Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1840 ggr
Elpida
0

Onsdag 20 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Började dagen med träning i parken, härlig sol bjöd morgonen på och det är ett fantastiskt skönt sätt att vakna på. När jag kom hem så låg dessvärre 17-åringen med trynet i toastolen… Får se om det är magsjukan som är på besök, vi brukar ju vara så förskonade.

Lite lunchzumba idag och sedan hoppas jag det är fint väder ikväll för det var visst idag som makens lag spelar och inte igår som jag trodde. Jag har inte sett en enda match än och jag brukar se nästan alla hemmamatcher i vanliga fall. Förvånad Förstår inte var tiden tar vägen! Det har iofs inte varit så himla fint väder att stå ute i heller för den delen…Obestämd.

Jag hoppas att just idag blir en fantastisk dag för Dig! Kanske är det idag du börjar med en ny vana, eller avslutar en ovana…Flört

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jessica Holländare
1

Jösses! Jag får träningsvärk bara jag tänker på all din träning.. Tungan ute

Ska strax ut i solen med mina iller-monster. Härligt att vara ledig.

Kram alla!!

Ruzicka
2

Godmorgon!

Idag är jag uppe innan 11, jag har dragit upp rullgardinerna och har nästan tagit på mig kläder! Jag skall minsann bli en ny, frisk människa. Så det så! Det är molnigt och regnar, men det vädret passar mig perfekt. Sommarregn är faktiskt mitt favoritväder. Gärna om det öser ner sådär våldsamt. Då trivs jag. ^^

Håller tummar och tår för att leken kommer. Jag känner mig så otålig, men jag tänker tillbaka på när jag samlade på dockor och fick vänta 5 månader efter att jag hade betalat på att få hem dockorna. Så jag är nog inte otålig, jag är nog bara entusiastisk. Vad tror ni om det? Flört

Usch, Elipda! Magsjukan! :/ Jag hoppas verkligen att det inte är den utan kanske bara något dåligt hon åt. Ta hand om er!

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Jina.
0

God dag på er!

Imorgon ska vi åka på semester, vi ska campa Skrattande

Vi köpte husvagn för inte så länge sedan, det ska bli skoj, särskillt för våran lilla dotter på 3 år Glad

Elpida: Räcker det inte att träna lite i mitt huvudet *lol* är så lat ju.

Jessica: Jag håller med dig, har lite träningsvärk, måste ju vara för att Elpida tränar så mycket. Tungan ute

www.mediumjina.se

Pagan
0

Hej på er

Jag är ledig!!! Solen skiner från en klarblå himmel och det är öppet överallt. Fåglarna kvittrar och det pirrar som attan i kroppen. vetetusan vad det är med mig i dag, känner mig som nykär, kan det vara nymånen som påverkar så, brukar inte bli påverkad men vem vet. Skön känsla i vilket fall.

Härligt Ruzicka, nu är du på vägKyss

Peppar peppar Elpida, hoppas det var snabbt övergående för dottern, vedervärdigt!

campa låter trevligt, jag har samma planer inom kort, fast tälta då och paddla.

I dag är ett oskrivet blad att fylla med vad som helst, du väljer fritt från menyn. Ha världens bästa onsdag

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godmiddagallesammans Skrattande

Elpida Du motionerar för oss alla andra, tackar jag för och slänger mig genast i hammocken. Flört Hoppas din dotter kryar på sig.

Jessica Låter som en skön dag med illrarna.

Ruzicka Heja dig. Stora kliv du tagit idag. Kram Kyss

Jina Camping som är så kul. Iallafall när jag var yngre. Ha det så bra. Tungan ute

Pagan Tycks som sköldpaddsrocken passade dig, vännen. Jag är också ledig. Du jobbar jag vilar. Rättvis fördelning, eller? Flört

Hemma igen efter en slötripp till apoteket och en snabb kafferunda hos dotra. Hon hade fått en inflammation i höften och med fibron, så rörde hon sig väldigt illa. Min handled känns som en skitbagatell jämfört med det.

