God 11 maj.
God morgon denna regniga härliga dag. Här har vi redan tagit helg, resten av min familj ligger och sussar. Hoppas ni alla får en fin helg och att den inte regnar bort allt för mycket av er ledighet. Kram till dem som vill.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Helg, det lät underbart humblan! Här regnar det också. Godmorgon alla! Kanske man skulle säga. Sista dagen på vårmötet idag, skönt!! Idag ska jag umgås med min son! Och på söndag blir det beordrat arbete för att göra det vi inte gjort dessa dagar. Suck! Men men, lika bra att kasta sig in i arbetslivet ordentligt med en gång, ingen mjukstart här inte. Puss och kram alla!
Dra på dig super-Pellisdräkten och ge dem vad de tål, Pellis! ;)
/ Skogshumblan
Hehe, den har varit på i tre dagar humblan! Ska tvättas imorgon och sedan på igen *asg*
:D
/ Skogshumblan

Morrn morrn!
Regnigt här oxå, men ganska varmt ändå. Luktade ljuvligt på cykelturen till jobbet!
Känns som en rätt lyxig vecka när jag varit hemma med lilltösen två dagar, ett 90-minuters pass Zumba med Norberto i kväll.. sedan tar jag helg!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon!
Väldigt vad det regnade i landet idag, här har det också regnat. Det får gärna regna idag så jag får leka höst, tända ljus och rökelse och se på film och slippa nysa!
Får dessutom ärovärt besök av en vän som ska hjälpa mig att förvandla mitt ena hörn i hemmet till mitt eget lilla gym. Yez!
Hoppas att ni alla får en härlig helg, vilket ni verkar få. Även du Pellis, jag hejjar på dig - ge dom vad dom tål! 
kram
Blir bara en aning avis på alla som tar helg… Själv ska jag jobba hela helgen… 
Vaknade av att jag låg och sov på mage.. Kan ju säga att det måste tagit runt en halvtimme att komma tillbaka på rygg igen!! 
Fy svordom vilken smärta!!!! Min stackkars rygg!!! Tur att det går över relativt fort när jag väl kommit på rätt köl igen…
Elpida, dotterns läkarbesök igår påminner om alla läkarbesök jag varit på genom åren. Jag tog med mamma för att dom ens skulle bry sig om att lyssna… Sen jag blev sköterska har det aldrig varit några problem längre!
Din healing är visst uppskattad! Jag blev med avis. *hihihihi*
Kram alla!!
Trött och ont i ryggen
Jag har badat fyra pudlar under veckan, klippte två av dem. Nu måste Albin badas om igen för han rullade sig i hästskit i skogen, den uslingen. Snabb som attan måste han ha varit för jag hann aldrig se att han gjorde det, men färgen på hans rygg och lukten är övertydliga bevis 
Men det var skönt ändå i skogen, vi gick en promenad i ett gammalt sandtag och sen fick pudlarna varsitt spår. Nöjda och sömniga är vi nu hemma igen. Jag sitter här, sönerna har åkt för att handla godis
och sen får min äldste, Albins alldeles egna pojke sätta pudeluslingen i badet. Min rygg pallar inte…och det är pojken som har Albin i sängen varenda natt *hihi*
Här har det också regnat. men varit lite uppehåll mellan skurarna. Nu sent på eftermiddagen har solen försökt att tränga igenom moln-uslingarna den vann i 5 min, sen fick solen storstryk!
Var ute på en kort promenad, måste ju ha lite luft i näsan
! Var inne en sväng på "det vanliga stället", de hade just sålt den sista av Doreen Virtues Tarotlekar. Så nu dröjer det några veckor innan den kommer in igen, Typiskt, jag hade " nästan" bestämt mig för att köpa den nästa vecka. Nåja, vad är en bal på slottet som Askungen säger! Det finns ju andra Tarotlekar att köpa om den inte finns inne
! Eller vad säger ni go´vänner?
Ha begäret är långt ifrån tillfredställt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
"Jag älskar pengar, pengar älskar mig, pengar dras lätt till mig!!" 

#11. Tack för påminnelsen och ramsan vem det nu var av er som myntade den först! Jag brukar dra den för mig själv ett par gånger innan jag somnar. Ibland även på dagen! Än har jag inte märkt någon förstärkning i plånboken
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag har stulit den från Pagan, sen vart hon hittat den vet jag inte men denna ramsa är mitt motto här i livet just nu 
Gokväll i stugorna. Haft en bra dag. Lite trött i huvudet annars förvånansvärt bra. 

Här har det varit full rulle som vanligt. 
Önskar alla en skön kväll.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Ja var fann jag denna ramsa/motto minns inte men den är ju himla bra att ha och säga om och om igen.
Vad gott att höra Isa, låter som du haft en skön dag du också.
Måste säga att jag mår så in i helsickes bra idag, vi har haft det jobbigt i arbetsgruppen en lääääängre tid och i dag beslutade jag mig för att helt enkelt ignorera skiten och droppa det jag iallafall inte kan påverka mer och det gav mig en helt otrolig känsla! Denna känsla sitter i än och det är så befriande. Sicken lättnad. Att bara komma till detta beslut känns som katarsis. 
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan jag skickade lite uppiggande och lindring inatt av bara farten. 
Vad härligt det låter, det smittar verkligen av sig… det är du värd!
Vad härligt det låter, det smittar verkligen av sig… det är du värd!
Hm, verkar som jag får forska mer i det där med att skicka energi. Lika förvånad som du. För dotra som jag provat på reagerar inte ett smack på det. 
Ja, vad gör jag egentligen?
jag ber om hjälp att skicka och visualiserar en massa rosaskimrande bubblor ( lite gröna med) som sticker norrut i en lång rad. Funkar det är det ju kanonbra, för dig. 

Isa, skulle du vilja skicka lite sånna där rosa bubblor till mig???

Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com