Godmorgon 22/7
Godmorgon kära vänner!
Jag börjar bli klar med korten, det är bara tolv kvar. Så snart är jag redo att använda dem! Jag gillar verkligen den här leken. Jag tror det blir lättare att förstå sig på dem i en läggning när jag inte tar korten var för sig. De är lite beroende av sammanhang.
Jag syndade igår. <.< Jag köpte en lek till. Något jag verkligen inte behöver just nu, jag har inte ens bekantat mig med Dream Cards och Metamorphosis än! Jag är nöjd med vad jag har i nuläget. Men samtidigt vet jag att jag verkligen vill ha leken jag köpte, bara inte riktigt än. Anledningen till att jag köpte den? Det var den sista på lagret, och jag ville inte att den skulle försvinna undan mig. Sådan är jag, det här med att vänta är inte min grej..
Stollan förstår mig säkert. Det är den där samlaren i mig. XD Jag skyller på sambon. Det var han som övertygade mig. 
Vad skall ni göra idag? Jag hoppas att ni får en bra dag med härligt väder så ni kan vila upp er och samla energi inför nästa vecka. ^^
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Godmorgon! Solen skiner och jag mår bra! Sovit gott, Theodor tog sovmorgon och sen fick gubben ligga kvar. Fast bara en stund för fick ett förvirrat mail så väckte honom. I mitt huvud fungerar inte riktigt att man kan fråga om en timme och fick lite dåligt samvete när jag kom på det :/ Men nu blir det frukost!! Puss och kram alla!
Godmorgon Ruzicka, Pluto och alla andra. 
Ruzicka, vi är många som köper lekar sådär. Habegäret går in och lättast är ju att falla för lockelsen. Vad blev för en lek?
Pluto ja kroppen och tanken är inte riktigt kompatibla när man nyss vaknat. Trösta dig med att jag ringde och väckte min chef en tisdagmorgon klockan 05 för att tala om att jag försovit mig, när vi jobbade eftermiddag. 

Här är sol och ljuvligt väder, än så länge, gubben i mitt lilla väderhus har åkt ut helt med regnrock, så vi får se hur det blir. 

Önskar alla en skön söndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Good morning babes!
Ja, vissa lekar behöver man bara - vad blev det Ruz? ;)
Haha… Isa - störtskön!
Pluto - jag kan heller ej "om en tmme" .
Här lyser oxå sol, det är blandade känslor idag hoppas att en kaffe kommer att förtälla dagens rutin….zzz… vi får se vad blir!
Skön dag i sol och moln till er alla!!

God morgon tjejer och alla som kikar in här:) Ruzicka helt rätt- varför chansa när det känns rätt? Vill också gärna veta vad det blev för sort. Pellis låter jätteskönt att du får sova så bra. Isa ibland är regnkappa det säkra valet ;) Cs " jag älskar kaffe, kaffe dras till mig"?! Nu tänker jag skryta här, så om ni inte vill läsa sånt hoppa över de närmaste 5 raderna eller hela resten av inlägget ;) För tre veckor började jag springa igen. Då tog det mig 35,56 min att springa 4.18 km och jag vägde 72 kg. Idag sprang jag samma runda på 30,51 minuter och väger 69 kg. har satt som mål att under juli springa totalt 45 km, jag är snart i mål! Känner mig så stolt och impad av mig själv! Så nu är skrytet över coh jag önskar er alla en kanondag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Duktiga du humblan! Du ska vara stolt över dig själv! Det är jag i alla fall 
Applåd Skogis, jätteduktigt. 

