Outsiders!
Missade ni Outsiders tidigare i kväll har ni två chanser kvar. Det går i repris nu 00.50 i Kanal 5 och sen igen nu på lördag 9 juni kl: 14.05 i Kanal 5. Det handlar om folk som "tror" de har kontakt med ufo´s, naturväsen, healing mm. Såg det tidigare och tyckter det var jätte intressant!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag blev ganska road av det, är det jag som är knäpp eller är det dom? Det är den stora frågan.. Mycket tror jag på men inte ufo, naturväsen eller grevinnan av Uppsala! Skrämmande var att en "tog" ut en sändare som ett ufo satt i hans vän och de "hallicunerade" tillsammans! Skrämmande…. Hoppas jag inte trampar någon på tårna här inne nu..
Jag tyckte som sagt att det var intressant och se hur folk tror.
Tyckte också det var ganska obehagligt just det med, när han plockade ut den där sändaren! Grevinnan får man kanske ta med en nypa salt, ungefär som med han som jobbade med Gud. Tycker det låter precis som att han skulle vara för mer än alla andra. Just Grevinnan reagerade jag på när hon sprang runt inne på en galleria och frågade folk om hon fick gå in i deras kroppar!? Hade en sådan person kontaktat mig i en galleria hade jag blivit rädd!
Fast så länge de inte skadar andra så får väl de göra och tro som de vill.
Däremot hon som hade kontakt med naturväsen tyckte jag om, hon var mera lågmäld och försiktig i sin framtoning. Hennes böcker har jag faktiskt funderat på att köpa, den första är väldigt svår att få tag i har jag hört. Tror att den kan vara slutsåld, men just den boken de visade i programmet "Pans rike" har jag sett.
Fast mycket av det vi såg, kan ju verka konstigt just för att de blev vinklade på det viset i programmet. De kanske är helt underbara människor när man träffar dem och lär känna dem!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!