God morgon 15 juli.
Morn morn! Vädret ska vi glömma fort, är det inte sol så kvittar det;) Söndag idag, blir det stek med allt där till eller vad har ni för er? Ha en fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon!! Uppe jättetidigt med goa Theodor och syrran.
Idag bär det av hemåt igen… Tiden går fort..
Ingen stek för mig inte… Kram alla!!
Kram kram alla goingar!! 
God förmiddag !
Ja regn det bjuder dom på våra vädergudar och inte måttligt heller men generösaa är dom i alla fall.
Ingen stek men oxfil'e är i ugnen och magen den skriker för det luktar så fasligt gott 
Ha en fin fin dag på er 
Morrn morrn.
Här ser det ut att bli en fin dag. Ska iväg med familjen till Österlen och cykla dressin.
Ha en fin dag alla
Hej kära vänner.
Jag kämpar mig framåt, det är riktigt tufft just nu. Men jag har två katter liggandes på var sin sida om mig med huvudena i mitt knä just nu så jag klarar mig ett tag till. ^^
Jag skall iväg och mata sambons brors ex katter nu, sedan skall jag lämna av tre till bebbar hos sitt nya hem. Deras nya matte verkar underbar hon också, så det blir med all säkerhet bra.
Jag har läst allt och skickar massakramar till er allihopa! 
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Oj, steg upp för 1,5 timme sedan. Har hunnit vara vaken flera vändor däremellan men kände helt enkelt inte för att stiga upp. Verkar vara fint väder ute så ska nog dra mig ut på en promenad nu. Har även varit ångestfri sen igår kväll(18 timmar) så känner mig på riktigt bra humör 
Det regnar… jag myyyyser! 
Kram till alla!
Blå himmel, vita moln och solsken med mycket kraftig vind. Mina pelargonier och lavendel har blåst ner från balkongborden flera gånger. De står i plastkrukor så de har klarat sig, har satt ner dom på golvet nu har tröttnat på att lyfta upp dom. Dessutom kan ju blommorna gå av, vilket inte är så kul.
Har inte gjort så mycket, gått igenom lite mera papper och kastat. Sen blev jag så sugen att se vad ni har hittat på, så nu sitter jag väl här framför burken/burkarna hela kvällen som vanligt
!
Ingen stek för mig heller, kylskåpet är så tomt så det skriker
!
Cykla dressin vad roligt det låter. Ingen punktering på däcken, ingen risk att sladda och skada sig, behöver inte hålla i styret hela tiden, man kör inte fel mm mm Hoppas att du får kul!
Läser er alla, ha det bra
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Hemma igen! Har haft en helt underbar helg, med otroliga energier och nya goda vänner
Vi har mediterat, pratat med trollbord, lagt Tarot, och så har vi blivit initierade i reiki 1, 2 och master. Jag hade redan 1 och 2 men känner lite motstånd mot den mastern som gjorde det, så nu har jag förstärkt och fräschat upp min kanal. Känner mig både väldigt trött och väldigt vaken på samma gång, men skulle tro att jag slocknar ganska snart 
Lät underbart amandla! Berätta gärna mer fram över när du orkar :) Har haft kära yster på besök sen i fredags, tyvärr åkte hon hem igen :( Theodor har visat sig från sin bästa sida. Underbara unge! Tyvärr, jag måste få klaga lite: det är måndag imorgon!!!!!!! Buhu! Jaja, puss och kram på er!