Buffa pigg och kelen, ska få ett kort sen, att lägga upp. Hon är så tacksam för all hjälp.

Mitt stora steg idag.Var att jag ringde och fick tid till arbetsterapeuten (jag har telefonfobi, så det är stora steg för mig att kunna ringa) Tungan ute

Fick lämnat mitt första egengjorda smycke till dotterdottern på 16 år, och hon gillade det. Kyss

Ha en härlig dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
0

Heja er, allihopa! Glad

Jag har sovit elva timmar inatt så jag känner mig som en ny människa Skrattande Mitt åttaåriga tangentbord är nästan som nytt det med, hur jag fixade det? Jag spillde en stor mugg kaffe med mycket grädde i över det… började genast räkna på vad ett nytt tangentbord skulle kosta men sen fick jag snilleblixten nr 1!

Jag satte igång min stora hundfön (liberty, blåser riktigt riktigt kraftigt, den slår vattnet ur hundpälsarna så stråna blir raka, känslan kan jämföras med att stoppa ut handen genom bilfönstret i 70 km/h ungefär), så blåste jag tangentbordet torrt. Det kom upp massor och åter massor med äckligt ludd… Tyst

Det är ju inte i ett vanligt kontorsrum som jag sitter precis, utan mitt allt-i-allo-rum, vardagsrummet. Här syr jag, äter, stickar, fönar och klipper hundar mm = mängder med tygdamm, smulor, garnludd och en massa pudelpäls som yr runt. Visst städar jag men överallt kommer jag inte åt.

Nu är tangentbordet rent, men skräpet från det har förstås virvlat iväg. Sönerna ska visst städa idag Oskyldig

Elpida
0

NI ska absolut inte ha dåligt samvete för min träning. Det håller mina leder och muskler igång och dessutom blir jag en mycket trevligare människa när jag får svettas liteFlört.

#2 Heja dig Ruzicka, du gör nya framsteg!! Hur går det med råttisarna förresten?

#3 Låter underbart, hoppas ni får en fin resa!

#4 Oj oj oj, pirr i magen och skön känsla, vad ska det månne bliva av detta? Tungan ute Jag hoppas att dagen har fortsatt i samma anda!

#5 Du kan med gott samvete slänga dig i hammocken, du är ju dessutom sjukskriven Flört. Ge Buffa en puss på nosen från mig nästa gång ni ses, blev så himla förtjust i henne vid healingen. Kyss

#6 Amandla, du kanske kunde komma hem till mig… och ta med dig fönen Skäms. Mina ungar käkar vid datorn så där finns allskönt skräp! Försöker pilla med en smal målarpensel ibland men får låååångt ifrån upp allt..

Den äldsta har iaf slutat kräkas, peppar, peppar. Ska städa mig igenom och desinficera hemmet när jag slutat jobba.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ruzicka
0

Tack allihopa! <3

Det går väl inge vidare med råttorna tyvärr, Elpida. Vi har fått ihop 5 av 6 råttor i en flock, men den sista går inte. Han är alltför dominant och attackerar dem allihopa. Vi skall ge honom en ny chans när småråttisarna har flyttat ut, men jag är skeptisk. Människor gör han inte en fluga förnär, men jag är osäker på om han leva med artfränder igen..

Ännu ingen lek i sikte. Men det är fortfarande lång tid tills klockan är 5 och posten slutar leverera paket. ^^

Hahaha, katten! Hon lyckades få en hel kycklingbröstkorg att fastna mellan tänderna i överkäken nyss. Det blev en del roliga miner innan hon gav upp och accepterade min hjälp. Töntkatt.

Ni som har problem med smutsiga keyboard, har ni testat keyboard putty? En sådan här, alltså? Det är en ler-/slimeklump som man trycke rner på keyboardet som tar smutsen både på tangenterna och mellan också. ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.