Godmorgon måndag
Måndag – sista dagen jag är ledig.
Isa har väl börjat jobba 1:a arbetsdagen, om hon inte har sena skiftet? Jag har ju inte vunnit miljonerna på lotto så jag får väl ställa klockan på 04.00 i morgon då. Men innan dess så ska jag nattsudda, se på film tills jag slocknar på soffan (om jag hittar en bra film vill säga
) sova till 12. (har ju aldrig hänt, men i dag så
) Slappa allvarligt länge (utan att bli rastlös
) Så ja, Ni fattar att även ledighet är svår!
Wha`t ever, det är måndag gott folk, gör det bästa av den. V.32 ja jösses det är det!
Hm när jag tänker efter…………………………Inte många veckor till jul!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Ha, ha Pagan! Ingen jobbeångest väl?
Och julen - Ja säger jag! I löve it! Då blir man ju lite ledig igen så låt veckorna rulla på!!!
Blev lite förbryllad när jag läste Godmorgon Måndag! Det är forfarande söndag för mig eftersom jag inte lagt mig än… Får väl säga godnatt och påbörja måndagen med en låång och skön sovmorgon!
Medarbetare på Tarot
Snark! Sitter på bussen till jobbet. Heltid denna veckan! Blä! Vetskapen att provmängden gick ner så mycket att det inte finns något att göra suger ju. Ja skönt att slippa stressa men sitta och rulla tummarna efter lunch? Känns måttligt roligt…. Ja ja, bara denna veckan sen två veckor semester. Då börjar gubben sitt nya jobb så blir inget ledigt tillsammans men får vara tacksam att han fick nytt :) och sen, vecka 34 min sista semestervecka ska lillplutt in på dagis. Mammahjärtat gråter! När blev min bebis en stor kille? Hoppas alla får en underbar dag! Jag längtar tills jag får åka hem igen, har syrran och Nora på besök :)
God förmiddag! Så ni har börjat jobba igen era stackare ;) Själv går vi in i sista lediga veckan. Slappa järnet var det ja- bäst att sätta igång! ;) Ha en fin dag alla:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon eller nåt. Är vilopaus hos syrran nu. Theodor sover.
Idag blir en dag med ingenting på schemat! Det är gott.
Är även jag inne på sista semesterveckan. Ska bli gott att komma tillbaka till verkligheten igen..
Gomorron!
Idag blir det heldag med släkten. Ska först rasta mosters hund och sen ska jag och fira min andra moster. Borde börja fila på danskan nu då hennes mans föräldrar har kommit hit från Danmark. Jag kommer säkert få en fin blandning mellan svenska-engelska-tyska-danska under dagen 

Trappar ner medicinen ytterligare nu i veckan. Nu tar jag bara en tablett under hela veckan(fast den är ju uppdelad) och jag har räknat ut att jag får sluta med dom helt samtidigt som tandställningen åker. Då har jag trappat ner dom säkert och behöver inte vara det minsta orolig för konstiga bieffekter. Så om 2 veckor är jag medicin och tandställningsfri(kommer fortsätta med örttabletterna dock, men det är ju som en annan sak) 

God morgon!
Måndag igen och kontorsdag… Tänker träna lite på lunchen för att få tiden att gå. Man kan ju inte basunera ut alldeles för mycket att man har för lite att göra när vi är varslade…
Fast de vet ju om jobbsitutationen ändå.
Får se om jag och maken kommer iväg till restaurang ikväll. Vi skulle ju firat vår 10-åriga bröllopsdag i fredags men dotterns pojkvän bröt armen en halvtimme innan vi skulle iväg så jag tillbringade kvällen på akuten istället. Helgen blev iallafall extra lång eftersom jag tog ledigt fredagen. Fullt ös i stan med Karl-Oskardagarna och festival, lite målning och träning i går.
Hoppas du njuter av sista dagen Pagan!
Mysdag och slappning Humblan & Jessica!!!
Pellis, visst är det synd om oss arbetande stackare….

Momiji - låter som en bra nedtrappning!
Christel - jag löööövar julen oxå, men jag vill inte längta än direkt
Må så godis alla sköningar!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Nämen sicken osis Elpida, sitta på akuten på bröllopsdagen när Ni skulle haft det mysigt. Hoppas verkligen Ni får ta igen det i kväll. Fortsatt ovisshet om joo Elpida då?
Ja du Pellis, hur kan de bli så stora så fort, för ett år sedan så var han ju en liten parvel och nu ska han börja dagis. Ja, ibland hänger man bara inte med.
Momiji, låter som du har en bra plan. Du vet vad du vill och tydligt tagit sikte. Låter bra!
Christel, Jessica, Skogis hoppas Ni får slappat ordentligt.
Sitter och läser "Önskan" av Angela Donovan, en del bra övningar i den. Bl.a en att använda sig själv som pendel. Kanske du kan testa Elpida, nu när du söker svar inom kort om jobb bl.a.
Man ska stå upp, ha rörelsemarginal, säga "för mitt högsta och bästa" Har/är jag nu….. eller vad man nu vill söka svaret på, 3 gånger, höger hand mot hjärtat och den vänstra ovanpå. Tvärtom om man är vänsterhänt. Vill kroppen luta sig fram - betyder det ja, vill kroppen luta sig tillbaka, betyder det nej. Vickande åt sidorna, osäker, ställ om frågan. Detta ska vara ett sätt att ta reda på själens svar. Jag har ställt flera frågor och jag kan lova att det känns när svaret kommer. Så ha luft kring er då Ni gör denna övning.
Ha en bra måndag vad Ni än hittar på. Kram
Sajtvärd Tarot
Insåg strax efter att jag skrivit förra inlägget att det bara är 2 veckor kvar med tandställningen. Ska äntligen bli av med den efter 3 år 

#7 Spännande, ska absolut testa!!!! (Familjen tycker ju redan jag är lite lagom knäpp
)
"Du har alltid två val"
Jo, tycker bara att det är synd att jag inte har några ordentliga bilder av hur underkäken såg ut innan. När jag ler så går inte underläppen ner så man ser bara överkäken. Hade varit kul med någon ordentlig blid så man kunde jämföra
Den här bliden är det närmsta jag kan komma en jämförelse(om än "tandställningsdelen" är typ 2 år gammal)
Godeftermiddag allesammans. 
Vilka händelser ni råkar ut för. Här försvinner bankkort, bröllopsdag blir till en date med akuten, osv. Och jag fick en mycket snopen start på veckan.
Kom till jobb vid 5 imorse kom ner till omklädningsrummet, när allt börjar gunga och jag får lite dimsyn. Helt genomsvett och lätt illamående får jag lägga mig på träbänken. En arbetskamrat hämtade min chef som kom ner och kollade mig. Sen tog han min bilnyckel plockade en av killarna som fick köra tjänstebilen och fraktade hem både mig och bilen. 
Sovit hela förmiddagen och pratat med en sköterska på vårdcentralen. Nu känner jag mig rätt bra så blir jobb imorgon, tror jag. 
Imorse önskade jag att jag fick åka hem och lägga mig igen, men inte hade jag tänkt mig såhär. 
Ha en skön måndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Oups Isa, se dig för med detaljer i det du önskar! Hoppas verkligen du vilar och är rädd om dig! Momiji, underbart att du har två " stora" saker som du räknar ner mot. Själv har jag klarat dagen utan minsta lilla tablett, känns rätt gott att slippa ta dem även om det är hjälp att ta till. Här vräker regnet ner så det blev en dag inne.
/ Skogshumblan

Ser ändå stor skillnad du Momiji.
Nämen
vad kan det beror på Isa? Vilken bra & rådig chef, som såg till att både du och bilen kom välbehållna hem så där direkt. Ska du verkligen jobba igen i morgon utan att ha rådgjort med doktorn? Vad sade sköterskan?
Ja, Skogis tabletter är bra, man ska inte gå och vara smärtpåverkad heller. Men blir man smått dimmig av dem så är man ju glad att kunna slippa.
Sajtvärd Tarot
Han har ju utbildning på första hjälpen, som frivillig brandman. Men det är en bra rutin de har där. Jag är inte den första som blivit körd hem, iochmed att jag var yr fick jag inte köra. Då fraktas både arbetare och bil hem/läkare på företagets bekostnad.
Blodtrycket är bra, och där fanns inte så mycket att ta på. Mitt hjärta är bra. Får jag ont ska jag bara komma direkt ner isåfall. Kan vara en infektion eller att kristallerna i örat kommit på svaj, det kan ge en obehaglig yrselkänsla.
Man ska vara försiktig med vad man önskar och hur man önskar. 
Oj Isa! Hoppas att det känns bättre, det där lät ju inte nå roligt 
Var inte så roligt imorse. Men nu känns det rätt ok. 
Lycka till med din "utan tandställningtid" 
Du ville nog bara slippa jobbet Isa!
Nej, skojar bara.. Tur att du mår bra nu i alla fall. 
Nej, eller jo men bara om man använder mediciner, vilket jag inte gör. Har hållit det i schack i 9 år nu.
En kamrat hintade om panikångest men det känns inte heller aktuellt. Var mer undrande om handleden skulle hålla.
Oj då Isa! Du önskade nog lite för hårt
hoppas det inte var något allvarligt så det händer igen. Ta hand om dig!
Tack Pluto. 
Jessica. LOL 
Nu säger jag godnatt. Snart dags för sängen och en bok.
Natti sov gott med er.
Kram Isa
Sov gott Isa!!
Hejhej allihopa.
Om 5 timmar åker jag härifrån och kommer till Sverige vid 7 på morgonen. Det skall bli väldigt skönt. Ni ser mig nog ändå, ni är så beroendeframkallande att jag inte tror jag kan hålla mig undan. 
Jag har läst allt men hinner inte svara, har så mycket att göra nu innan vi åker. Jag tänkte i alla fall skicka massa kramar till er allihopa! 
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Kram Ruz!
Sov gott Isa, hoppas det här var en engångsgrej som hände i dag.
Ruz härligt att du kommer hem snart, hoppas du får en fin tid hemmavid.
Pellis hur går det med ditt elände?
/ Skogshumblan

Oj Ruz kramar om
ska försöka komma i håg att tänka goa tankar till dig vid den tiden.
nu ska jag gå å natta - första arbetsdagen hägrar jiiipiii
Men den ska ju bli kanoners eller hur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Isa kramar om dig också, med förhoppning om att andra arbetsdagen går som förväntat
Sajtvärd Tarot
Ja du humblan, det står rätt still just nu. Varken hört från polis eller försäkring. Paypal sa att detta hänt förut och att jag ska skicka in de falska mailen vilket jag inte gjort ännu så måste göra det!! Annars sa dom inte så mycket…

Men Isa!!!!
Hua, vilken bra arbetsplats som transporterade dig hem! Hm ja.. det heter ju så.. att man ska vara försiktig med vad man önskar sig, för man kanske får det.
Tur att du kände dig piggare efter vila
Välkommen till Sverige Ruz 
"Du har alltid två val"
Pellis, känns ändå som att något händer, så kämpa på!
/ Skogshumblan
Ja vi tar det lugnt och kämpar på, det känns bra just nu att ta det i min takt :)