Torsdag 10 Maj
Jag är uppe tidigt!
Ingen bra tid för en nattarbetare, men min snälla(??!!) chef har lagt in brandutbildning min enda lediga dag idag, TIDIGT!!! *morr*
Utöver det ska jag bara ta det lugnt idag och inte göra ett skvatt.. Kanske virka lite till ett gott ändamål.. Har hittat in till något som kallas Hjärtekatten som virkar katter till hjärtsjuka barn. Måste jag ju medverka i! 
Ha en toppendag alla!!
Godmorgon yster och alla andra! Elak chef du har! Idag kommer jag inte synas till här, liksom igår. Igår började vårmötet, mingel bland utställarna på kvällen men var hemma strax efter åtta på kvällen så har fått slappna av innan man skulle sova. Idag föreläsningar hela dagen sedan bankett ikväll och då är jag hemma sent! Suck :( Sonen är inte pigg, var på väg upp innan så jag fick se honom något idag då kom gubben och hade precis lagt honom :( inte fräsch, han har en envis förkylning som jag tror kommer från Nora faktiskt. Har trädgården full av maskiner, ett halvt borrhål, berget på 12 meter. Idag fixar de klart det och nästa vecka fixas resten. Skrämmande när jag jobbar och inte kan ha koll på allt!! Kram på er alla!
Ja noravirus är inte att leka med!!

God eftermiddag!
Trött som en sleten gnu, sovit dåligt då vi haft nattgäst två nätter i rad. Lägg då till en snarkande make och en hund på det… Svullen i slemhinnorna (av pollen antagligen) öm i musklerna och axeln funkar inte riktigt. Kärringen behövde en vilodag helt enkelt!! Tur att minstan varit hemma idag oxå…
Skickade 17-åringen till VC med sina bihålor som gjort skitont, det värker ner i käken och spränger i huvudet. Den gode doktorn föreslog nässpray efter att ha knackat på bihålan (som gjorde ont) bett henne böja sig neråt med huvudet (vilket tryckte och gjorde ont) och talade om att detta med ont i käken måste bero på ngt helt annat… Dottern talade om att hon inte kan ta nässpray eftersom hon blöder näsblod med en gång, då föreslog han att hon skulle testa det ändå en vecka, även om hon blödde lite. Hon hostar, är irreterad i halsen, värker på alla ställen som har med bihålor att göra och karluslingen kan inte ens plocka fram och göra ett litet ultraljud på bihålan, vilket skulle ta honom ca 1 minut. Istället står han och hummar lite och tittar ut genom fönstret konstant när hon pratar med honom. Jag får jobba varje gång för att få iväg henne till läkaren eftersom hon avskyr att gå dit - och så möter hon en sådan #¤&%"# nonchalans!!! Vilket fantastiskt förtroende hon fick för läkarvården!
Ska ge henne healing när minstan somnat (annars blir hon så avis..
)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Elpida, byt vårdcentral med det snaraste!! Det gjorde jag häromåret och är helnöjd, både med läkare, bemötande av samtlig personal och hur mycket snabbare och enklare det går att få tid. Det är en privat vårdcentral, de känns bra mycket mer motiverade än den gamla.
God kväll. Har jobbat och insett att ibland är livet inte som det ska;) Nu ska barnen vallas i Säng o sen även jag. Är helt slut, har träningsvärk och trötta hjärnceller.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

#4 Vi har ju precis flyttat in hit till stan och funderar att skriva in henne på den privata jag går på… Känns som en ganska bra ide´!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Regnet det bara öser ner och jag är så våt…..inte! Har inte varit utanför dörren i dag.
Fast jag sover så otroligt gott på nätterna när det smattrar på fönsterbläcken och rutorna. Det är väl det enda positiva när det vräker ner på detta viset.
Annars har jag bara uppdaterat datorn den har strulat i några dagar, men hoppats att det löst sig nu. Är ju allt utom van vid datorn!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Goderafton
Nämen sicken jäkla r*v!!!! till läkare Elpida. Fytifasiken vad tråkigt!!
Låter som du har fullt upp Pellis.
just nu är jag också trött som en gnu, jobb jobb tur det regnar så jag slipper dåligt samvete för husmålandet iallfall.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot