Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarot-allmänt
Läst 1056 ggr
[sagalina123]
1

En läggning

Håller just på med en läggning och herregud så mycket information, den här personen jag lägger för är nog så öppen man kan bli. Det är riktigt spännande men oj så slut i huvudet man blir, jag känner att det här kommer ta tid men samtidigt bli riktigt bra! Så mycket information så många detaljer, var börjar man? Någon som känner igen sig? Jag tycker det är riktigt spännande och jag har många fjärilar i magen!

Känner ni att det är lättare att spå vissa än andra, eller kanske fel formulering, känner ni att det dyker upp mer information på vissa än andra, mycket starkare på något vis, trots att läggningen görs på distans?

Maikailoa
0

Ja, ibland är kontakten stark, ofta i samband med bekräftelser, men andra gånger är den så svag att man undrar om det ens är lönt att försöka sig på någon tolkning.

[sagalina123]
0

Hur menar du med i samband med bekräftelser?

[C Stark]
0

Absolut!
Visst känner man av folk olika. En del kommer man åt jättelätt och andra är svårare, men det är ju precis korten är till hjälp - för att vägleda ytterligare.
Jag känner väldigt lätt av folk och är det en som är lika öppen så tar det bokstavligen talat precis all energi ifrån er!
Men spännande.

Glad

Jessica Holländare
0

Vad spännande!!

Själv är jag totalt nedstängd och har ingen kontakt alls, självvalt… Så jag förlitar mig på korten helt och dess betydelse..

[sagalina123]
0

C Stark, så är det, mycket spännande, intressant och lärorikt. Att ta hjälp av korten när det är svårare är ett mycket bra hjälpmedel, när det däremot går sådär lätt då använder jag mig knappt av korten överhuvudtaget, har mer dem som vägledning, men fokus läggs inte på dem lika mycket som vid en svårare läggning. Nu sneglar jag på kortet sen är intutionen i full gång, guiderna dansar runt mig och är överlycklig och det bara forrsar in information.

Jessica Holländare, att vara nedstängd är minst lika viktigt, det behöver vi alla till tider, då är korten en ypperlig medhjälpare, att känna tillit till sin lek är också jätteviktigt.

Intressant!

Maikailoa
0

#2 Om man kan se i korten att de bekräftar frågan (ifall det finns en fråga d.v.s.)

[C Stark]
0

Det är en härlig känsla när allt stämmer iallafall! Glad

[sagalina123]
0

Maikailoa Ja då förstår jag hur du menar, det är rätt häftigt när det sker. :D

Pagan
0

Ja det kan ju klart skilja från person till person då man lägger en stjärna. När det kommer en massa info så skriver jag bara, allt som kommer, pennan glöder och då den stannar och det blir tomt i huvudet så är man klar. Även om du inte tolkar kort för kort så har du liksom helheten klar för dig. Inte så viktigt att skriva just vad varje kort betyder, bara det hänger samman och du hela tiden känner att du har den röda tråden. Om du förstår vad jag menar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[sagalina123]
0

Jag förstår precis vad du menar, jag fick ihop 8 sidor i kollegieblocket, 3 1/2 A4 sidor för den läggningen. Men jag har nog aldrig upplevt det såhär enkelt som tidigare, har som sagt upplevt lättare och svårare läggningar men den här gången sågjag inom mig mina guider dansa runt runt runt av lycka, någon av er som upplevt det?

Pagan
0

Lite som "plötsligt händer det"!! Skrattandeja ibland så är det precis just så enkelt, andra gånger så är det mer svårt, frustrerande och krystat, då kan man nästan packa ihop, svårt att säga om det bara beror på den man ska lägga för. Ofta så får man ju en viss känsla innan en läggning, lär man sig lyssna ordentligt så får man nog bra vägledning. Det är då vi inte riktigt fattar vad magkänslan vill eller rent av ignorerar den vi får det jobbigt skulle jag tro. Men det ska du inte tänka på nu. Bara befinn dig i känslan du har och njut av den.Glad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot