Godmorgon fredag!
Hejhej!
Jag som skulle ha trevlig semester i Lund har gått och blivit förkyld, så det är mest sängliggande och ojjande (och lite självömkan
) som gäller för mig. Jag hoppas jag kan vila ut det mesta idag, så jag slipper må jättedåligt när vi skall flyga tillbaka imorgon. Tur att ni slipper höra mig i alla fall, för prata kan jag inte, det är Voldemortviskningar för hela slanten. 
Sambons första arbetsintervju gick jättebra. De var mycket intresserade men lite osäkra på om de hade möjlighet att anställa en till, men de skulle titta på det. Det är bara att hålla tummarna! Idag skall han på en till, och de är så entusiastiska att jag tror de redan räknar med att anställa honom. Vi får se hur det går, men hittills är det långt över förväntan.
Jag har återförenats med Tarot of the Sweet Twilight, och vilken lek! Den är hur vacker som helst! Men lite annorlunda i symbolik från mina andra. Men jag känner inte alls någon frustration över det som jag gjorde för några år sedan. Nej, det här skall jag klara!
Nu har ni blivit uppdaterade om mitt liv, och nu vill jag höra om ert! Vad gör ni idag?
Många kramar till alla ni fina! 
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

God morgon Ruz - kul att höra av dig
. Vad tråkigt att du blev så förkyld när du kom till Svedala, men du låter rätt förhoppningsfull ändå. Vad roligt att det gått så bra för sambon, då håller vi tummarna för honom nu!
Äntligen fredag då ja! Känner mig inte alls färdigsemestrad, haft alldeles för lite tid för att bara vara, slappa och känna mig totalt ledig
. Som tur är ska jag till Ramsberg nästa helg, visserligen med massa andra människor men det blir många tillfällen för de inre resorna. Dessutom är det ju bara sådant jag gillar att pyssla med
. Ska hänga lite med Lady Oona och tarotkorten bl. a!
Vi får se om jag orkar vara uppe alls ikväll eller om jag somnar i soffan… men det är rätt skönt det oxå
. Vad ska ni hitta på i helgen?
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
FREDAG!!!!!!!!!!
God förmiddag! Ruz gott att höra att av dig. Hoppas det går bra att flyga hem i morgon. Tummarna hålls för din sambo! Elpida, ha det så bra på Ramsbergsgården och sov gott i soffan i kväll;) Här är det makens sista semester. 7 v kan gå fort! Jag tror vi ska städa här. Har tvättat och alla våra kläder ligger rena och behöver vikas och komma på plats. Behöver rensa lite bland barnens kläder, de har ju vuxit fast jag förbjöd dem! ;) Sen blir det en sväng till affären för helggodiset måste ju köpas;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon i stugan!!
Härligt att höra Ruzicka!! Här hålls tummar och tassar för sambon. Och krya på dig!! 
SEMESTER syrran!!! Ha det nu så underbart!!
Själv ska jag inte göra ett dyft idag. Igår tvättade jag massor. Skulle behöva städa, men det bryr jag mig inget om! Ska bara vara och kanske försöka få igång min virk-gnista igen så jag kan få allt färdigt..
Varför blir man så himla köpsugen när man egentligen inte har pengar??
Jessica, tingens inneboende jävlighet.
/ Skogshumblan
Så måste det vara.. 

Ruz äntligen! Gud så trist att bli liggandes, kan det varit airkonditionen tro? Men du har ju gott sällakap av Twilight iallafall. Hoppas Hoppas att jobbet är hans, lät himla positivt. Jag är tillbaka på jobbet, nu har fållan slagits igen för de närmaste 46 veckorna och nedräkning börjat för nästa
Nä, så negativt är det inte. Ha en trevlig hemresa och gott att du fått känna på att andas svenk luft ett par dagar.
Elpida, ja jag vet att du ska till Ramsberg. tror jag hänger på nästa år. Verkligen en toppenhelg, liiiite avis. Har du fått färdigmålat kåken?
Sicka ouppfostrade barn du har skogis, växa på det viset trots mammas uppaningar!!!
ja nu går det bara utför
Pellis & Jessica haft en bra dag?
Jag är så inih……tes glad att det är FREDAG! seg vecka, seg start, nu kan det ju bara gå raka vägen upp. Har köpt hem en massa D vitamin, tugga tugga säger jag bara. Pigg och alert är mitt andra namn……………..inom kort
Isa allt ok? Vet att du finns i faggorna. kram på dig tjejen
kram kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Haft en lugn och skön dag Pagan. Tackar som frågar! 
Har haft en helt underbar eftermiddag hos svärföräldrarna. Theodor var så glad och go :) nu har han svårt att komma till ro det lilla knyttet.. Och jag har SEMESTER!!!! :)
Pagan jasså? Jahaja tack för den. 
/ Skogshumblan
Här har det varit sol emellanåt. Men mest regn. Men jag har hållit mig inne och myst i min ensamhet. 
På måndag börjar allvaret igen. Ska bli gott. 
Ska se om jag orkar lägga över bild från mobilen imorgon så ska ni se en överlycklig plutt som äter chokladpudding för första gången :) men orkar inte starta datorn idag. Isa och syrran har redan fått se på fb ;)
Och han är heeeeelt underbar!!! 

Skogis
Ja det vill jag se pellis, en chokladgris
Ja då fick du se solen via fönstret då Jessica. Så du längtar efter vardag igen du. Ja, i bland så är det gott, men iår har jag löpt amok. Nu börjar ju skolorna nästa vecka med, det ska bli gott tycker jag. Lite rutiner behöver återställas efter sommarlovet för "vissa"
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Ja, jag kan behöva åtegå till vardagen nu så jag kan göra lite nytta.
Haft det jättebra och sååå skönt med semester, men det räcker för mig nu. Fast fråga mig igen på måndag. Då ligger jag väl och gråter och tycker synd om mig för att jag ska jobba! 
*hihihi*
Har bekantat mig lite med min Angel Tarot Cards. Den är så underbar! Jag är så nöjd med alla mina lekar, hela tre stycken!
Har beslutsångest över vilken jag ska använda när jag ska göra en läggning. Men man får gå efter känsla. Jättemysigt med tillökning ju!
Nej, nu tänker jag stänga datorn för idag. Kram på er!!! 
Ja, här händer inte så mycket. Har haft tvättstugan i dag, båda maskinerna fungerade denna gången.
Efteråt tog jag en kort promenad, var tvungen att få lite luft efter varit instängd i källaren i ca 4 timmar.
Gick ner till "shopen" och visade upp mina nya orakelkort, de funderade på att ta in dem till försäljning. De har ju många lekar, men inte alla.
# 18. Jessica, vilken av sviterna gillar du bäst?
Jag gillar Air och Water bäst!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tarotstollan - Jag har inte bestämt mig ännu. 
# 21. Vad gör du uppe? Du skulle ju gå och lägga dig…..
Du skulle bara………eller?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag skulle inte lägga mig, bara stänga av datorn. 

Men nu ska jag faktiskt lägga mig. *hihihi*