt jag vet nu så kommer de! Kul! Två goa tjejer som tillsammans har sex mellanpudlar, energiska sådana dessutom så det blir ju intressant att se hur många hundar vi kan ha lösa samtidigt
Jag bor i en ganska liten trea men det finns några dörrar att stänga som tur är.
Skönt det måste kännas att få bort stygnen Skogis,hoppas allt läker perfekt nu för dig 
Amandla coolt med så många hundar samtidigt,önskar jag var där och fick se dom vilken fart det kan bli om dom spelar opp varandra 
Nu så äntligen har anticimex vart här men dom heter visst nåt annat nu,stog inte anticimex på bilen.Helt odramatiskt och tro det eller ej men jag gick ut och gjorde sällskap med en av takjobbarna som också har getingskräck,men inte en geting kom ut och det skulle ta runt fyra dagar för dom att flyga in och ut där dom drar med sig giftet in i boet.
Måste få sträcka på mig lite,kunde väl aldrig tro jag hade modet att gå ut och titta om än på säkert avstånd men ut gick jag i allfall ,de ni 

Bra jobbat Heike
heter de inte anticimex längre, hm, kanske du hade ett annat företag hos dig.
Skogis skönt att slippa stygnen, fast det lär lite ajajaj, Peppad och härlig du låter, ut i spåret med dig
Elpida, jag vet ju sedan innan, men hoppas du landat i detta trista besked och börjar se lite poistivt igen. Kram tjejen.
Pellis låter som du njuter av din semester, ordningen liksom återställd!
Amandla, vad skönt att du är på banan igen. Sömn är oftast det som läker bäst.
Jessica, ja så jublande glad var inte jag första jobbdagen, inte andra tredje eller fjärde heller för den delen. Men nu har jag kommit in i takten igen så det går av bara farten.
Här har vi haft en vacker dag, görvarmt och gott. Lika varm efter duschen som innan, men det får väl gå. Skolorna börjar här i morgon. Så skönt. Dottern tycker ju inte det förstås. Men nu blir det mer ordning med sovtider mm. Läxor är ju så kuuuul!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot