roliga kort
Var tvungen o se om detta händer andra..
skulle lägga ett kort för dagen.. (går o väntar på ett jobbigt läkarbesök)
medans jag blandar så åker ett kort ur och hamnar på golvet , DÖDEN, haha..
jag fick mig ett sånt gott skratt! för det kändes verkligen som det var kortens sätt att säga "ta det lugnt det kommer gå bra".
har hänt flera gånger .. att jag lägger o får svaret direkt av kortet som ramlar ut på golvet?.. sen spelar det ingen roll hur många kort jag lägger efter det, har fortfarande kvar det "tappade" kortet i huvudet?
händer detta er med?
Det händer rätt som det är att ett kort faller ur leken, ibland är det fler kort. Då vet jag att de har stor betydelse och tar med dem i läggningen.
åh! Det ska jag absolut tänka på framöver! va bra!!
Ibland lägger jag dem bredvid stjärnan, ibland, om det bara är ett kort, får den vara första kortet i stjärnan. Det beror helt på hur det känns.
Händer mig rätt ofta. Då får de vara med i stjärnan, eller om jag bara drar något kort för dagen så är det, det som ramlar ut.
När sådant händer tänker jag som amandla att det kortet ville mig något.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
En av mina bekanta brukade blanda korten tills ett eller ett par trillade ut. Det var så hon gjorde när hon använde sina tarotkort, helt enkelt. Sedan kunde hon göra läggningar eller stjärnor av korten som trillade ut, men hon använde då bara dem och drog aldrig något ur leken. Men jag vet inga detaljer, det var som sagt en bekant och inte någon jag känner väl. ^^
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Ja alla har vi våra sätt.