Godmorgon söndag
Åter en dag som ser ostadig ut - vädermässigt. Annars så är planerna ganska stadiga med trädgårdsröj och annat. En ny "dräneringsgubbe" är snart på ingång för beräkningar. Å givetvis så kommer han vara ännu dyrare, för hans sätt att utföra jobbet är ju klart toppklass och hans materialval är ju outstanding. Man får ju vad man betalar för och väljer du mig så får du ett mycket väl utfört arbtete som kommer hålla minst 50 år, bla bla bla. Har du hört den förut
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hahaha, blir full i skratt när jag läser ditt inlägg Pagan! 
Idag mår jag upp och ner. Vill massor men kan inte ta mig för något. Gubben har fortfarande inte fått sovmorgon för att jag inte klarar av att gå upp ur sängen. Jag får dåligt samvete… Men det får väl vara så, han får tycka att jag är självisk så får jag bjuda tillbaka allt sen när jag orkar och då kanske han glömmer detta 
Röj hade jag också velat, behöver dammsuga och plocka i köket samt skura golv och tvätta. Men känns som om det inte kommer bli av. Men kan ha det som mål för dagen i alla fall.
Ska handla idag, ska ju baka tårta till midsommar så ingredienser behöver inhandlas 
Hoppas alla får en bra dag!
God morgon tjejer!
Vad säger man Pagan - hantverkare!?! 
Vad kul att se dig Pellis, hoppas att du mår bättre och får tillbaka energi snart! Glöm ordet behöver, det finns inga måsten. Ta dig tid till dig själv nu när du behöver det!
Själv sitter jag och myser inomhus medan regnet piskar fönster. Blir en söndagshäng med vänner, film och god mat i rusket. Precis perfekt!
Önskar alla en härlig söndag!
Kram
Tack C Stark! Ja, det var ett tag sen jag skrev här men jag har varit inne varje dag och kollat vad ni haft för er 
Måsten, ahh jo sånna finns väl men det positiva är att de alltid finns kvar dagen efter om man inte orkar idag 
Har en julstrumpa som jag vill sy till sonen i korsstygn och det är nog dags att börja med den nu så den blir klar till jul. Sydden en förra året till hans kusin i julklapp och där fick jag paniksy i en vecka långt in på nätterna efter att sonen lagt sig och det har gjort att jag helt tappat lusten att göra en ny men den förra blev klar och blev jättefin och vill att min lille ska ha en så… Men men, får väl bli paniksy med denna också, tur han är värd det 
Nej, faktiskt så finns det inga sådana… det är något du själv hittar på… jag är helt säker! 
Kul att se dig här iaf!! 
Haha, ja jag lider av hallucinationer 

Dammsugit och satt igång en maskin tvätt. Handlat. Älskling skötte disken. Tänkte skura golven men hittar bara moppen! Nån som vet vart skurhinken är?! Haha så jag slapp :) Nu håller jag på att bli blond. Hade bara råd med en så är lite skraj över att det kommer bli väldigt ojämnt!! Men men :) bara det inte faller av så är jag nöjd.
God kväll alla! Pagan haha ja det är väl klart att just denna firma gör allt bäst. Säkert Guds gåva till mänskligheten;) Cs :) gillar din inställning:) Pellis, kul att se dig igen :) Måsten finns säkert men jag låter bli att känna efter;) Landade här efter en hektisk dag. Nåja. Vi hade en heldag för barnen i klubben. Den som normalt har hand om mat och sånt var bortrest så tror ni någon tänkt på mat etc? Nä, men superkvinnan i mig vaknade till ock såg till allt ;) ja vad kan jag säga- det är svår att vara ödmjuk när man är felfri som jag ;) Ha en fin kväll alla.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Gött det finns sånna felfria kvinnor som du humblan
de gör världen lite bättre att leva i 
Ja eller hur?
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jamen så klart han sade precis så och lite till. Nu hoppas jag att detta var den siste så de kan lämna in sina beräkningar och jag får en chans att fundera klart.
Har flyttat växter och röjt en massa i dag också, men nu är iallafall växtbiten klar. Nu ska jag baar få upp alla sten mm som ligger i framför källarfönstren. Men det får bli en annan dag. Det började ju regna så jag slapp.
Resten av dagen så ska det bara slappas, eller förresten så är det ju redan kväll, herre jösses, denna dag kom och gick i en jäkla fart. Tur det är jobb i morgon så man får en chans att ta igen sig
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Ja här har det varit sol, molnigt, regnigt och ösregn! Sitter och myser franför datorn och tvn, och dricker te.
Börjar fundera lite på vad som skall inhandlas när pensionen kommer i veckan. Planerar jag inte är det lätt att pengarna försvinner på onyttiga saker (ej tarotkort), utan godis, chips, bakelser,läsk osv ,är ett riktigt godismonster!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Nämn inte ostbågar
, det blir minst en stor påse i månaden! Ibland två
!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Eller helst en varje fredag :P