Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarot-allmänt
Läst 1243 ggr
Tarotstollan
0

Aeclectic medlemmar?

Är det någon här som är medlem inne på Aeclectic? Det finns några svenskar som är medlemmar där på deras forum och de skriver så mycket  intressant om ovanliga lekar och kort. Skulle vara kul om de också var med här på Tarot i fokus!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
0

Oj, det har jag inte ens tänkt på att man kan vara där och snattra också! Tror jag har fullt upp att hänga med här, har ju fler sidor att ta hand om Flört Fast det är säkert kul där med.

Tarotstollan
0

Ja de har kul där inne också! De är ganska så raka i kommentarerna och kan vara rätt så råa i sina menings utbyten.

Jag är inte medlem, ännu. Drar mig för att skriva engelska offentligt. Kan ju inte ens stava rätt på svenska i denna rubriken till detta inlägg!.Det skall väl vara dubbla m, rätta mig om jag har fel, snälla!

Ruzicka
0

Jag är faktiskt medlem där. Men, tro det eller ej, jag brukar inte prata så mycket på forum. Så jag har ännu inte ett enda inlägg där.. =P Jag tycker att de tar upp mycket spännande saker. Framförallt tycker jag att det är kul att följa lekar som inte är färdiga. :D Men de är ju inte ens i närheten av att vara lika goa som ni är. Kyss

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Amandla
0

Fixade ett till m i rubriken, Stollan! Flört

Pagan
0

Nej jag har inte heller blivit medlem, men läst i bland på forumet, men jag visste inte att det fanns svenska trådar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
0

Ja det finns mycket intressant att följa och läsa om inne på A.

#5. Nej svenska medlemmar som skriver på engelska. Man kan se under deras namn att de kommer från Sverige.

Jina.
0

Nu gjorde ni mig nyfiken ju Tungan ute

www.mediumjina.se

Pagan
0

jaha, då förstår jagSkäms men ska ju kolla mer noga vilka som skrivit nästa gånga jag är där.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
0

#8. Där precis som här använder de påhittade namn, så det går ju inte att se deras riktiga namn. På någon stod det att personen var från Stockholm.

Sen kan man se i listan över vilka länder som är representerade att Sverige är med, med ca 8 medlemmar tror jag det var. Det är kul att se så många länder över hela jordklotet som har medlemmar som gillar Tarot.

Elena-Maria
0

Visste inte att man kunde vara medlem där. Kanske vore nåt att fundera på. Känns dock som man är med överallt redan, men jaja ;)

Fred och god växt!