Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 990 ggr
Pagan
0

Godmorgon 4 juli

Amerikanska nationaldagen minsann

Hopp om sol här, får se om det håller i sig

Ska med dottern på hästaktiviteter - hm, vad bliva av detta troCool

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

God morgon Pagan.. och ni andra som tittar in under dagen.

Här har det börjat med sol, underbart! Ska bli hyfsat idag så jag får nog fundera på grillmat ikväll… Presterandet så här de sista dagarna på jobbet går sådär. Sitter och längtar mig bort.. ut.

Ha det gött med pållarna idag Pagan Glad

Kram på er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Amandla
0

Vi åker till mormor och morfar över dagen, hundarna också förstås Cool

plutopellis
0

Sol!

Gubben ska ta med Theodor och hälsa på sin sjuka morfar på sjukhuset som tyvärr fått endast tre månader kvar Gråter själv känner jag att jag mest hade varit i vägen, för mycket folk samt att jag mår kasst i kroppen så stannar hemma trots att jag gillar morfar. Jag har endast träffat honom typ 3 gånger så känner att de kan få ha den tiden för sig själva. Den betyder mer för dom än mig om man kan vara så hemsk och uttrycka det så?

Jag har sovit i natt! Inte mycket då jag låg och gosade med sonen men tror jag fick ihop fyra fem timmar och sen vila så det är ju riktigt bra! Ett steg i rätt riktining Glad Tror jag börjat tänka och planera för mycket. För i natt var det ganska tomt och lugnt i mitt huvud och då gick det bra. Får försöka koppla bort när jag ska sova..

Cupcake till frukost! Tog en fralla också Tungan ute Bakade i förrgår för gubbens syster med son kom igår och hälsade på så ville jag bjuda på något.

Gubben är galen förresten, han ska ha alienmaraton nästa helg (filmerna alltså i sitt biorum) och har beställt en alieninspirerad tårta! Hur i hela friden ska jag få till det?! Haha!! Kyss

fridelfina
0

Hej på er!

Roligt med hästar Pagan!

Trevlig resa Amandla!

Fyra-fem timmars sömn är ju jättebra Plutopellis! Gott med cupcakes, mums. Det finns ju såna där "fotomarsipan" man kan köpa/beställa (?) som tårtäcke, kanske du kan skanna nån fin bild?

plutopellis
0

Ja faktiskt brukar de sälja sånna bilder på tradera där man kan välja sin egna tårtbild men jag ska minsann göra den själv *asg*

Pagan
0

Jag skulle gärna vilja se resultatet PellisSkrattande

Här har det varit gott väder, om än disigt. Hästarna var så storaFörvånad eller höga heter det kanske gamla travare. Jag höll mig på backen jag och klappade lite fint. Dottern har fått sommarjobb där och hjälper till med lite av varje samt motionerar 2 hästar. En stor fin gård. Jättefint och fullt upp att göra.

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
0

Vad mysigt det låter, Pagan. Men ja, hästar är verkligen enorma ibland.

Det är inte alls hemskt att säga så, plutopellis. Det är snällt att du tänker på dem och morfar. Usch, sådant är så hemskt.. men en del av livet man måste acceptera.

Får jag vara med på alienmarathon? Jag och sambon har nyss haft alienmarathon här hemma, men jag bangar inte ett till. Skrattande Speciellt med alientårta..! Åh snälla rara, visa när du är klar? Sambon kan dö lycklig om han får se en sådan tårta.. Wow..

Och vad härligt att du äntligen fick lite sömn. Glad

Elpida, amandla och fridelfina - jag hoppas att ni får en bra dag med grillning, mormor och morfar och allt annat ni skall göra. ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

plutopellis
0

Haha! Bara komma hit Ruzicka! Själv tittar jag egentligen inte på sånt men jag bangar inte en heldag i lugn och ro utan sonen och bara få stoppa i sig massa onyttigheter!! FlörtTungan ute

Skogshumblan
0

SOOOOOOL! Waowawaa!

Här har slappats, njutits och frossats i jordgubbar kan jag meddela.

Fortsatt fin kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
0

Syrran - Du kan ju alltid forma tårtan som huvudet på den där alienen (kan man skriva så?) eller predatorn.. Kan vara roligt.

Pagan - Vad härligt att hon fått sommarjobb där. Kanske kan vara skönt för henne och att hon kan komma på rätt spår. Kyss

Här har det med varit sooool i massor!!

Pagan
1

jamen prexis det Jessica - lite vettigt att göra, svettigt och arbetsamt, ja det är precis vad damen behöver. Å gå upp i tid på morgonen. herre gud, hon kan sova dygnet runt!!

mamma trivs då dottern kommer hem svettig efter en heldag, inte massa mejk, inte massa parfym - bara naturligt och fint.

Kan ju kanske bli människa av den också med lite arbete och goda förhoppningarSkrattande

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Underbart Pagan!!

Pagan
1

Måste ju erkänna att det finnns liiitee hehehe i känslan då hon kommer hem å har mockatFlört men det gör gott i henne också.

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

Arbete i stall och med hästar gör nog människor av de flesta! Dottern ska också sommarjobba på stall i slutet av juli/aug. Sen börjar hon gymnasiet och självklart NB (Naturbruk) inriktning hästhållning (eventuellt travinriktning)!

Jo, fortsättningen av min dag var bakluckeloppis med en hel del hästböcker och andra barngrejjer. Summa sumarum total vinst typ 140 kr, men då har vi inte räknat bort käk och bilkostnad som drift och bensin…  Guld i mun

Kan väl säga att den stora vinsten är att det är lite färre saker med hem! Förvånad

Men vet ni, varför ska man pruta på billiga priser och dessutom avrunda så att man inte betalar alls för en massa saker! Obestämd

Jag hade lust å slå nåt hårt i gubbfans huvve, men tänkte på att "så slipper vi köra hem grejjerna igen"… Fast jag är egentligen inte nöjd med den tanken för tar man 1 spänn grejjen är det ju fullkomligt lågt pris! Först tar han ett helt fungerande keyboard som jag sätter 20 kr på. Så kollar han på såna legoriddare som vi har 6 st av och så säger jag 1 kr st då säger han 20 kr och så tar jag allihop med keyboarden…. Fy, usch blä och så tar han en studsboll också!

Det är väl höjden av snålhet, eller är jag dum och oresonlig nu?

Jessica Holländare
0

Tycker inte du skulle gått med på sånt idiotiskt prutande… Skrikandes Endel människor är bara för dumma…

fridelfina
0

Nä, nästa gång ska jag vara lite hårdare.

Har tänkt åka varje onsdag under sommaren nu så att vi blir av med massa grejjer som bara tar plats. Men jag ska ta med lite annat nästa gång så att det inte bara är barngrejjer och en hylla att ställa böckerna i så att det blir lättare att se vad det är.

Pagan
0

sicken typ FridelfinaRynkar på näsan Ja kanske bra med skyltdekor mm och bestämda priser. Fattar inte att vissa kan med. Man får nog ha en del is i magen och vara himla bestämd. Svårt! Du får tuffa till dig tills nästa gång - be oss boosta dig!

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Eller lägga till prtumån på priset. Det är det många som gör.  Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

fridelfina
0

Ja, jag får komma och boosta mig här först nästa gång!

Jag hade ju redan prutat på priset, men han ville ändå ha mera. Nä, nu gräver jag ned honom och så gör jag bättre nästa gång!Skrattande

Pagan
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lånat på facebook:

Sant men sååå svårt

Sajtvärd Tarot