Nya leken beställd!
Vad kul. Inget är mer roligare än väntan på en ny lek 
Hoppas du bli nöjd med din nya lek!
www.mediumjina.se
Wiiieee… Grattis i förskott! 
Säger som starkis, weii grattis!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Älskar katter så båda står på min "skall köpa" lista. Vad var det som gjorde att du ändrade dig? Alltid intressant att höra vad andra tycker och tänker.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tack allihopa för gratulationerna! Känns superbra, tror den kommer "passa" mig bättre, även om jag gillar den leken jag har med förstås. 
Tarotstollan: Jag med! Vill ha den andra leken med, menanledningen till att jag ångrade mig var att när jag sökte på leken Tarot of Pagan cat så kom det upp mycket vackra bilder, men bilderna var inte alla likadana, kortleken såg olik ut. Så fick jag en känsla att jag skulle söka på Cat's eye Tarot som någon nämnt här på forumet och när jag sökte på den visade sig att de bilderna som jag föll så mycket för, som kändes så "rätt" tillhörde denna lek, och inte den förstnämnda. Så då klickade jag hem den direkt 
Grattis, Lynx! Det är en väldigt vacker lek. Du får gärna berätta vad du tycker när den har kommit hem och du haft tid att titta på den. ^^
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Älskar kort XII - The Hanged Kitty, min katt sover alltid sådär *hihi* Hon får mej alltid att tänka på Di levas klänningar eftersom hon är långhårig och det ser ut som att hon har en A-formad klänning på sej här hon ligger där och spretar med fötterna åt alla håll =)
Fred och god växt!
#6 Tack så mycket! Föll för den direkt verkligen. Absolut! Det kan jag göra ;)
#7 Haha! Ja, den ser mycket mysig ut om man jämför med den hängande i min nuvarande tarotlek! Min kiss brukar med ligga så, det är ju så gulligt . Jaså, Di leva? Haha ja, det var en annorlunda sak att tänka på *fniss* då kan man väl inte sluta le antar jag 
#8 Vet inte varför jag tänker på just Di Leva… Nåt med "klänningen" antar jag. Har en sjukt skön bild när hon ligger i solen på rygg med en tass på magen, väldigt Berra-i-sällskapsresan ;)
De är ju så goa de små liven =) Så mycket lustigheter för sej. Härligt är det =)
Fred och god växt!
#9 Aww låter jättesött! Älskar verkligen kissekatter, de är så personliga och vackra :')