Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 813 ggr
Elpida
0

God morgon tisdag den 7:e

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det väntar en mulen tisdag med regn, men det ser ut att lätta framåt helgen. Det är ju det viktigaste för oss som börjat jobba Flört, även om det är trevligare att jobba i sol. I eftermiddag åker lilltösen och ska sova över hos kompisar, kommer hem på torsdag. Lite skönt med vuxentid men saknaden kommer fort…

Pagans första arbetsdag efter semestern, hoppas det inte var allt för svårt att stiga upp!

Isa, hoppas du står på benen idag och mår bra!

Alla ni andra får en kram så här på morgonkvisten!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jessica Holländare
0

Dom där vill jag äta till frukost!!!!! *dregel*

Elpida
0

#1 Psssst, de är såååååå goda!!!!!

"Du har alltid två val"

Skogshumblan
0

God morgon! Ojoj vilka goda bullar, man tackar! Jag hoppas ni som jobbar får en fin dag trots jobb och vi andra tar ännu en av våra lata dagar. Idag ska jag till arbetsterapeut och få handen omlagd samt lite övningar att göra. Men det är efter lunch, tills dess tänker jag lata mig!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
0

Hallå på er!

Haft det jobbigt inatt. Hade hoppas på att det skulle lugna ner sig då jag somnade men inte det inte. Mardrömmar och massa annat tjafs. Blev inte heller bättre då jag vaknade efter 4 timmars sömn och har haft ångestattack på ångestattack efter det. Slutade med att jag gick upp ur sängen vid 5-6 tiden och avbokade tvättstugan, orkar inte tvätta idag. Försökt med att se en rolig film också men det vill inte släppa.
Fy vad irriterad jag blir, nu får det väl ändå ta och ge sig!

Nåja, ska dra täcket över huvudet i nån timma tills det är dags att rasta mosters hund. Hoppas det släppt tills dess.

Ha en bra dag allihopa!

Skogshumblan
0

Momiji, fy, ush! Hoppas dagen blir bra och att du får revansch på livet senare idag!

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Momiji tycker du ska överväga medicinering i alla fall, de är där för att hjälpa så du slipper ha det så jobbigt. Många styrkekramar till dig! Fikar på jobbet.. Ännu en dag utan något att göra. Tråkigt! Men skönt att slippa stressa. Hoppas alla får en fin dag här verkar det vara blandning mellan sol och regn :)

nillanb
0

Godmorgon på er allesammansGlad

Här regnar det ordentligt just nu brr, tände i braskaminen vilken ju är mysigt så.. Jag fick en skön morgonpromenad i solsken i morse.

Dagen ägnas åt att packa upp och tvätta..ja huset och trädgården behöver väl en översyn oxå!

Ha en härlig dag allesammans

Elpida
0

Momiji, hoppas det släpper under dagen. Så jobbigt för dig!

Pluto, låter som hos mig. Fast nu ska jag visst få lite att göra av en annan kollega.

Nillan!!! Heeej, long time no see!Skrattande

"Du har alltid två val"

Jessica Holländare
0

Momiji, jag tycker med du ska överväga medicin. Citalopram har gjort underverk för mig. Och dessutom, sluta fara runt som du gör!! Var hemma och ta det lugnt och rå om dig själv. Du är viktigare än de runt dig just nu.

Skogshumblan
0

Nillan, kul att se dig igen!

/ Skogshumblan

[Momiji]
0

Ska testa terapin först, kuratorn kommer ju tillbaka när som hellst och jag står först på kö-listan. Om det inte funkar så ska jag överväga medicinering, men jag vill klara mig utan det.

Ångesten släppte medans jag var ute med hunden och sen stannade jag kvar i några timmar och myste med henne(massor med kramar och pussar Glad)

Isa56
0

Godkväll i stugorna. Skrattande

Hej Nillan, vad kul att kikar in här. Kyss

Momiji kramar om dig. Kyss

Ja Elpida jag står upp än. Efter en liten lur nuefter jobb. Jo jag har jobbat idag och mått ganska bra. Nu är jag trött i fötterna och lite i ryggen. Är ju inte van att stå upp 8 timmar.

Skogis, Jessica Pluto Hej på er. Tungan ute

Ska vi gissa på att Ruzicka landat i Sverige idag? Och nog kikar in när hon kan. Tungan ute

Pagan dyker nog också upp. Tungan ute

Önskar alla en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2

Gott att du lever och mår bra. Själv var jag hos arbetsterapeut och distrikt.sköterska idag. Handen har läkt fint och stygnen tas troligen om en vecka. Jag tror nästan jag kan börja jobba lite om en vecka eller så. Har fått leta fram handledsstödet igen, inte böja åt fel håll! Känns hoppfullt!

/ Skogshumblan

Tarotstollan
0

Regn, ösregn och åskskurar däremellan korta uppehåll.
Varit på begravning i dag av min mosters man. Det var en borgerlig cermoni som var riktigt trevlig och stundtal faktiskt lite rolig mitt i det vemodiga och sorgsna. Hon som talade gjorde det väldigt bra, berättade minnen om honom som fick oss att le igenkännande.

Fast det är skönt att det är över, jag känner mig faktiskt helt slut nu. Får försöka komma i säng tidigare i kväll, lade mig tidigare i går bara för att jag skulle upp tidigt i dag och trodde jag skulle få sova!
En katt höll på i 2½ timma med att jama , hoppa efter något flygfä, riva ned blomkruka, jama lite till, matte upp och gav mat, nästan somnat, mer jamande… till slut gav han upp vid halv 7! Då fick jag äntligen sova 3 timmar!
Är de inte underbara de små liven!Flört

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
0

Tjena NillanGlad Allt ok?

Ja Stollan visst är deTyst ibland kan man lätt glömma att de har bra sidor också, helst när de håller en vaken på nätterna.

Godkväll på er. Ja det gick att ta sig upp i morse trots att jag väl knappt sovit. Blir ju lätt så när man vant kroppen vid andra sovvanor. Tar ett par dagar att vänja sig igen.

Blev det bröllopsdagsmiddag igår Elpida?

Gott Isa att du redan känner dig bättre.

Så bra det går Skogis, går undan med läkningen.

Momiji däremot kanske ska du lyda Pellis råd och ta hjälp en övergångsperiod.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

#15 Nix, ingen bröllopsmiddag än… Vi var så jäkla trötta båda två. Har liiite förhoppningar om ikväll men här vågar man ju inte ropa hej än…

"Du har alltid två val"

Pagan
0

Förstår det, det kommer fler tillfällen. Man ska vara på ett "visst humör" också juFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot