Godmorgon vännen och alla andra goa vänner här. 
Som vanligt lite ensamtid nu på förmiddagen. Ska plocka med mina kort lite och titta lite närmare på de jag har. 
Fint väder lite blåsigt men skönt.
Dagens tanke av Louise L.Hay
"Kärlek är en mirakelkur. Att älska mig själv framkallar mirakler i mitt liv."
Ha en skön lördag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon Pagan, Isa & ni andra. Här en nog mer god middag förresten.:P Idag tar jag dagen som den blir och slappar med samvete rent som snö, nyfallen orörd sådan! Ha en skön dag alla.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon Pagan o Isa + efterföljare!
Även här börjar solen blygsamt titta fram bland molnen. Jag vågar tro att det kommer bli ett toppen kalas idag!
Härlig lördag till er alla! 
Här snöar det på. Hoppas inte det påverkat uppslutningen till dagens demonstration. Sömnen har blivit rubbad inatt så ska byta värktabletter idag och hoppas dom nya hjälper
Låter jobbigt Momiji…
Jag har haft en god sovmorgon idag. Nu har kära sambon dragit iväg med båten och hela kylväskan full med fika och pastasallad.. Jag har en förmåga att överdriva! 
Själv ska jag försöka att göra minsta möjliga idag.. Handleden är fortfarande kass, det blåser typ storm ute och jag vill sova… Nora-bus tittar på film och spelar på sin lek och lär dator.
Kram på er alla!!
Godförmiddag alla!
Idag var jag uppe tidigt med sonen så gubben fick sovmorgon men gick och la mig när sonen somnade om och jag sov lääääänge! Underbart! Men jösses vad min kropp värker
kan tro jag är typ 80 eller något. Sorgligt.
Nu vilar sonen igen, hostig och hes, dumma föräldrar som inte klär på ungen bättre 
Gubben kör ved och jag störs av en envis mamma som tror att min kära lillebror ramlat ner för trappan och ligger och förblöder bara för att han inte svarar i telefonen. Jag tror han glömt den nånstans men det accepterade hon inte. Suck, så om en timme har jag lovat att åka och titta till honom för han bor här och vi har nyckel in.
Annars tänker jag inte göra att ¤#"%%¤# idag! Ska bara slappa och ta det lugnt 
Massa kramar på er alla stackare som har värk, pollen, dumma tabletter och allt vad det är!
Jag har en nojja som jag inte berättat om tidigare här, för streptokocker. Börjar misstänka att jag åkt på det igen, de ger en alldeles speciell känsla i kroppen som inte går att missta sig på och jag tycker att det börjar kännas lite åt det hållet
Sen blir jag ju så sjuk av det, 40 graders feber och fruktansvärt ont i halsen. När mina söner var små hade vi det ganska ofta, vet att jag åt sådär sju pencillinkurer på ett år. Omtag och omtag och omtag… *blä*
Nåja. Jag drömde om Isa inatt! Minns inte hela drömmen, men vi var ett gäng kvinnor som skulle prova tröjor. De var röda och väldigt tajta, dessutom var det stark resår över axlar och bröst, så stark att axlarna vreds framåt på de flesta av oss. Men inte på Isa, hon var så liten och nätt att hon fick plats i tröjan. Vaddå valross, va? Isa?
Nån som har en aning om vad drömmen skulle kunna betyda?
Så jobbigt amandla! Hoppas det inte utvecklar sig så denna gången
om du får det ofta kan det vara värt att testa djuren och ge dom en kur, har hört om folk som inte fattat vart det kommer från så har det visat sig sen att husdjuren varit smittbärare. Men lät inte som om du har det så ofta längre 
Rolig dröm du hade! Ingen aning om vad det kan betyda för det är utanför mina kunskaper 
Amandla att Isa inte är en Valross? Eller så är hon det men inte vi andra?
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Skojar du? Ha, anpassningsbar är mitt andrannamn. Det första är diplomati och det tredje alla-ska-må-bra-och-i-hastigheten-glömde-jag-mig-själv. 
Ja. Jag tror det handlar om dig själv. 
Kan ändå inte låta bli att undra varför just du Isa kom in i drömmen? I och för sig vet jag ju att du inte är den som flyter medströms (enklaste vägen) om det går att paddla emot om så bara för att du kan
…
Känner vi varandra?
Jag som alltid trott att jag just bara flöt med. Tack Amandla. Du gav mig just nu en förklaring till vissa saker. 
Varför göra det lätt när man kan krångla till det. Hm. 
Det lite lustiga med din dröm är att jag är lite felbyggd, med breda axlar och i vanliga fall smala höfter. 
Om en kvinna drömmer om kvinnor är det oftast sin egen skugga och sällan om sig själv. Axlar kan betyda att man känner en stor press. att bördan är tung. Kan även betyda att man lutar sig och får stöd.
Klänning, dräkt, blus står för kvinnliga kvaliteèr. Tröjorn var trånga. Behöver du mer "plats" för din kvinnlighet?
Hm, jag saknar ett utlopp i min kvinnlighet och det är i relation till en man…
Sen känner jag mig ju i stort sett alltid ekonomiskt trängd, sjukpensionär och ensamstående med två tonårspojkar, ni vet.
Tja, min dröm kanske ger budskap till fler än mig.
Ja, jag krånglar nog till tillvaron, för att, ja just för att jag kan det. Spännande att se hur jag fixar det. Hm. 
Var nog meningen du skulle skriva den här. 
Hyfsat bra uppslutning på demonstrationen, sen blev det bio med alex och hans syster och nu ska jag hem till han för en filmkväll
Äh, han låg ju och sov som jag sa till mamma! Men hon var så säker att han ramlat ner för trappan och låg död. Mammor! Tänk när jag blir sån! Haha, jösses…
Pagan, streptokocker ger halsfluss, det smittar genom nära kontakt. Typ som man har med sina barn. Blöta pussar du vet… nuförtiden får jag inte så många pussar av sönerna, men jag tvingar på dem en och annan när jag kommer åt
inte det lättaste, de är ju så uschligt långa. Brukar passa på när de spelar datorspel, de är inte så benägna att dra sig undan när de är strängt upptagna av det som händer på skärmen 
Det är en vanlig infektion, de flesta märker inte så mycket av det mer än lite halsont och feber kanske, det läker av sig självt. Men vissa, som då jag, är mer känsliga och blir sjuka.
Jag minns första gången jag hade det som vuxen, när läkaren på närakuten undersökte mig sa hon att det var tur jag kom in eftersom det börjat svälla upp vid tungbasen… man kan få andningsproblem om det går för långt. Vet inte om man kan dö, men ruggigt obehagligt måste det vara. Räcker gott att få så otroligt ont i halsen så det värker i hela skallen 
Så, nu har de jämrans basseluskerna fått nog med uppmärksamhet. Over and out!

jaha, nu är det dags att säga godnatt här. Ska ju upp och gräva en massa på morgonen, ser ju att det redan är söndag
Ska bara ut på hemnet en sväng och dregla lite och en gir in på House designers är ju inte heller fel.
Sov så gott och dröm söta drömmar.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot