Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1251 ggr
Pagan
0

Godmorgon söndag

Hejsan på er

Idag hoppas jag på soool och uppehåll hela dagen. Blev ju inte riktigt så igår. Det ser hoppfullt ut. Hoppas Ni får bästa söndagenSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
0

God morgon! ^^

Idag är jag så trött att jag håller på att falla i bitar. Min mor och min mormor är på besök och kom i torsdags, och även om de är jättegulliga och tar hänsyn till att jag inte orkar så mycket blir det ju en del flängande hit och dit. Idag lagar vi lasagne (inte det lättaste, kanske, men min pojkvän är känd inom familjen för sin lasagne så vi har inget val) och tar dem till flygplatsen. Sedan blir det äntligen tid att vila, och att ta hand om råttbebisarna som föddes här hemma i torsdags. ^^

#1 Jag hoppas också på sol för dig, och alla andra här. ^^ Själv håller jag mig gärna i skuggan, 25 grader och mulet är perfekt för mig. Solen är nästintill en förbannelse när man är rödhårig, saknar pigment och bränner sig efter bara fem minuter. >.<

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

[C Stark]
0

Godmorgon Pagan och Ruzicka!

Önskar er både sol och skugga så ni båda står ut!
Här är det kanonväder, ska skynda mig att ta på mig mina allra minsta kläder innan jag springer ut.
Ska ta dagen till ära och väldgästa mina villavänner. Kommer inte trädgården till mig får jag komma till trädgården.
Jag får nog erkänna att jag tillhör skaran av soljägare!! Cool

Mys söndag till er alla!

Isa56
0

Godmiddag Pagan, Ruzicka, C Stark och alla andra. Skrattande

Skönt väder, varit och handlat. Jag säger som Ruzicka. Skugga tack trots att jag är mörk och tål sol väldigt bra, men jag mår inte så bra när det blir för varmt. Så i skuggan av ett stort träd med milda vindar, en bok och något gott att dricka. Tungan ute

Ja Ruzicka, visst är det roligt med besök, men man blir trött. Och det är rätt skönt när de åkt igen. Skrattande Råttbebisar låter spännande. Dotra hade en som väl överlevde sig själv till slut. Kommer inte ihåg hur gammal han blev, men ett par år blev han.

Önskar alla en härlig söndag med en dagens tanke av Louise L. Hay.

"Jag ser på livet med humor (och på mig själv), och väljer att inte bli förödmjukad av någon eller något."

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Appropå drömfångare som vi pratade om häromdagen. Här är dotras drömfångare. Bad henne ta ett foto som jag kunde lägga upp här, för oss att dregla över. Tyvärr är väl skärpan inte den bästa. Tungan ute

Amandla
0

Morrn! Sitter här och låter bli att äta frukost, vill ha rostat bröd men vi har inget bröd hemma och jag ska egentligen verkligen inte äta något rostbröd för jag påstår mig ju äta lchf… men gaaaaah vad jag vill ha rostat bröd med marmelad!! Skrikandes

Jessica Holländare
0

Tjingeling!

Bakat äppelpaj som jag ska ta med till mamma strax, kalas där idag för mamma och lillebror.

Ruzicka - hoppas du hinner ta igen dig ordentligt snart. Många kramar till dig, och er andra med förståss!!!

Ruzicka
0

Isa; Åh vad härligt det låter! Det får mig nästan att vilja våga mig ut i den stora vida världen och genom solskenet för att leta reda på ett mysigt träd att läsa under.

Ja, rätt skönt är det att bara ha sig själv att tänka på, även om man skämdes lite över att känna så när mamma började gråta när vi kramades hejdå. :/

Jessica; Tack så mycket! Jag skall vila så mycket jag bara kan idag. Vad gott med äppelpaj, kan du inte skicka över lite så vi får smaka här? :D Hoppas att kalaset blir kul!

Tarotstollan
0

Har varit i Djurparken med två kompisar idag. Helt slut, det tog väl lite mer än 3 tim att traska runt i lugnt tempo. Solen är ju framme och mot slutet fick jag ont i huvudet. Ändå hade jag vatten med mig och drack hela tiden. Det är ju kul att titta på alla nyfödda ungar, bl a. "lilla" Zuri noshörningsbabyn! Hon gick i en hage med mamma.

Nu sitter jag och äter sallad och dricker te, behöver ta det lugnt med huvudet, värken har inte släppt än men med lite mat i magen så mår man ju bättre.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
0

God kväll i stugorna.

Ruzicka hoppas du återhämtar dig fort och att dina små råttbebisar är friska och krya.

Här har ordningsfascisten tittat fram, ja inte i mig alltså utan makens, men jag blev ju lidande…Obestämd

Vi har tvättat och hej vad det torkar fint i sol och lite blåst! Nu har jag parkerat mig här i viloläge resten av kvällen, ska eventuellt vikra lite men det är mer nöje.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
0

Jo jag fick min soool. Lite väl bra för färg blir ju så himla trögflytande i värmen. Så man ska kanske tänka på vad man ber omFlört

Så himla glad att all fasad är målad 2 gånger, nu är det bara allt det vita runt fönster, knutar och vindskivorna hööööögt där uppe kvar. Åsså lite runt altanen åsså lite………Guld i mun Mitt ena fönster i vardagsrummet (stoooort!!) har jag hakat loss och ska till glasmästaren med imorgon, en spricka tvärs över som inte är så värst tjusigt. Så nu hittar insekterna in minsann, jäkla surr överallt, nåja vad vore väl en bal på slottet…….

Ruzicka låter verkligen som du är i behov av lung och ro, å få gulla mad bebbarna lite. Hoppas du fått lite tid över.

Vilken fin drömfångare Isa, den går inte av för hackor. Måste ju få hedersplatsen.Skrattande

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
0

#10 kanske,alldeles… alldeles Underbart!!

Gud vilken härlig dahg det har varit!! Jag har plockat stora feta rabarber - nu blir det paj, kom och ät!

Skrattande

[C Stark]
0

#10 kanske,alldeles… alldeles Underbart!!

Gud vilken härlig dahg det har varit!! Jag har plockat stora feta rabarber - nu blir det paj, kom och ät!

Skrattande

Pagan
0

jag är på G, älskar RabarberpajSkrattande Låter som du haft en toppendag, vädret höll i sig förstår jag, massa friskt väder och trampa i spenaten?

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Mmmmm… Rabarberpaj… Kanske skulle gå till huset och länsa alla där! Mums!!

[C Stark]
0

Haha… spenaten klarade sig, men inte potatislandet. Fötterna är kolsvart, jag känner mig som barn igen!

Ja, kom - du behöver en välbehövlig paus från renoveringen nu!

Isa56
0

Blev inget sega hemma. Satt i hammocken ett och läste en stund. Sen planterade jag lite citronmeliss och pepparmynta till te.Tungan ute Efter det la jag mig på knä och rensade ogräs mellan plattorna och sidorna där tidigare ägare lagt mindre stenar. Mycket ogräs blev det. Skrattande Så nu är jag trött i benen och axlarna. Väntar på att karet ska fyllas. Sen blir det ett avkopplande bad. Jobbar eftermiddag nästa vecka. Tungan ute Men jag har slappat också.

Pagan
0

ja jösses här på sajten vet vi minsann hur vi ska varva slapperiet med jobb i trädgårdenSkrattande

Ha det så gott i plurret Isa, simma lugnt

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

haha och alltid kör jag igång söndageftermiddag. Tvätta golv söndagkväll vid 9 eller stryka gardiner och hänga upp vid 10 på söndagkvällen. Men på dagen vilar jag. Oskyldig

Hm ja ordet slappa har nog en annan betydelse här än på andra ställen.Cool

Pagan
0

jag är en mästare på det också, ska börja med att sortera i skafferiet och slutar med att allt åker ut, skura, torka, rensa, prydligt sätta in, kan hålla på till långt in på natten. Eller skriva upp vad jag har i frysen för jag ska handla imorgon och då måste jag ju sortera, skriva upp, skriva förslag på middagar…..å så blir jag så less för att varför ska jag börja så sent…Tungan ute skulle ju bara!!!

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Haha, ja, eller lägga in tvätt, rätt som det är så har man rivit ut allt för de låg inte iordning. Och då kan man lika bra städa hela garderoben också. Om man nu inte byter garderober i farten också. Tungan uteOsv.

Pagan
0

ja eller linneskåpet…..Tyst

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
0

Tack Skogshumblan och Pagan! Jag hoppas också att bebisarna mår bra. Tyvärr är en av dem sjuk nu. "Det är ju bara en råttbäbis" tänker många, men för mig känns det just nu som hela världen kommer rasa om inte denna lilla flicka klarar sig..

Visst är det jobbigt att ha storstädning, Skogshumblan, men det är mycket skönt efteråt när man vet att man slipper göra det igen på ett tag!

Det var värst vad ni är aktiva! Förvånad Själv är jag glad om jag bara kommer ur sängen innan klockan tre på eftermiddagen..!

Pagan
0

Förstår att du blir orolig, inte lätt att se de små kämpa för livet. Gråter

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Ruzicka, hoppas det går bra för den lilla. Det är ju en familjemedlem den med, även om det "bara" är en råttbäbis!! Här inne älskar vi djur! Kyss

Ruzicka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är hon, lilla gumman. <3 Man ser på henne att hon är sned och efter i utvecklingen..

Jaja.. Jag får helt enkelt göra vad jag kan. Det finns ju inte mer att göra, menar jag.

Jag skulle beställt min första tarotlek idag, ju, så jag kunde få den i veckan och börja bekanta mig med den. Men entusiasmen försvann lite efter vi hittade bebisen.. Den får beställas imorgon istället. Åh vad jag ser fram emot det!

Jessica Holländare
0

Men vilken liten snutt!!! Hoppas verkligen det går bra för henne. Många styrkekramar till dig!! Kyss

Elpida
0

God afton!

Herregud vad ni är arbetsamma. Mellan stunderna i solstolen har jag rensat ogräs och gjort bort vanliga städningen. Min avkoppling består ju av att hålla zumbapass - vilket jag gjorde i eftermiddags. Har ätit matpaj och blev nu förfärligt sugen på efterrättspaj. Har ju äpplen hemma och ett LCHF-recept..hmm..Tungan ute

Isa - hälsa dotra att den var jätte jättefin!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ruzicka
1

Tack så jättemycket, Jessica! Jag skall skicka några styrkekramar vidare till henne också, för det är ju faktiskt hon som behöver dem mest. Glad

Isa56
0

Tack Elpida det ska jag hälsa till henne. Kyss Ja Pagan hon har den på väggen i hallen mellan deras och en dotters sovrum. Där är lite aktivitet där. Flört

Ruzicka vi ska väl hoppas att den lilla klarar sig. Jag ska försöka skicka lite värme till henne. Kram Kyss

Jessica Holländare
0

Ja, gud ja Ruzicka!! Hur kunde jag glömma skriva styrkekramar till henne?! Förvånad Älskar djur. Har själv två gerbiler, två katter, två illrar och lite fiskar. Massa stärkande healing till lilla råttbebisen!

Elpida
0

Och jag glömde oxå, jag som älskar rådisar!!!! Pussebebisen, hoppas det rätar till sig!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ruzicka
0

Jag är likadan, vad vore man utan djuren? Här bor "bara" 19 råttor och två katter hittills.

Tusen tusen tack! Med lite stärkande healing och positiva tankar blir hon förhoppningsvis frisk igen. Jag vågar inte hoppas på för mycket, men egentligen tror jag att det är det som krävs - positiv energi. ^^

[C Stark]
0

#32 Katter och råttor? Vilken härlig kombination!!

Jag har oxå haft en sån där skrynklig liten råtta för länge sedan, räddade den från att bli ormmat och sen blev vi bundis för livet. Växte bokstavligen talat upp i handen på mig - det är det tamaste djur jag någonsin haft… och jag har haft många många. Glad
Jag håller tummarna!

Pagan
1

ja jag håller också tummarna här. massa positiva tankar till lilla bebben.

Lustigt Cs, jag hade en liten hamster som skulle bli ormmat. Den fick flytta hem till mig - Albin fick han heta - han var Albino. Så himla sööööt! Blev en dyr affär för pojkvännen, han fick mata sin orm med annat och köpa hamsterbur, hjul, hus och hamstermat omedelbart!

