Tarot iFokus

Tarot

Etikettorakelkort-änglakort
Läst 1436 ggr
Tarotstollan
0

Brian Froud.

Vad tycker ni om Brian Frouds orakelkort:http://www.aeclectic.net/tarot/cards/faeries-oracle/ ? 

Jag tycker de påminner lite om John Bauers bilder. Det finns ju set med både kort och bok att köpa. Att jag är frestad att köpa dem är väl ingen hemlighet, för då hade jag ju inte visat er dem!Flört

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
0

Här är en annan av hans alster:http://www.aeclectic.net/tarot/cards/heart-faerie-oracle/ , jag tycker lika mycket om denna. Vill ha den också!Flört

Skogshumblan
0

Oh lala! Måste erkänna att jag vill ha! Tyckte den andra var mer rofylld på något sätt vilket jag gillar men korten är ju en "våt fantasydröm!" Ahhhrfggg! Dessa trådar där ni visar lekar är jättekul men livsfarliga, blir ju köpgalen allt för ofta om man ser vad ekonomin tillåter….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
0

Jag älskar båda två och har dreglat över dem hur länge som helst! Har svårt att bestämma mig för vilken jag tycker är finast.. men det är nog Heart tror jag, om jag verkligen måste bestämma mig. Jag länkade till Heart i en annan tråd, jag vet inte om ni minns den.. tråden om kortens ramar? Jag tycker i alla fall att den har underbara ramar, för ramarna ser olika ut från kort till kort!  Skrattande

Den verkar ju ändå ha någon sorts struktur, med hovkort och grejor, menar jag, så det är kanske som en mix mellan Tarotkortens fasta struktur och en orakellek som gör lite hur den vill?

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Jessica Holländare
0

Dom är superfina båda två, särskilt den första. Tyvärr säger dom mig inte ett dyft!! Skrikandes Men när jag blir rik ska jag ha dom ALLA!!!! Tungan uteSkrattande

Maggan71
0

Jag gillar också den första bäst! Men båda är jättevackra!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

plutopellis
0

Åh så fina! :)

[C Stark]
2

Han är grym - Heart är på väg i ett paket hem till mig… Flört

Jessica Holländare
0

Inte alls avis!! Oskyldig

Skogshumblan
0

Säger som Jessica.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
0

Man ska glädjas åt andra flickor! *nickar upfostrande* Haha… Flört

Pagan
0

Oj vilka magiska bilder, tror jag bäst gillar HeartGlad Ja jag kan känna så som du Ruz, inte helt förvillande som orakel ibland kan vara. Cs jag förstår att du föll pladask. Å jag är så väluppfostrad att jag gläder mig för din skull (tvi tvi tviFlört) verkligen!Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Silent_Hill
0

Heart of Fearie Oracle har jag och tycker den är väldigt fin och annorlunda Glad Passar väldigt bra till mer djupa frågor och ger väldigt mycket klokt att reflektera över. Väldigt fin bok man får till med.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Tarotstollan
1

Avundsjuk, ja lite! Fast jag vet att det finns flera kvar och jag skall köpa dem så fort jag får råd!