Nämen fytifasen vad duktigt Skogis, blir impad här. Så jäkla skönt inte bara att ha satt upp ett sånt mål och snart vara där - det ger bonusar också. Skitduktigt!!
Isa vad är det för väderhus du har? Låter häftigt!
Ruz, klart man inte kan låta leken gå en ur händerna, nu har du en del att göra närmaste tiden du.
Cs, blandade känslor? drömt nåt? Oro i kroppen?
Pellis, ja ibland behöver man hjälp omgående, varför vänta liksom.
Jag sov fram till 4 och försökte somna om ett bra tag, men det sket sig. Låg och visualiserade min sköna framtid och sedan blev det en massa kaffe. Nu väntar jag på att dottern har lagat färdigt min omelett. Hungrig!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Det blev en Morgan's Tarot. Som egentligen inte är en tarotlek utan en orakellek. Jag är så glad.
Den är så "jag". I mitt rum hos mina föräldrar målade jag sådana doodles över hela väggarna så att allt var täckt, det inspirerade och lugnade mig. ^^ Så jag tror att en sådan lek hade gett mig mycket.
Haha, Isa! Men du visade i alla fall att du var entusiastisk. 
Wow, Skogis! Jätteduktigt! Jag är så imponerad! Jag får nog se upp till dig här, tror jag, för såhär duktig kommer jag aldrig kunna bli.
"Skryt" på hur mycket du vill, för det här skall du verkligen känna dig stolt över!
Hahahaha! Kortet "I still don't understand" hade jag fått upp ofta! Det var en rolig lek du köpt Ruz!
Jo Ruzicka. men det finns nog bättre sätt att visa entusiasmen på tror jag. 
Morsning korsning! Är hemma hos en kompis och spelar, vi ska snart äta lunch. Har passat på att klippa klorna på hennes katt också då jag ändå hade klosaxen framme. Hoppas ni har en trevlig dag :)
Tack för skrytförståelsen! Nästa stora mål är att orka 7 km men då måste det vara lite svalare ute och jag måste nog orka 5 km utan att vara så slutkörd på slutet. Kanske hinner jag det innan op, tror jag har ett par veckor på mig:) Ruzicka, Men vilken härlig lek! Btw är kortet freak inte helt olikt mig;) Isa, härlig vädergrej! Momiji ha en skön dag du också.
/ Skogshumblan
Nån som har tips på hittepå idag?
Godkväll alla!
Ruzicka, jag förstår precis, självklart skall man passa på om man har chansen och har pengar till den
. Bra sambo du har som stöttar dig
.
# 4. Skogshumblan, vad duktig du är, grattis!
# 9. Isa, jag har också ett sådant väderhus fast mitt är sönder ( med hjälp av mina katter) så jag har att välja på ösregn eller solsken. Jag har satt den på solsken, men det funkar inget vidare
!
Just nu är här mulet med många mörka moln, innan i dag har det varit soligt och varmt.
Ha det bra allihopa!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Bra jobbat skogis!!!
Jag tror du visat den leken tidigare Ruz? Den klär dig! Du får öva på oss när du gått igenom den klart! 
Och en sån fin klenod du kommit över Isa!!! Jag har såna minnen från barndommen då vi var o hälsade på mina förfäder- de hade en exakt lika förskräcklig/fantastisk kreation! Nostalgi verkligen, det väcker minnen.
Nej det är inget som tynger mig. Tvärt om. Plötsligt står man där med hela världen framför sina fötter oxh insikten att äntligen kan man göra precis vad man vill med den. Inga fler lik i garderoben som sätter krokben för en, och inget förflutet som jagar en hack i häl… Skräckblandad förtjusning!
Kände mig som en liten nykläckt fågelunge när jag vaknade i morse.
Tog mina ostadiga ben ut i fina vädret och kände på hur det var att bara vara i nuet, utan bekymmer.
Det har varit en fantastisk dag med många insikter, har varit på qi gong och nu håller jag på att koka chutney och laga god middag.
-Livet, precis när det är som bäst!
Hoppas att alla haft en skön söndag!! 
Men gud så underbart c stark! Låter alldeles underbart!
Har också haft en sån underbar dag idag 
cs sååå underbart att läsa! Glädjs med dig! Hoppas middagen smakar fint.
/ Skogshumblan
Tack… hade ni bott lite närmare hade ni varit välkomna! 
Eller ja, det är ni ju iofs iallfall… men jag kan inte lova att maten är varm när ni kommer! 

Ja verkligen Cs, Livet då allt är som bäst, katarsis. Låter helt underbart att få landa så. Verkligen varmt och stort grattis - det är du verkligen värd. Sicken karamell att suga på va. Det är ren kärlek till livet här och nu.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Tack. 
Så fantastiskt underbart, CS! 
Jag tänkte sätta mig ner och svara på allt nu, men känner mig så himla trött, så jag skickar en massa kramar till er allihopa och önskar er en god natts sömn istället.