Annons:
Etikettandlighet-livsåskådning
Läst 2837 ggr
Pagan
7/19/12, 12:56 AM

Dagens Visdomsord

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*

**

Eftersom allt redan existerar i den andliga världen existerar även det du vill ha, och i själva verket har det alltid existerat eftersom det inte finns någon tid i den andliga världen.

Den här tanken kan vara svår att greppa för vårt begränsade fysiska sinne. Det viktiga är att om det du vill ha redan existerar, då kommer du att förstå att i samma ögonblick som du ber om det är det dig givet.

Det enda du behöver göra för att dra till dig det du vill ha från den andliga till den materiella världen är att sända ut exakt samma vibration som det du vill ha.

Du behöver inte skapa det du vill ha, det finns redan. Genom att vara vibrationen av det du vill ha, så kommer du att föra in det i den materiella världen genom dig själv.

*

**

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Tarotstollan
7/19/12, 5:23 AM
#1

Intressant som alltid! Fast jag förstår inte den här visdomen!

Hur blir man en vibration?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[C Stark]
7/19/12, 9:19 AM
#2

Så klok du är! Glad

#1 Har du läst attraktionslagen Stollan? Läs den! Där får du allt förklarat, vad som vibrerar, hur du vibrerar, och hur du får det du vill ha i Ditt liv!

Pagan
7/19/12, 10:41 AM
#3

Ja det gäller att veta vad man vill ha, visualisera att man redan har det, och känna tillit till att det blir som du vill.

Mantrat är: Ask. Believe. ReceiveGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Fjäril
7/19/12, 10:56 AM
#4

Det var klokheter det!

Man tackar! Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

Jessica Holländare
7/19/12, 11:14 PM
#5

Affirmera mera! Tungan ute

Jag älskar pengar, pengar älskar mig! Guld i mun Eller hur var det?


Pagan
7/19/12, 11:16 PM
#6

Jag älskar pengar - pengar älskar mig - pengar kommer lätt till migSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Fjäril
7/19/12, 11:21 PM
#7

Eftersom vi vill ha ett hus nu släpper jag ut min önskan och ser detta framför mig. Jag ska göra det varje dag tills jag står framför det med nycklarna i handen :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Pagan
7/19/12, 11:32 PM
#8

Härligt FjärilSkrattande

Ett hus, klart du ska ha det. Hur många rum, hur ska det ligga, var i sverige, trädgård, grusväg, grannar, inga grannar,

fantisera fritt - MEN släpp det direkt då en massa "hur ska jag lösa detta" dyker upp. Nya tankar efter en stund. HUR är inget vi ska grubbla påGlad

Visualisera och ge oss en liten bild - så kan vi hjälpa dig på vägen, spännande!!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Fjäril
7/19/12, 11:38 PM
#9

Hihi, tack! Vi vet inte exakt hur vi vill ha det, men jag har önskat mig och bett universum (ska börja affirmera - mera) om ett hus, lagom_på_landet, med stor trädgård, eget grönsaksland, plats för hästar och med en stuga bredvid så att jag kan ha min verksamhet där :) Tack, vi får sända ut för varandra - så vi tänker, så blir det :) Kram!

Sajtvärd på Övernaturligt

Pagan
7/19/12, 11:45 PM
#10

Ja vi har alla sköna tankar på vår kommande framtid. Ja om du vill ha ett extrahus på tomten för din verksamhet så får det inte ligga alltför långt bort från boningshuset. Är det meningen att folk ska hitta lätt? Stall då givetvis och hagar, antingen egna eller arrendera förståss,grönsaksland, stort? potatis också? Lätt som en plätt ju. När vill du flytta in? Har du skaffat flyttlådor, dags att börja leta du!Cool

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
7/19/12, 11:46 PM
#11

Vad mysigt det låter Fjäril!!

Jag får affirmera om en stuga vid en sjö, det SKA jag ha!! Skrattande


Fjäril
7/20/12, 9:30 AM
#12

#10 Pagan, Ja det får inte ligga för långt bort, lite lagom - folket bör hitta. Egen hage (tror jag) men höns, alla möjliga grönsaker och jag tror jag ser ett blått hus framför mig. Så ja, kan vi ordna med det är det kanon ;) 11 Jessica Holländare, Ja tack, det kommer bli mysigt :) Vi tänker på din stuga vid sjön också :)

Sajtvärd på Övernaturligt

[C Stark]
7/20/12, 9:49 AM
#13

Jag ska också bo i ett hus vid havet… det är därför jag renoverar - så att jag kan sälja! Jag litar på att allt löser sig, för det gör det om man vågar släppa kontrollen.

Flört

Annons:
Pagan
7/20/12, 11:16 AM
#14

Klart du ska ha det Jessica.

Nu sitter jag varje morgon och läser ur Mike Dooleys - Oändliga möjligheter - så himla skön start på dagen.

Låter härligt Fjäril, blått hus, höns hästar egenodlade grönsaker och mitt i det gröna. Glad

Smart tänkt Cs

Jag vill också bo nära havet, med grönskan inpå knuten och inga nära grannar. Stooor tomt. Har t.o.m skissat på planritningenFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
7/20/12, 12:11 PM
#15

Jobbar på det där med att vilja lagom mycket- att kunna släppa och inte älta hur jag ska få det. Har efter tips från Gunilla inne på healing börjat tacka för det jag önskar :) Tack för jobbet på ****skolan. Tack för att jag fått fast tjänst där.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Fjäril
7/20/12, 12:33 PM
#16

#15 Helt rätt! Så gör jag varje kväll, jag tackar istället för att be om något :) "Tack för att vi vaknar upp utvilade till en bra dag. Tack för att jag går rätt på min väg" och så vidare. När man tackar så känns/är det mer självklart, att man själv tror på det, än om man "bara" ber om det.

Sajtvärd på Övernaturligt

Isa56
7/20/12, 1:31 PM
#17

Jag fokuserar på att vara lycklig och nöjd. Vilket innebär ekonomiskt oberoende, ombyggnation på huset. Pysselstuga osv. Tungan ute

Jo jag läser också Oändliga möjligheter. Vi är med i samma klubb Pagan och jag. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
7/20/12, 1:34 PM
#18

Lycklig och nöjd = ekonomiskt oberoende. *fniss* Så kan man med se på livet.. Tungan ute

Vad är det för klubb ni är med i?


Upp till toppen
Annons: