Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1343 ggr
Skogshumblan
0

Måndag 11 juni.

God morgon! En ny vecka ligger framför. Hoppas ni haft en skön helg så ni är laddade för det som ligger närmast framför oss. Själv har jag en ledig dag med barnen. Deras förskola har stängt så vi mysar hemma. Har laddar om lite i helgen hos mamma. Stackarn är inte bra än så vi skiljdes åt på akuten igår. Men hon hade fått träffa en bra läkare på kvällen så nu hoppas jag att det här ordnar sig. Har hunnit shoppa lite i helgen men inser att jag inte har samma smak som de som gör kläder. Blommigt och stora mönster i alla färger är inte min smak. Suck! Men jag lever, har ledigt och är kär i min dröm jag lever! Ha en alla tiders dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
0

Godmorgon! (Eller snarare, "God Mitt I Natten" för mig, detta är alldeles för tidigt. >.<)

Idag kastreras katterna. Sambon är livrädd att något skall gå fel och stressar därmed också upp mig. Men det skall nog gå bra. Det är ju ett så pass vanligt ingrepp.

Jag är så sugen på att köpa en lek till! Jag vet, det var inte länge sedan jag köpte min underbara och älskade Wizards. Men den är lite, tja, banal och övertydlig. Jag hade velat testa att leka med en lite svårare lek också. Det känns som att jag skulle utvecklas på så sätt. Problemet är bara - vilken lek? :O Jag tänker och skriver listor.. Det fluktuerar lite mellan 5-2 alternativ.

Jag håller tummarna för att din mor kryar på sig, skogis. Ha en härlig dag med barnen! Och alla ni andra också, såklart. Med eller utan barn. ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Elpida
0

God förmiddag!

Hoppas mamma snart blir piggare Humblan!Kyss

Ruzicka, det ÄR ju ett ganska vanligt ingrepp så nu tänker vi massor av positiva tankar till kissemissarna. Det kommer gå jättebra!

Jag längtar till nästa vecka när barnen har sommarlov, jag kan sköta mig själv på morgonen och komma iväg tidigare till jobbet.. så att jag kan komma hem tidigare oxå!

Igår skickade jag healing och hittade en ny meditations/healinglåt på youtube - det blev en fantastisk session. Väldigt tydlig och klar! Tänk så viktigt det är med musiken.

Vädret är grått och mulet men det finns förhoppningar om en fin stundande helgGlad. Det gäller att se framåt här i livet Flört. Må så godis allihop!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Elena-Maria
0

Ciao!

Grå måndag här… Inte så peppande första dag på veckan kanske, men sitter och njuter av morgonkaffet så det gör inget.

Vet att det kommer komma en "nota" från möhippan jag deltog i i helgen och det känns inte så kul när jag vet att det blir mer än vad som var sagt från början samt det faktum att jag faktiskt inte känner bruden så väldigt väl. 

Ska dock försöka hålla humöret uppe, har massor att göra i veckan.

Ruzicka, oroa dej inte för katterna, det kommer gå fint. Det enda besvärliga är att få dem att acceptera "kragen" de får efteråt som ska hindra dem från att slicka såret.

Hoppas mamma kryar på sej skogis!

Ha en bra dag alla!

Fred och god växt!

Ruzicka
0

Katterna mår hyfsat bra. Tror jag. Vi kom nyss hem efter operationen, och de är fortfarande nerdrogade. Det ser rätt obehagligt ut, eftersom de inte rör sig och har ögonen öppna.. :/ Men de andras och är vid liv och allt gick jättebra enligt veterinären. Jag hoppas att de vaknar snart. De bor i sina transportburar precis bredvid mig, så jag kan pussa och klappa lite på dem när de vaknar upp.

Vi skall faktiskt inte använda en tratt/krage. Vetten sade att det inte behövdes, och snittet är inte större än en centimeter. Jag hoppas att han har rätt. ^^

Tack så hemskt mycket för de positiva tankarna, allihopa!

Jessica Holländare
0

Jag får för svordom krupp snart!! *svordom, svordom, svordom* Skrikandes Hur in i hela friden tänker man när man beställer utlandsresa i över en och en halv vecka utan att kolla med mig först så jag är ledig och kan ta hand om ungen??!! Ska hon vara ensam hemma eller??? Jag fattar inte!!! Skrikandes

Hoppas din mamma blir bra snart Humblan.. Det var långdraget skit..

[C Stark]
0

Ny vecka - nya tag för att orka med sjukhusvistelser, knäppskallar och svordomar!
Jag säger bara en sak:

http://www.youtube.com/watch?v=s22bwvHQcnc

Puss kram alla Kyss

plutopellis
0

Kram på mamma skogis! Syrran, du får lära dig att du är ensamstående nu ju ;) skicka hit henne! :) Tråkdag på jobbet som vanligt. Inatt kom Theodor och gosade lite, sötnosen :) han får somna hos oss när han vaknar mitt i natten och är upprörd annars sover han så bra själv. Händer väl en gång i månaden typ och han är så gosig att man vill äta upp honom! Men det är tydligen olagligt ;) Nu ska jag hem!! Kram på er!

Isa56
0

Godkväll i stugorna.

Idag är jag ledsen. Inte för min egen skull. men det här messet fick jag av dotra (naturligtvis får jag lov av henne att lägga ut det) Buffa en 4 årig Grand Danois, blind på ena ögat men så älskad av de fyra barnen och av oss andra med.

Hej mams Det Ser inte helt bra ut för Buffa, hon ligger på dropp för magen och kroppscirkulationen vill inte komma igång riktigt på henne. Veterinären är orolig så läget e rätt kritiskt än! Men de ringer om läget ändras så kan bara be o hålla tummarna! Saknar henn grymt mycket…..

Magen hade vänt sig på Buffa och vanligast så dör de innan vården hinner in i tid. Men jag fatta direkt på Buffa när det hände så ringde Jannes chef o sa till han att nu e de brått sen hade jag sköterska o vetrinär i luren hela tiden o de tog emot oss helt förberedda o en enkel bild på röntgen sen blev de akut op för att ha så stora chanser som möjligt DOCK är det aldrig säkert ju att söva ett djur! MEN op gick över förväntan och Buffa hade minimala skador, några få blödningar och två små mörka fläckar men i övrigt hade alla organ klarat sig! NU vill hon dock inte komma igång så nu väntar vi bara. I morgon överlägger vi fortsatt vård beroende på hur Buffa mår! Blir hon inte bättre så får hon tyvärr somna in =((( O de gör så ont

Jag har bett om healing inne på Healingsajten.

Det här blev lite ledsamt. men jag önskar er alla en härlig kväll iallafall.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
0

Oj fy Isa! Hur händer en sån grej egentligen? Men det har inte med saken att göra, jag hoppas verkligen att det ska gå vägen för stackars Buffa och er! Sänder över lite styrkekramar Kyss

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack vännen. Ja man blir rätt liten när det händer ens närmaste. Jag satt och kelade med Buffa igår eftermiddag. Så det känns sorgligt men än finns det liv.

Bilden är nog något år gammal.

Ruzicka
0

Stackars er, Isa! Jag lider så med er, och hoppas verkligen att Buffa kryar på sig! Jag skall skicka en massa positiva tankar till henne. Jag kan ju inte healing, men jag skall göra mitt absolut bästa.

Isa56
0

Åh Tack Ruzicka. Det värmer både mig och dotra. Kyss har själv försökt skicka och ska skicka senare ikväll igen.

Kram Isa

Jessica Holländare
0

Oj vad hemskt! Stackars Buffa. Ska med sända lite positiva energier till henne. Kyss

Pagan
0

Å så ledsamt IsaGråter Ska skicka jag med, gulliga Buffa. Håller tummar & tår.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Tack vännen. Alla goda tankar är så välkomna av både mig och dotra. Kyss

Ja, Pluto jag undrar också över hur en sån sak kan hända. Obestämd

Kram isa

Isa56
0

Tack Pagan. Det värmer. Kyss

Jina drog ju ett kort för mig häromdagen. Hon fick även upp en hund som var sjuk och behövde hjälp. jag trodde det handlade om vår hund. en det var dotras hund.

Jag skriver här så fort jag vet något.

Kram Isa

Pagan
0

Ja här är i sanning folk med framtiden i sitt sköte….på gott & ontFlört

Fortsätter här att tänka positiva tankar och krama Buffa

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

Isa - jag sätter mig och skickar till Buffa om en kvart!Kyss

"Du har alltid två val"

Amandla
0

Så tråkigt Isa! Magomvridning kan uppstå mycket hastigt och kan ta livet av en hund på bara några minuter. Mycket smärtsamt dessutom Rynkar på näsan Det är störst risk för större raser.

Hoppas Buffa kryar på sig!

Isa56
0

Tack vännen. Ja hon behöver nog alla goda tankar hon kan få. Kyss

Skogshumblan
0

Isa. Så förskräckligt! Jag hoppas allt ordnar sig för Buffa och självklart skickat jag allt jag kan till Buffa. Ja till din dotter med familj också såklart! Varmaste kramen!

/ Skogshumblan

Jessica Holländare
0

När Elpida skickar kommer Buffa bli bra!! Jag är fortfarande chockad över healingen jag fick ju. Jättehäftigt!! Kyss

Isa56
0

Tack Elpida, Amandla och Skogis. Kyss Fick nyss sms. Läget är oförändrat. Gråter

Men dotra är så tacksam för alla som skickar och tänker på dem. Kyss

Jag tackar också.

mara75
4

Dotra här och ägare av Buffa!  Vill bara lite snabbt mellan tårar säga att jag/vi är enormt tacksamma för all omtanke. Och rörd till tårar just nu!

Tusen tack alla <3

plutopellis
1

*kramar om mara75* Kyss

Skogshumblan
0

Mara, varmaste kramen. Buffa känns som en stark klok hund. Lita på att hon gör vad hon ska göra. Ni är alla burna i tankar och gärning.

/ Skogshumblan

Elpida
0

Jag har precis skickat till Buffa och kan tala om att det är massor av emergier runt henne nu. En sådan fin hund hon är, och jag kan säga att hon kändes alldeles lugn och trygg - så var min känsla iallafall. En glädje att få kontakt med hennes energier! Kram kram #22 Tack för förtroendet goa Jessia, vi hoppas att lika fina energier gör sitt nu

"Du har alltid två val"

Isa56
0

Tack Elpida.

Ja, hon är fin har hindrat några från att bryta sig in och skrämt en del på flykten. Men är jättevänlig när man har ärliga avsikter (och en hanhund, hm)  Kyss

Elpida
0

Hahaha, min förutfattade mening om namnet! Kan tala om att när min 10-åring såg fotot sa hon; men mamma det är ju en han, du sa hon! :-)

"Du har alltid två val"

Isa56
0

Buffa är en tik. Fast visst ser hon lite manlig ut på kortet. Eller bara stolt.  Flört

Elpida
0

Hon är väldigt stolt, och lite majestätisk :-) Tror dottern tänkte storleksmässigt:-)Ho

"Du har alltid två val"

Isa56
0

Mm hon har haft en new foundländare också tidigare. Hon jobbade lite på kennel några somrar, Där hade dom en Stor dansk som dotra handlöst förälskade sig i. så hon har ju en hel del kunskap om hundar. Kyss

Isa56
0

Säger godnatt och sov gott. Alla goa vänner här.

th_grouphug

Pagan
0

Ja sussa lugnt alla goa, låt oss alla somna med positiva goa tankar på buffa och hennes familjKyss

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
0

Fy en sån sorglig start på veckan Isa.
Tänker på er mycket, ljusa varma tankar!

Kram

mara75
3

Hej alla rara <3

Kan inte nog tacka för alla goda tankar/krafter som skickats till min älskade Buffa =)

Allt vände till det bättre igår natt och IDAG FÅR VI HÄMTA HENNE =)))

Tusen tack alla =) <3

Elpida
2

#36 Nu gjorde du verkligen min dag, så himla roligt att läsaSkrattande. Ge Buffa en puss på nosen från migKyss.

Kram kram

"Du har alltid två val"

Ruzicka
0

Åh! Vad underbart att höra! Det gjorde mig så glad. Krama henne hårt från mig.

Skogshumblan
0

Å så härligt. Puss till Buffa från mig också!

/ Skogshumblan

Pagan
0

Ja så himla härligt att läsa, en puss på nosen från mig också. Lilla sötisenKyss

Sajtvärd Tarot