Tarotakuten
Idag erbjuder jag de tre första som hojtar till en tre kortsläggning. Antingen en allmän eller om ni har en fråga. Tänk på att formulera denna så att det inte är en ja nej fråga.
Har frågat Pagan om lov att lägga ut denna.
Kommer lägga ut tolkningarna här i tråden men är det en känslig fråga så säg till så sköter vi det via pm istället.
Så, de tre första! 
gärna
*Kärlek & lycka*
hur ser tiden som kommer ut för mig?
*Kärlek & lycka*
Dåtid, kejsaren IV: du har ställts inför utmaningar och har fått arbeta hårt för att komma dit du är idag. Du har nått en viss materiell standard men det är inte det som betyder mest utan det är just det du fått gå igenom, det du uträttat som gör att du står här idag. Detta kan du vara stolt över!
Nutid, domedagen XX: du har nått fram till en tröskel i ditt liv, ett stadium då du behöver bestämma dig för hur du vill att ditt liv ska se ut. Det är dags att göra bokslut, avsluta sånt som är gammalt och lägga det helt bakom dig och ta en ordentlig funderare över hur du vill att livet ska bli och sedan gå framåt. Domedagen visar på att det är dags för nya tag men innan du gör detta måste gammalt avslutas.
Framtid, två i bägare: kortet står för förälskelse. Du har lätt att bli förälskad och ibland är det kanske bara just förälskelsen du är ute efter. Kortet vill varna dig lite för att inte blanda ihop smicker med äkta kärlek. Du har ett starkt band till din familj och det är här du finner trygghet. Lev livet, var lycklig och ta för dig! Var förälskad, och ha roligt!
Kram! 
Tack tack=)
*Kärlek & lycka*
Vassego
har du lite att tänka på under dagen
men det kommer bli så bra så!

Jag tar gärna en läggning för det som är viktigt nu.
Tack på förhand
Undrar över samma sak som "liawilson". Hur ser tiden som kommer ut för mig? Svara helst i pm 
janing:
Dåtid, riddare i mynt:du har arbetat hårt ett tag, men då du är praktisk och noggrann har det fått ta den tid det behöver, du har valt att inte stressa. Du är en väldigt varm och god människa (kan man säga god?). Du trivs att vara ensam ute i naturen och kan ibland ses som en enstöring just pga detta, även för att du är lite tystlåten i vissa situationer.
Nutid, sex i svärd: du behöver just nu få distans till din livssituation, du behöver ta dig en ordentlig funderare. Tycker du borde ge dig ut på en resa, behöver inte vara en lång utan en helg eller en dag och gör sånt du normalt inte gör. Gör något helt annat och du kommer få andra synsätt till din vardag!
Framtid, nio i svärd: du har en liten tuff tid framför dig. Du har en tendens att oroa dig för allt och alla även sånt som du inte kan styra över. Du kommer kanske även känna att det inte finns en utväg.. Men det jag vill att du ska ha med dig är att försök att inte oroa dig, det finns inget du kan göra ändå. Det som sker det sker av en anledning och kommer lösa sig på ett eller annat sätt, det finns ingen anledning att oroa sig över det du inte kan styra över. Och det finns alltid en utväg, den gömmer sig bakom ryggen på dig så om du tar ett djupt andetag och tittar ordentligt kommer den uppenbara sig för dig. Tror detta är fortsättningen på kortet du fick under nutid, ta tillvara på råden att hitta på saker du annars aldrig skulle göra. Öppna dina ögon för nya sätt att se på livet och du ska se att du inte ens kommer hamna i detta tråkiga kort
för Tarot är inte en fast framtid, den är en vägledning så att du kan ändra på framtiden så den blir så som du själv vill ha den! Lycka till! 
Sista läggningen idag blir för feliciahanssen via pm. Så tråden kan låsas sen! Tack alla för att jag fick öva! 

Tack snälla du :)