Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1247 ggr
Pagan
0

Godmorgon 2 juli

Har fastnat här på Svt play och kollar sommar med Ernst från 2011. behöver ju inte ha koll på klockanCool

Hoppas Ni får sova riktigt gott, drömmer sött och har en underbar måndag framför er som Ni kan fylla med precis vad Ni villKyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Du är ju härlig Pagan! Hoppas du inte satt uppe hela natten..

Min måndag ska jag sova bort! Cool Sen bli det en jobbnatt till.. Bara sex nätter kvar till SEMESTER!!!! Skrattande

Farwuq
0

God morgon

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Isa56
0

Godmorgon Pagan, Jessica, Farwuq och alla andra. Skrattande

Sol ute. Imorgon är det dags för jobb igen, fyra dagar sen semester. Känns ok i handleden, så vi provar och ser vad som händer. Skrattande

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

Morrn!

Full rulle i helgen så det har inte blivit så mycket datortid. Sista jobbveckan innan semester och det börjar kännas i kroppen. Igår fick jag en flaska bubbel av en av mina zumbakunder i 40-års present - gulligt va!!! Den ska jag spara till på fredag och fira in semestern med Skrattande

Den fina blå himlen och solen som lös när jag cyklade till jobbet verkar inte finnas så mycket kvar av… jag som cyklade hit med bara kofta. Hoppas det är lite uppehåll i eftermiddag när jag ska hem!

Ha're supergott idag godingar!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Ja du Elpida, har du samma väder som jag så är det grått, regningt och smådystert. Ett inköp av regnponcho på lunchen hade nog inte varit felGlad

Idag är än så länge ett blankt blad, dags för mer kaffe.

Sajtvärd Tarot

Amandla
0

Morrn! Här är det grått fast jag tror det ljusnar upp litegrann. Har inga direkta planer för dagen, men är lite nervös eftersom jag väntar på ett besked från mitt försäkringsbolag, jag vet att brevet skickades med posten i fredags. Det handlar om eventuell ersättning för min lilla ögonskada… jag har ingen aning om ifall jag får något eller inte, vågar knappt tro det även om jag förstår att de inte kan strunta i det.

plutopellis
0

Snark! Kl 2 i natt kom jag till ro trots insomningstablett Obestämd dessa jäkla tabletter! Kanske skulle strunta helt i alla så kanske man mår bra sen? Jag vet inte, ska till läkaren i slutet av veckan så får vi se då…

Pagan
0

Läste i senaste numret av "Nära" där en kvinna haft svårt med sömnen i en massa år - hon kontaktade en sömncoach och fick börja öva sig på att lära sig sova igen. Kanske en god idé att köpa detta nummer, fanns en del tips.

Kolla på Youtube, avslappningsövningar och sömnprogram, kanske finns????

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Har ju inte haft det alls länge så inte hunnit tänka på lösningar :)

Pagan
0

Tydligen kan man programmera sig rätt rejält med "jag kan inte sova" tankar så till slut blir sängen ett ställe där man upplever ångest. Så det skadar inte att avprogrammera sig så tidigt som möjligt. Har du ngn cd med profylaktiska övningar? innan förlossningscd? jag hade en sådan, var kanon, räckte att sätta på den så somnade jag för rösten var så himla trist att höra på. vet att biblioteket har sådana.

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Jag började med avslappningsmeditation i sängen. Sen kunde jag lägga bort sömntabletterna somnar för det mesta inom 10-20 minuter nu.

[C Stark]
0

Hej damer!

Här är det fullt ös… storstädar, målar om, renoverar, köper o säljer möbler, fixar, donar, är huslig o lagar mat på flera sorters vis, och skall snart på rehab… snacka om överspeedad dag. Flört
Direkt jag får en tillstymmelse av energi så ser jag till att fort använda den med råge, haha.

Gud så roligt Elpida, visst värmer det och visst blir man inspirerad att göra ännu mer när man får oväntad överaskning för det man gör!
OCh Amandla, jag håller tummarna för dig!!

Pluto, jag rekommenderar verkligen basal kroppskännedom och mindfulness som jag nämnde till dig tidigare.
Jag är själv anti alla de tabletter i den mån det går. Man kan påverka sitt mående betydligt mer än man tror om man är öppen för förändring.

Hoppas att alla har en fantastisk dag var än ni är!! Kyss

plutopellis
0

Ja jag kollade faktiskt upp det för ett tag sen men det fanns inte på min VC och sen hände det inte så mycket mer Obestämd hade tänkt ta kontakt med en som sysslade med basal kroppskännedom här på en annan VC och se om man får komma dit men sen tog liksom all ta tag i saker orken slut Rynkar på näsan

Avslappning inför förlossning? Haha, sånt sysslade inte jag med. Här var det ren skär panik tills det var dags då var jag kolugn, som en filbunke! Haha Glad

Men jag hör er och håller med er. Idag sa jag till gubben att jag ska ta en vidbehovstablett istället för sömntablett för då blir jag lugn och kanske kan somna själv och sedan imorgon kanske det fungerar helt utan Glad

[C Stark]
0

Hoppas att du får ordning på det iallafall! Sömn är ovärderligt. Kyss

plutopellis
0

Det är det! Så ja, jag ska minsann få ordning på det! SkrattandeKyss

Skogshumblan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God kväll på er gullvippor.

Jag har varit turbofixare hos mamma, storslappat och haft en så fin upplevelse i morse när jag mediterade så ojoj, synd att det inte går att dela känslan för ojoj…

Den känslan blir ju inte sämre av att komma in här!

Nu är jag hemma igen. Ena barnet susar och sover, andra river huset låter det som men han leker nog bara med sitt lego. Maken har åkt till stan och hänger med jobbarkompisar ohc här sitter jag och mår bara jäkligt bra. Snygg är jag också förresten, fast benen är lurviga, kanske orkar vaxa dem i morgon eller så…,

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
0

Dom har kroppskännedom i Tranemo syrran. Flört Har själv valt att inte gå på den pga tiden. Jag sover ju då…

plutopellis
0

Så du menar att jag ska flytta hem igen? Haha Tungan ute

Pagan
0

Underbart SkogisSkrattande skit i vaxningen, fortsätt bara må bra. Bra vibrationer, den går inte av för hackor, snygg var hon också ack du ljuva 80tal…..nostalgi igen!!!Tungan ute

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Du kan få bo hos mig syrran! Nora vill nog att du nattar inne hos henne. Kyss

plutopellis
0

Haha, ja lilla Nora Kyss

Pagan
0

öhhh, skulle inte pellis få en chans att sovaTungan ute

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Men Nora sover ju på natten… Flört

Pagan
0

asså du, knökar, vrider å vänder sig, fiser å såntCool

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Kolla tuben. Finns bra sömnmeditationer där. Själv somna jag som en stock faller för en såg till Kelly Howell. Jisses, kvinnan säger åt mig att andas och sen sussar Skogis! Pagan, ja jag orkar nog inte joxa till det. En skönhet klär ju i allt så ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
0

prexis, murvelmarsvin säljer ju som smörCool

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Vad menar du Pagan? Är det inte sövande med en fot i ryggen? OskyldigFörvånad

Isa56
0

Foten i munnenKanske bättre så.

Pagan
0

jomen visst Jessica, hiiimla najs o sövandeCool älskade verkligen då ynglen var små och invaderade sängen…..hm undrar just om "älskade" är rätt ord här….Tyst

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Nora är så duktig och sover nästan alltid i sin säng. Hon har sovit hos mig någon gång nu när jag flyttat, men då håller hon sig så snällt på "sin" sida i dubbelsängen. Hon smyger dit när jag sover så vaknar man upp och hör ett underbart snusande. Kyss

Pagan
0

Ja då är det underbart.Kyss

Påminner mig om då äldsta sonen kom smygandes på natten och sedan skulle överraska mig med frukost på sängen, ketschup och cornflakes, det du. Kalas! Det bästa han visste gånger två - måste ju bli kanon - liksomTungan utetror inte han smakade själv faktiskt, men jag fick ju verkligen hålla god min.

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
0

Hej alla fina!

Jag har varit så slut i helgen att jag knappt orkat göra någonting, därav har jag inte skrivit så mycket här. Men jag har mått som en kung trots segheten! Skrattande Fast jag har ju saknat er såklart. ^^

Jag tänkte bara titta in och skicka en godnattkram till er allihopa, nu när jag kommit hem från min springtur (Ruzicka tvåpunktnoll, som ni kanske minns Flört) och snart skall gå och nana. Kyss

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Isa56
0

Godnatt duktiga Ruzicka. Springa är något jag inte gör. Kyss

Pagan
0

Låter ju helt underbart RuzickaSkrattande hoppas du sover sött.

Själv ska jag strax se nästa avsnitt med Ernst.

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
0

Isa, det gör egentligen inte jag heller. Tungan ute Min idrottslärare sade en gång till mig att jag ser ut som en säl när jag springer. Det var en rättvis och omtänksam lärare (tyvärr finns det få sådana idrottslärare..), så det var okej att hon sade så. Men hon har verkligen en poäng. Flört Så jag är snarare ute på "släpa-mig-fram-som-en-säl"-turer.

Var försiktig med Ernst, Pagan. Han förvandlar en till tant på ett ögonblick. Poff, säger det bara! Jodå, jag vet. Jag såg det hända med både mormor och mor. Flört

Godnatt kära vänner. Jag hoppas att ni sover jättegott och drömmer massa vackra drömmar. Kyss *skuttar iväg till sängen*

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Pagan
0

Jag har stenkoll ruz, han är en feminin karl, men han har en del poänger. Kollar med 3d glas så jag klarar mig Å går inte barfota då han gör detCool

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Hahaha, ursäkta Ruzicka, men jag är en valross i idrottssammmanhang. Flört Så då har vi en valross, en säl och en Agda. Kyss

Tarotstollan
0

Lägg till en sengångare, så har vi snart ett helt zoo här inne på Tarot i fokus! Jag och motion hör inte ihop, min gympalärare sa alltid att jag skulle öka tempot och skynda mig! Ju mer jag försöker öka dessto klumpigare blir jag.

