Runa för dagen
du får gärna dra för mig
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Jag!!! :)
Även sajtvärdar och Medarbetare är välkomna denna gången. 
#2 Jättegärna!!
Och syrran slank emellan. 
Då hoppar jag in och ber om en runa. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
tack jessica
**_
Jag vill gärna ha en runa Jessica. Tack på förhand.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Självklart Isa!
Nu finns det tre platser kvar.
Kan jag få en runa också? 
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Haha! Äntligen får Pagan vara med! 
Då tror jag bestämt att jag har mina utvalda försökskaniner!! 
Ska bli spännande!!
Äsh, att jag missade…. Kul grej Jessica och lycka till!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Powerofthebass - Du fick två runor, det var så dom ville ha det.
Dina runor heter Algiz och Dagaz.
Medelandet för dagen är att du ska lyssna till ditt inre, våga tro på dig själv. Det kommer leda till ökad självkänsla och självkännedom.
Du står även inför nya möjligheter, en förändring ligger inom den närmsta framtiden. Detta kommer leda till ett uppvaknande, ny insikt, även ökad kunskap.
Lycka till! Stå på dig och tro på dig själv så kommer du få en toppendag!
Oj, det lät spännande! Jag inväntar nästa tillfälle :)
Sajtvärd på Övernaturligt
Tarotstollan - du fick Tiwaz
Den här runan meddelar att det är "dags att rusta för strid". Med mycket mod, balans och koncentration kommer du att övervinna de hinder som hamnar inför dig. Stå på dig för det du tror på och var inte konflikträdd.
"Om du vet vad du vill och slåss för sanning och rättvisa, så finns segern inom räckhåll."
Låter som att du kommer få en lite kämpig dag, men följ ditt hjärta och stå upp för det som är rätt så kommer dagen att sluta bra. 
Ruzicka - Även du fick två runor. Antar att dom hade lite mer att säga dig.
Dina runor heter Naudiz och Hagal.
Du står inför en tuff men lärorik tid nu. Det är en ödesbestämd tid som oftast är positiv. Du kommer att genomgå svåra uppoffringar. Men du kommer att växa som person. Ha hopp och tiiilit till ödet.
Du kommer att få möjlighet att prova på nya saker, ta chansen och våga! Det är värt det.
Allt kommer inte att gå som en dans på röda rosor. Det kommer att komma oväntade och ovälkomna stunder där du helst hade velat ge upp. Men som talespråket säger "inget ont utan att det för något gott med sig". Kämpa på och tids nog kommer det bli bättre. 
Tack goa Jessica. De kan jag helt ta till mig. 
Pagan - din runa blev Lagaz.
Nu blev jag en aning nervös, när jag ska tolka åt våran run-moder nummer 1!! 
Idag handlar det om känslor, drömmar och fantasier. Känslolivet är minst lika viktigt som förnuftet. Idag ska du låta dina känslor leda dig rätt, lita på dom och strunta i vad förnuftet säger för en gångs skull. 
Skogshumblan - din runa för dagen heter Ingwaz. Du råkade hänga med av bara farten, så det var nog meningen att du skulle få en runa.
Jag hade lite svårt för denna runa då mina två böcker säger olika saker om denna runas betydelse.. Jag skriver med båda så hoppas jag att det blir begripligt.
För det första ska du vara uthållig och avsluta de projekt du redan påbörjat. Och för det andra så är det en gynsamtid för nya planer och visioner.
Kanske innebär det att du nu ska sätta dig ner och avsluta gamla projekt för att sedan kunna planera nya. Som sagt, jag fick inte riktigt ihop det. 
Fjäril - Det blir mer sånt här framöver. 
Isa - Då är jag inte helt ute i det blå..
Hoppas att du hittar den rätta vägen. Antar att det är arbetet runan syftar på?
Pagan - Japp, go whit the flow! 
Nja, jag har semester, om nu någon missat det.
Men det blir en "minnenas kavalkad" i källaren och vem vet vad som dyker upp där. Någon bra ide eller nåt. Plus att jag ska försöka övertyga maken om att han vill möblera om. 
Jessica, tack! Det är solklart för mig, det stämmer det du sett. Du är jätteduktig ju, kanske du får hålla runkursen, Pagan verkar aldrig komma till skott;) :P
/ Skogshumblan
Tack syrran :)
Knappats att jag missat det Isa!!
Tyckte bara att det lät som om det handlade om jobbet. Men det är klart är det inte gör det nu. 
Så lite så Skogshumblan och syrran! 
Och run-kurs.. Knappast. Enligt Pagan kan man inte bara läsa rakt av som med Tarot!! 
Tack så hemskt mycket, Jessica! Jag har fått det beskedet hela tiden sedan jag kom hit och började med Tarot. Så jag känner igen det. Jag skall försöka att inte glömma att det kommer något gott i slutändan. ^^
Vi kanske skall terrorisera vår älskade Sajtvärd lite så hon kommer igång med den där runkursen?
Jag hade i alla fall tyckt det vore oändligt spännande!
Ja, det hade varit jätteroligt med run-kurs. 
Många kramar till dig Rizicka. Du kommer bli stark när allt äntligen är över!! 
Tack! 
Vilka dina runor du har, förresten. Har du gjort dem själv, eller köpt dem? 
aa , nu kan man skriva , tack . vist jag behöver lita mer på mig själv. och uppvaknandet kommer nog ske snart. ska börja med att öva på att läsa av personer igen . slutade då jag inte fick någon respons. tack och kram
**_
Power, hojta i pm om du vill öva, jag lovar att ge feedback!
/ Skogshumblan
Japp Ruzicka, jag har gjort dom själv för många år sedan. Glasstenar som jag målat på. 
Varsågod Power. Träna på! 
Vi är nog rätt många som ställer upp och ger feedback efter bästa förmåga. 
Power of the bass, jag kan också ge feedback om du vill. ^^
#34 Power,du får gärna öva på mig,ger dig feedback pm:a o du vill
Vilka vackra stenar! Jag har inte läst vad du skrivit till de andra för det känns som att snoka i folks privatliv, men jag har tittat på alla stenarna. Sådana skulle jag gärna vilja ha.
Vilken sorts stenar har du använt och var har du köpt dem?
I dag har jag haft en lugn dag, inte kämpat med någonting eller bråkat heller
, däremot i morgon blir det mycket att kämpa med. Kanske det är det som den menar?!
Tack för att du tog dig tid!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag köpte vanliga glasstenar för dekoration på blomsterlandet för många år sedan. Och målade sedan runan där på. Kul att du tycker om dom! 
Nu låser jag tråden. 
Tack för att jag fick öva på er!!