Jobba som tarotläsare?
Såg en annons för ett företag som söker tarotläsare. Det är i så fall via telefon, är det någon som provat på det och vet hur det är? Tycker själv att alla de här linjerna som tar 20 kr minuten verkar lite suspekta. Någon som har erfarenheter, funderingar och så vidare att dela?
Fred och god växt!
Jag har verkligen ingen erfarenhet alls, men ville visa att jag också läst… 
Det enda jag vet är det som Tarotlasse berättat här på sajten om hans erfarenheter.
Inte alltid så positiva erfarenheter.
Förvänta dig inte att du blir rik, möter kunder som förstår hur Tarot funkar ( alltså att du inte kan se framtiden som den blir hugget i sten utan ser glimtar av vad som kan bli) och var beredd på rätt knepiga frågor är min gissning.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Känner en som jobbade på en sådan linje för några år sedan.
Det enda positiva med det sa hon var att man lärde sig snabbt att tolka korten, och prata fort så man behöll kundens intresse. Så att de fick in mer pengar! Det var inga pauser för toabesök utan så fort det ringde var hon tvungen att svara oberoende vad hon pysslade med. För varje samtal tjänade hon ca 2-3 kr har jag för mig att hon sa. Det kan ju vara ändrat nu. Vissa dagar var det fullt upp hela tiden och andra dagar knappt ett samtal.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
kan inte tänka mej att man tjänar så bra ;) tänkte bara att någon på ett forum fullt med tarotnördar måste någon ha nån upplevelse med fenomenet "telefonorakel" =)
letade efter en tråd (tyckte det borde ha kommit på tal någon gång) men har inte hittat nån än…
Fred och god växt!
Tack Pagan. Hittade den också till slut medan jag läste igenom gamla inlägg =) Som du sa, den som söker, den finner ;) (letade visserligen inte då, men jaja, jag fann) ;)
Fred och god växt!