Utfklykten i helgen gav mig migrän, så idag har jag studerat innsidan på toastolen noga! Nää, jag hade släkt och blundade! Vaknade ca 18.40, stel i nacken, dåsig och omtöcknad. Fast får jag bara sova ordentligt i natt så är jag pigg som en mört i morgon.

Solen har tydligen varit uppe idag. men det hade jag ju ingen glädje av.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
0

Godkväll på er (eller ska jag säga godmorgon kanske?) Har börjat min tredje semestervecka med en Ålandskryssning med familjen. Kom hem idag vid 17 tiden och sov middag 4 timmar så nu är jag ju vaken och borde väl gå och sova. God sommarnatt på er!

plutopellis
0

Ush fy tarotstollan!! Kram Kyss

Pagan
0

Tjena Fridelfina, kul att se dig. Låter helt underbart med Ålandskryssning.Skrattande

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

Hej Pagan! Jo, jag smyger in här igen… Skrattande

Pagan
0

Gott att se dig, allt väl? jobbar hårt och svårt? men du har semester nu ser jag. HärligtKyss Jag med, känner mig som värsta nattsuddaren. Har hittat svtplay och Ernst sommar från förra året - var ju en så jäkla massa då med flytt å annat att jag såg ju inte på TV på ett halvår. OCH givetvis så har alla sagt att just 2011 års sommar med Ernst var det bästa någonsinTyst men nu kan jag ju ta igen det. Samma armeringsjärn och ljushållare än så längeFlört

Har fullt upp med ny trädgård och konstiga ogräs, underliga grannar, lustiga gränsmarkeringar så ja, livet lekerTungan ute

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Underliga grannar? Men jag bor inte där ju. Förvånad

Pagan
0

Du hade varit kanon som granne isa, välkommen till horredSkrattande

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Tror jag säkert. Tungan ute

Pagan
0

Du kan t.o.m googlemap me - varbergsvägen 416 - då var det ett vitt hus - helvitt - lustigt att se de som tidigare bodde här och att de vädrade sängkläder i sovrumsfönstret - de tog iallafall med sig torkvidan då de flyttadeRynkar på näsan

Jag har ju minsann målat om, tjusigt med ljusgrått- men du kan iallafall få en aning om.

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Ja, fast en torkvinda är inte så dyr. Flört Annars får ungarna leka väderkvarnar så kan du hänga tvätten på dem och vet var de är.

Förhoppningsvis. Oskyldig

Pagan
0

äsch jag skiter i torkvinda, har ju fixat värsta fräckaste tvättstugan nuCool vill inte ha dotterns string fladdrandes i vinden

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Skyll på det du. Vi har torkvinda,men använder den mycket sällan. Oskyldig

Pagan
0

Hahaha, inte mycket rent hos  dig eller är det gubbens 80talare du inte vill visaCool

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

Jo, det har varit otroligt tufft på jobbet innan semestern - men nu ÄR jag ikapp med allt utom 3 "skitsaker" som var allra lägst på min priolista. Du kan tro att det kändes skönt att gå på semester då! Så jag har faktiskt kunnat släppa jobbet helt och kunnat varit ledig. Jag har varit lat och inte gjort så mycket speciellt, dock inte tittat på Ernst! Flört

Här har vi också underliga grannar, kanske tom idioter. Jag ringer nästan var vecka till hyresvärden då de skräpar ned, har sönder grejjer och ställer sopor (grov och hushålls) i källaren. Ungarna har inte egna låsbrickor så de ställer upp dörren genom att proppa i saker i låset. Värden bytte lås för några veckor sedan och samma dag fick jag plocka bort en sten ur låset…. Skrikandes Varje lgh får 3 brickor och har man fler ungar/familjemdelmmar på två ben, får man köpa bricka för 100 kr. Jag tycker att det borde man ju har råd med även fast man har stor familj. Man får väl köpa en bricka i månaden tills alla har om det är svårt att prioritera?

Isa56
0

Snarare lathet, källardörren har två lås. och jag glömmer ta nycklar med mig. Tyst

Pagan
0

låter ju jäkla störande fridelfina, människokärleken får sig en törn.

Men vad gott att höra att jobbsituationen är under kotroll, då kan du ju njuta av semestern iår. HÄRLIGT!! Jaja, du behöver inte titta på Ernst, han var ju liksom på min "måste se lista" för alla har tjatat så å nu kommer ju nya avsnitt i veckan, hujedamej! jäkla IlandsbekymmerCool

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

Glad