Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 534 ggr
[Momiji]
0

Gomorron torsdag

Gomorron på er!

Vet ni vad? Jag har sovit i 10 timmar inatt! Utan örttabletter eller någonting Skrattande Blev så otroligt glad då jag vaknade imorse. Har inte haft några mardrömmar heller, och ingen ångest! Åh så bra start på dagen!

Nu ska jag ut på en lång morronprommenad och bara njuta Skrattande

Ha en bra dag allihopa!

Maggan71
0

Go'morron!

Härligt med skön sömn! Skrattande

Jag har snart jobbat 4 veckor efter semestern och det känns som om det var mycket längesedan jag var ledig… Ska dock ta eftermiddagen ledigt imorgon eftersom jag och ungarna ska köra till Kalmar. Jag har lovat lillkillen Sean Banan på lördag… Håller tummarna att det inte ska regna!

Ser fram emot skolstart och "vardag på riktigt". Då kommer jag förmodligen att vara här lite mera igen. *ler*

Ha en underbar dag, alla goa härinne!

*kramar om alla som behöver*

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Skogshumblan
0

God morgon! Momiji så underbart! Våga hoppas och tro att det här kommer vara normala stunder för dig! Maggan, kul att se dig här. Hoppas du får en skön ledig eftermiddag och att du överlever Sean Banan…. ;) Själv har jag varit vaken en bra stund. De andra här hemma sover än men vänta bara, moahaha…. Snart är det vardagslunk igen och då är huset tyst och tomt såhär dags;) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

God morgon!

Momiji - gud så härligt! Hoppas du får en fin morgonprommis! Glad.

Klockan 06.30 blev vi utsatta för en terrorattack av ufo:n… eller så asfalterade de en gatstump utanför. Jäklar vad det lät!!!!! Tur jag ändå skulle stiga upp, tycker dock synd om alla som hade sovmorgon.

Igår kom vi faktiskt iväg på restaurangbesök. Det blev indiskt. Gott och kryddstarkt, det behövdes för jag frös som en hund hela kvällen med lite halskänningar och fladder i bröstet. Men jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk!!!!!

Ha det så gott idag alla finingar.. snart är det helg igenSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

plutopellis
0

Hej hej alla!

Har läst vad ni skrivit men orkar inte kommentera alla. Men s skönt momiji att du fått sova! Glad

Jag slutade tidigt idag, fanns inget att göra så jag flexade ut Tungan ute

Solen skiner!

Kram på er alla Glad

Destany
0

Äntligen har ryggen börjat ge med sig så jag kan trappa ner på tabletterna :) snart kommer min mamma o min bror på besök

Amandla
0

Om jag skulle få tummen ur och bada Albinpudeln idag, behöver sätta på hundarna nytt fästingmedel… *orka* Jag vill kunna plocka bort trimbord och hundfön ur vardagsrummet och städa lite så jag kan sätta igång och måla en skänk och ett väggvitrinskåp, hundhår och målarfärg är väl inte den bästa kombinationen kanske.

Skogshumblan
0

Pellis, bra val! Varför jobba om man inte måste? Destany härligt att du känner dig bättre. Hoppas ni får trevligt ihop :) Amandla, hmm å andra sidan, om du ändå väntat såhär länge varför inte vänta tills i morgon? ;) Själv har jag haft träningsabstinens idag. Vill ut och springa! För att lindra mina galenskaper provade jag att göra ostsufflé till middag, knaperstekt bacon och sallad. Klart gott! Nu kollapsar jag tillfälligt i soffan för att närsom anfalla tvätthögen. Eller så låter jag bli ;)

/ Skogshumblan

Amandla
0

Precis, varför göra något idag som jag kan skjuta upp till imorgon…

Skogshumblan
0

Ja det kan ju bli tråkigt om man inte har något kvar till sen;)

/ Skogshumblan

Pagan
0

Godafton på er

Tjena Maggan, najs att se dig. Ja jag längtar också tills skolorna börjar, mer rutin här hemma, trötta yngel på kvällen och mer vettiga matrutiner.

Min huligana stod och gjorde omelett 1 timma efter jag lagt mig i går och fläkten lät som en flygmaskin! "Ojdå, tänkte inte på det" nähä.Rynkar på näsan

Ja sicket himla bra motto Amandla. Ingen bra kombo med måla och hundhår nej, fast vem vet du kanske kan starta en ny trend. Paintalapudel?

Ja det var goa nyheter Momiji, sova 10 timmar och bara må så gott.

Destany, vad gott att värken börjar ge med sig. Tar på krafterna.

Pellis, så gott med flexen du. Me like!

Vad smarrigt med Indiskt Elpida, vilket härligt uppvaknade du fick du. Hoppas nu du fortsätter på den friska vägen och inte åker på nån sk*t.

Skogis, du e som en energibomb. Härligt. Skicka lite energi till mig tack!

Första arbetsveckan har tagit ut sin rätt tror jag, trött som en….När Jag kommer hem så är jag som en zombie. Handla, laga mat och hänga tvätt, sen måste jag ta en lur, sen är jag ju ännu tröttareTyst Nåväl det är priset för nattsuddandet under semestern.

Nu ska jag se på ErnstSkäms

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Pagan, jag lovar skicka när jag känner att det finns över. Känner att det där med klättra på väggar passar fint in på mig…

/ Skogshumblan

Pagan
0

Låter bra det skogis.

Ernst var rätt braGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot