Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 3392 ggr
Elpida
2012-06-05 09:43
0

God morgon 5 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morse skickade jag lilltösen på utedag i skolan, iklädd fodrade stövlar, tjocktröja under jackan och fingervantar… i JUNI!!!!!Skrikandes Var är min värme????

Ikväll ska hon sova hos en kompis så då passar vi på att hämta en cykel vi köpt åt henne till hennes födelsedag på fredag. Kanske maken och jag slår till med en bio när vi ändå är barnlediga Glad.

Igår hämtade vi vår "nya" bil, en -08 diesel, miljöklassad! Den drar hälften mot vår nuvarande stora bil och dessutom har vi äntligen köpt en bil med dragkrok! Nu slipper vi låna varje gång man ska flytta/hämta grejer eller slänga skräp.

Hoppas ni har bättre väder än här i småland…. Skickar med en sol till er! Om inte sol ute så sol innne och sol i sinne!Flört

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jina.
2012-06-05 10:49
0

God morgon!

Nä ingen sol här heller Rynkar på näsan och jag som hoppades så på sol idag.

Tänk sol. tänk sol, det kanske hjälpa Tungan ute

Kram på er!

www.mediumjina.se

Amandla
2012-06-05 12:28
0

Morrn! Här är det sol Cool och sådär 12 grader. Varmt eller kallt, avgör själva… Tungan ute

nillanb
2012-06-05 13:20
0

Godmiddag på er

Det var ett tag sedan jag var inne här och tittade till er sorrySkäms

Hos mig är det lite kyligt och blötväder, eldar i braskaminen för att få upp lite värme!, känns inte rätt att behöva det i juni månad…

Önskar er en fortsatt bra tisdagKyss

Kram kram // Nillan

Elena-Maria
2012-06-05 14:29
0

#0 klockrent Rudolf-citat där. Så det ska vara ;) Jag tillägger "Blekast i kvarteret i år igen" ;) för här är det minsann inge sol heller. Kallt är det också. Ska ut och springa sen och jag tror jag ska ta på mej mössa faktiskt, tyckte det drog så sist jag var ute och hurtade.

Sitter och svär över min C-uppsats idag… Inge roligt alls. Slutet känns sinnessjukt långt borta :(

Men nu får det räcka för en stund, vankas spaghetti och köttfärssås.

Ha en fin dag alla!

Fred och god växt!

Elpida
2012-06-05 14:33
0

#3 Nillan, vad roligt att se digKyss

#4 En riktigt god köttfärssås.. mums!Tungan ute

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Amandla
2012-06-05 15:09
0

Blek? Det är jag och Nicole Kidman, brukar jag säga Cool Jag blir liksom aldrig särskilt mer än rosabrun, sen har jag inte tålamod att vara still i solen och går sällan speciellt avklädd utomhus. Bor i lägenhet och har ingen lust att gå på området i bikini Tungan ute

Jina.
2012-06-05 15:18
1

Hej igen.

Nu är det sol inomhus Skrattande För jag fick precis min nya lek i brevlådan.

SÅ glad!!

Angel Tarot cards

www.mediumjina.se

plutopellis
2012-06-05 16:25
0

Grattis jina! :) Hej på er alla! Sol och kallt! Stressigt som in i svordom på jobbet! Ibland undrar man hur det kommer sig att jag får göra det de som är hemma sjuka skulle gjort samt mitt egna medan de andra bara gör sitt? Har gjort tre mans jobb idag.. Stress!!!! Gaaaaaah! Men nu är jag på bussen hem vilket betyder att jag faktiskt blev klar med någon minuts marginal :) fast skippade eftermiddagsfika :( Hem! Skönt! Ledig imorgon! :) Kram alla!

Jessica Holländare
2012-06-05 21:51
0

Godmorgon!! Sovit som en klubbad säl idag. Riktigt gott. Nu är jag på jobbet igen.

Grattis Jina till din nya lek. Hoppas ni ska bli bra vänner!!

Syrran - Du kanske ska deligera lite..? Tyst

Jina.
2012-06-05 21:53
1

Det var kärlek på första ögonkastet Skrattande

www.mediumjina.se

plutopellis
2012-06-05 21:54
1

Jag hade en som skulle dela arbetet med mig, tio över tre på eftermiddagen kom hon och frågade hur det gick. Då var jag klar Flört är man superwoman så är man! Tungan ute

Jessica Holländare
2012-06-05 21:56
0

Ja då kanske superwoman kan komma och göra mitt jobb med!? FlörtKyss

plutopellis
2012-06-05 21:58
0

Självklart! Fast tänkte sova nu så om du sparar det till imorgon bitti tar jag det då?

Jessica Holländare
2012-06-05 22:01
0

Åh, typiskt… Jag får säga till patienterna att dom får vänta… Tungan ute Sov gott!!! Ses vi imorgon??

Skogshumblan
2012-06-05 22:10
0

God kväll och godnatt.

Har haft en fantastisk dag och så härligt att leva men nu är jag trött!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
2012-06-05 22:20
0

Syrran jag skrev till dig på fb