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
1

C Stark, Pagan. Dessa små är faktiskt också räddade från att bli ormmat, fastän de då bara var små små embryon i mammas mage. Så det blev ju spännande när man insåg att man inte bara räddat ett liv, utan faktiskt 12. Flört

Pagan
0

jamen gud vad härligt RuzickaKyss

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
0

Haha… Vilka hjältar vi är!

Pagan
0

YES!! riktiga blötdjurFlört

Sajtvärd Tarot

Isa56
1

Nähä. Snacka för dig själv Pagan TystJag har faktiskt torkat mig efter badet med ett badlakan. OskyldigFlört

Pagan
0

ja å med den bakdelen så var det ett stort badlakan kan jag troTungan ute

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

"ASG" Haha, Nähä jag har tappat runt 12 cm runt midjan också. Dessutom är jag felbyggd bredare över axlarna än baken. FlörtTungan ute

Amandla
0

Isa är snarare sjöjungfru då än valross? Cool

Isa56
0

Nä jag är oxe. Fast jag har rosa/svarta trikåer på mig just nu. Flört

Jessica Holländare
0

Har ni ballat ur hela bunten?? FörvånadKyss

Amandla
0

Isa, ska komma ihåg det! Skrattande Tur att du inte är elefant. Tänk inte på en rosa elefant Flört

Isa56
0

Haha Stackars Pagan hon kommer inte att somna ikväll. Oskyldig

Amandla
0

Nä, Pagan kommer att ligga och tänka på rosa elefanter heeeela natten Skrattande

[C Stark]
0

Hahaha… jag döööör. Med risk för att medlemsavtalet plötsligt kommer att avstanna på 1000…. *torkar tåren i ögonvrån*

Amandla
0

Fattar inte varför alla våra trådar spårar ur och blir göööörlånga? Oskyldig Tur att vi inte är stränga här, vissa sajter nästan bannlyser en om man går OT.

Isa56
0

Jo, och därför hamnar vi här istället. Tungan ute Fast vi lägger Tarot ibland också Flört

Jessica Holländare
0

Men detta är ju en snackistråd, här får vi vara OT! Skrattande Och det är ju det som gör den här sajten så himla go. Alla underbara människor som kan få vara sig själva.

Skogshumblan
1

Tror denna sajt har roligastCool

och om man går över linjen här så finns Isas sajt skamvrån. Dit blir inte vem som helst insläpptObestämd

/ Skogshumblan

Pagan
0

Ja jösses!!! Ni e ju helt obetalbara, ska ju strax gå å sussa ju, hur ska jag kunna sova nu????Skrattande

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Den underara sajten skamvrån… Trodde jag skulle få bli Medarbetare där, men verkar inte så…??? TystOskyldig

Amandla
0

Pagan, tänk inte på den rosa elefanten. Tänk på en oxe i rosa trikåer istället Flört

Isa56
1

Inte ens jag hittar den, så den finns lite överallt här. Flört

Får väl tänka på dig ikväll Pagan. Vad önskas? Uppiggande valrosstuk eller softad oxe? Kyss

Pagan
0

ja tack så mycket Amandla, det hjälpte ju…….notSkrattande

Sajtvärd Tarot

Amandla
0

Så lite så Oskyldig

Pagan
0

hmmmm så gott med omtankeTungan ute

Nu ska jag gå å sussa. En snabbdusch bara så…………

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Natti och sov så gott. Kyss

Kram isa

Pagan
0

sov gott, söta drömmar.

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Sov gott alla!!

Isa56
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sov gott. Tungan ute

Pagan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

The darling J.W Skrattande skönt! kanske jag blir av med Bryan Adams låt jag haft i huvudet i flera dagar.

Sonen har fått den med, och nynnar och ser misslynt ut

Jag skickar vidare:

Flört

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Tack gillar den. Skrattande

Pagan
0

hmmm hjälpte inte, har haft den med mig i dag också. är det mitt hus som pratar? Allt jag gör - gör jag ju för huset känns det somObestämd ja både på gott å ont liksomSkrattande

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

Du får väl ge igen då, med 75:an… " Nu är det slut på gamla tider ,nu är det färdigt inom kort, nu ska hela rasket rivas, ja nu ska hela rasket bort…"Flört

/ Skogshumblan

Isa56
0

Oskyldig

Tarotstollan
0

Är det inte 34:an som skall in i himlen?Förvånad

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!