God morgon Lördag!
God morgon alla sköna människor!
Jag har saknat Er! Hur har ni det?
Jag har haft det fantastiskt med några få undantag. Är 2 kilo trindare, 100 myggbett rikare, men väldigt mycket gladare.
Fantastiskt vad miljöombyte och goda vänner kan göra för en.
Skönt dock att vara hemma nu. Eget hem, egna saker, egen säng.
Jag ska spendera dagen med en tripp till ikea för att se om de inte har en fläkt till överkomligt pris.
Vad har ni för er en dag som denna?
Önskar alla en suprhärlig dag! 
Puss Kram
Godmorgon allesammans 
Godmorgon och välkommen tillbaka CS. Du har varit saknad. Låter som du haft en riktigt skön semester.
Agda hälsar också ![]()
Några bliztar och några rejäla knallar ett skyfall, det var vad det blev av det åskvädert. Men nu är det en ljuvlig sommardag ute.
Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hahaha… hur kunde jag glömma Agda!?!
Hehe, hon härjar fortfarande vilt omkring även om hon lugnat sig lite för tillfället på grund av det här. 
Naaaw…. fina! Jag får gratulera till de små 
Hehe, ja isynnerhet Pagan är stolt som har henne för det mesta i garaget. Dit drar hon sig när vi andra blir för "knäppa". 
Agda…. *suck*
Godmorgon alla!! Härligt att du haft det så bra CS!
Idag ska jag jobba igen. Känns ju sådär.. Men, men.. Snart semester.. Bara tråkigt nu när vi flyttat ihop med en annan avdelning under sommaren.. Saknar mina vanliga arbetskompisar.. 
Ha en bra dag alla!!!
Morrn. Känner mig sådär lagom pigg idag, har vaknat och somnat typ hur många gånger som helst inatt. Men jag har gjort en intressant upptäckt, nämligen att jag inte alls har så mycket myrkryp i benen som jag trott… medicinen tog nämligen slut i förrgår och jag har inget recept.
Jag har en dosett som jag lägger veckans medicindoser i, och vet att det var slut på just den här så jag hade bara en på onsdagskvällen. Sov ändå… och på torsdagskvällen hade jag ingen alls, glömde ju bort att fixa nytt recept. Tog en insomningstablett för jag hade jättesvårt att somna. Sov så hårt att jag inte kom ihåg efteråt att jag öppnat dörren och tagit emot daghunden, blev jättesnopen när jag vaknade och hon var hos mig
Så djupt har jag nog aldrig, never ever, sovit förut. Insomningstabletterna brukar få mig att sova längre stunder åt gången, kanske två timmar istället för mycket korta perioder på tio-tjugo minuter som är alltför vanligt (som jag haft det inatt). Benkrypet har jag nästan inte märkt av alls!
Så även om jag sov illa i natt så har det inte varit benkrypet som hållit mig vaken, jag har knappt känt av det!! Visst har jag läst bipacksedeln till medicinen men trodde väl inte att den gav biverkningar som gjorde myrkrypningarna värre och värre och värre…
Haha, kommer du ihåg att du släppt in hunden nu eller har du fått det berättat för dig? Låter både jobbigt och bra, vet inte vad jag ska säga så sänder över en kram istället 
Har varit här inne och läst men glömt säga hej ju! Hoppas ni alla får en bra dag! Själv ska jag dammsuga och tvätta lite tror jag annars bara ta det lugnt 
Nej, jag kommer inte ihåg att jag vaknade och öppnade dörren, har ett mycket svagt minne (som jag trodde var drömmar eller att vi pratat om det någon annan dag) av att ägaren pratade om en fästing som hunden hade, och när jag vaknat "på riktigt" såg jag rabarber på bänken som hon haft med sig, och svagt mindes att hon sagt att hon hittat fler åt mig. Jag var där kvällen innan och fick ett lass att göra saft på.
Vi pratade om det när hon hämtade vovvan, hon sa att jag var helkonstig och borta *haha*
Känns väldigt konstigt, men skönt också. Det visar ju att min kropp verkligen kan sova, riktigt ordentligt. Det har jag tvivlat på de senaste 20-25 åren… om det finns något som kan kallas för att ha sömnsjälvförtroende så börjar jag få det nu 
Men jösses en sån upplevelse minst sagt! Haha, ja hon måste varit förvirrad när hon lämnade hunden och du var sån 
Tja, hon var snudd på lika trött hon *haha*
Haha, underbart 
Åh Buffa, är hon helt återställd? 
I princip, de tog stygnen i onsdag och är bara de inre stygnen hon har en liten reaktion av. Men hon är som vanligt annars. 
Så underbart att höra! 
Ja en riktigt go hund. 
Fina Buffa! Vad skönt att det gick så bra.
Syrran! Vad gör du här, du ska ju jobba! Hehe 
Ja, i de flesta fallen går det tyvärr inte alls bra. Nu reagerade dotra direkt och ringde, och de stod klara när de kom in, så hon kom direkt in utan väntetid.
Vad menar du syrran?! 
Lite tidigt att ge sömntabletter redan.. Men jag ska strax göra ett ryck..
Ibland har man turen med sig Isa, och underbara veterinärer!!
Hihi 
Fick just höra att jag var en väldigt seriös akvarist
Nybörjare som jag är blir jag jätteglad att höra detta! Ska köpa hem lite fler räkor 
Ja och att dotra genast förstod vad det rörde sig om. Sen alla underbara människor här och inne på Healing som skickade till henne. Hon börja vända på kvällen, när folk började skicka till henne.
Så healing tvivlar varken jag eller dotra på. Vetten hade varit väldigt bekymrad under dagen eftersom hon inte reagerade som hon borde.
Underbart att höra Isa! Jag tror fullt ut på healing. Blev helt dissad inne på fibromyalgi.ifokus men vem bryr sig. Var och en får tro på vad de vill.
Vad roligt syrran!! 
Pluto Ska du ha rostat bröd till?
Till mina räkor? Hahaha! Fast älskar räkor att äta också så 
Hehe, javisst är det gott med ägg, citron, och rostat bröd. 
Är inget fan av ägg så tar bara massor med räkor och citron!!! 
Och kanske lite bröd då 
Hm farligt att vara räka hos dig då. 
Ja gud ja! Det kanske är det som hänt! Saknar några av mina individer men jag kanske har råkat äta upp dom! 
Men Pluto då? Kan kanske vara någon av katterna. 
Nej, lock för.. Fick förslaget att jag övermatat för resten har jag gjort enligt konstens alla regler så
men skulle få köpa fler av hon som sålde sist så det kommer bli så bra så 
Låt bli att ta fel på akvarium och kyl då, när du nattaramlar efter mat. 

Hahaha! Ska försöka! :)
Jag är så trött efter en underbar dag nere på fotbollsplanen. med hundar! I morgon blir det lika dant! Har haft tur med vädret, lagom sol lagom molnigt och inte en droppe regn. Dessutom inget rop efter ägare med varma hundar i bil!
Skall bara äta lite nu och koppla av med att se vad ni gjort och skrivit under dagen. Skall försöka komma lite tidigare i säng också än den vanliga tiden. i morgon har de lovat regn och åska så det blir jobbigare både för hundar och folk.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!