God morgon 2 maj
God morgon alla. Idag börjar arbetsveckan för några av oss. Här skiner solen från en blå himmel och det känns härligt att leva! Pellis lycka till på jobbet, hoppas du kommer in i det snabbt igen och kräv middagslur! ;) Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Hej humblan! Och alla andra! Kan man kräva det? Hihi, vill ju hinna äta middag också så får väl försöka hålla mig vaken. Ja komma in i det gör jag nog tyvärr. Jobbade fyra dagar under mellandagarna i julas och kändes som om jag aldrig varit därifrån! Sorgligt eller bra? Kan inte bestämma mig. Gubben och sonen är på underbart humör, solen skiner och strax går jag. Puss och kram alla!
Massa kramar och pussar på syrran!! Och er andra!!! 
Idag ska jag och Nora dra till Ikea med mamma.. Ska bli roligt! Men rygg, nacke, axlar och den idiotiska handleden känner väl inte riktigt det samma… Men dom får sbällt följa med ändå! 

Ha en toppendag i solen alla!!
Sitter på bussen hem, jag är trött!! Jösses sån kalabalik på jobbet, storstädning, vårmöte samt det dagliga arbetet = ingen vet vad de sysslar med! Och lilla jag mitt i allt detta :) Surt att det ska ta sån svordom tid med bussarna! Blir långa dagar borta från mina älsklingar :( samt långa dagar för älskling ensam med Theodor. Men tänkte ta bussen för det är billigare samt om gubben och plutten ville göra någon utflykt i det fina vädret. När vi börjar jobba båda två köper jag mig nog en egen lite bil :) Hoppas alla haft en bra dag!
Låter som att du haft en lång dag, Pellis. Gott att komma hem! 
Jessica, hängde kroppen med eller lämnade du den hemma? Känns som att man skulle vilja göra så ibland när man ska iväg på nåt 
Jag har pms idag, känner mig ledsen och liten och uschlig och och och…
men det går över, det vet jag ju.

Jobbigt Amandla, tänk vad vi ska behöva dras med månad efter månad
Pellis, ja kanske läga att köpa bil innan dess? Bilen är ett sätt att färdas i frihet. Bor man avsides så ÄR bilen frihet. Låter som du kommit in i den vanliga lunken på jobbet så där på en gång alltid lika underbart…….not. Tur iallafall att det blir en kort första vecka.
Jessica, ont!! inget vidare. Kramar om
Skogis haft en bra dag?
Här har varit strålande solsken och +18 i skuggan!! Jösses och i morse var det +4 så jag tog på tjocka jackan. jag bidde en hot brud.
Verkar som allt det gröna bara exploderat, vilka underbara färger som möter en nu, inget mer grått grått grått, helt underbart. Ska skrapa lite på fasaden nu ikväll. Iallafall en liiiten stund. Lite slapp just nu efter middagen och ska se om disciplinen håller efter en stund vid datorn.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
En tuff dag för många ser jag… hoppas att armar, leder, pms, och kulturkrock på arbetet och färg från fasaden gett vika till kvällen och att ni får lugn, ro och värdefull tid till återhämtning.
Jag försöker göra desamma. Är helt utslagen på soffan och dödstrött efter 3 vistelser på 3 olika sjukhus, haha… märkligt att man blivit utbränd på köpet? 
Hade turen att få ett par timmar i solen emellan så några fräknar gjorde sig åter påminda igen.
Härligt - nu är sommaren nära!!!
En ny och ännu bättre dag imorgon, full av liv och energi till alla önskas!!

Provat en underbar ergonomisk bäddmadrass på ikea som jag ska införskaffa mig!!! Kommer göra gott för kroppen! 
Godkväll allesammans 
Här har det varit fullfart, ser jag. Och jag är trött och konstigt tung i huvudet. Känner mig konstigare än vanligt, så slapp ni säga det.
Bilarna börjar skifta lite i gult, så det kan vara lite pollenallergi jag känner av. Får det lite ibland.
Önskar alla en skön kväll. Jag lägger mig nog snart.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Njae, inte jättedyr, men dyr… 
Undrar med varför du varit på tre sjukhus idag C Stark??? Har det hänt något??
#7 Usch, det är en lång, uttjatad och urtråkig hstoria… jag hade uppenbarligen inte annamat attraktionslagen riktigt när jag började, haha…
(Gud så mycket info… jag var tvungen att radera, haha)
Härligt med ny säng Jessica, Ikea har faktiskt bra sängar. Har själv köpt en dyrgrip där som är ovärderlig!
Men fy vad jobbigt det låter C Stark!! Här kan du i alla fall samla kraft och få stöd av vårat galna gäng!! 
Och ja det ska bli härligt med ny säng. Ska köpa en Hemnes-säng, med nya madrasser och ergonomisk bäddmadrass. Det behöver jag…
Många styrkekramar till dig C Stark!
Även till stackars amandla som får lida bara för att hon är kvinna 
Jag är helt färdig!!!! Oj oj oj oj oj! Ja Pagan, vi har två bilar men den ena är från 49
så den kan vi inte ha sonen i
och den kör jag inte! Kan ju knappt köra en vanlig bil! Hehe! Nä, jag hade självklart fått ha bilen till jobbet varje dag men kände att det blir billigare med buss. Tänkte prova och se hur det känns innan vi drar igång med att köpa bil och så för det blir ju dyrt!
Jaja….
Snark!
Tack båda! 
Hemnes är superfin - jag har en byrå, haha…
Sweet dreams fröknar - ny dag o nya tag är på ingång! 
Sweet dreams för dig med!! 
Usch, är alla sjuka eller dåliga? Jag anmäler mig i gruppen också! Har knappt sovit någonting i natt för min värkande nacke. Hoppas att jag kommer att kunna sova bättre inatt.
Solen skiner här och det har varit underbart, precis som Pagan skrev så har träd och buskar exploderat i grönska. Vissa buskar blommar redan för fullt!
Har varit ute på en promenad och passade på att handla lite, så nu sitter jag här och äter en god sallad.
Passade också på att titta in på Tarotkatten. Där hade de redan fått in Doreen Virtues första Tarotlek. Mycket snygg såg den ut med änglar på, det lilla jag kunde se för den var inplastad. De hade en ny Orakellek också" Angels Of Atlantis", mycket tjusig den också. Det finns ingen som har ca 500.- över? Jag lovar att investera dem väl
!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
God kväll. Har två ord: eländiga pollen! Dotera är däckad och snorar i en takt som får oljebolagen att avundas flödet. Själv är jag trött men mår bra. Kan inte sluta le, min önskan inför sonens förskoleklass har mer än " bara" slagit in. All oro & ångest försvann när jag såg namnet på "fröken" och när jag sen såg att det blir ett gäng killar som bor ganska nära oss/ vi redan känner eller vet vilka familjen är lite kändes livet såååå gott. Nu är det bara fast jobb till mig kar på önskelistan:)
/ Skogshumblan
Tarotkatten?? Bor du i Borås Tarotstollan??
#19 Ja, det gör jag!
Spännande!!!
Jag har aldrig varit inne på Tarotkatten, men ska minsann kika in den någon gång.. Brukar alltid gå till Stengården. Själv bor jag i Tranemo och jobbar i Borås. 
#21. Jag tycker verkligen att du skall kika in på Tarotkatten. De har många mer både Tarot- och Orakelkort än Stengården. Tror att de har nära 100 olika Tarotkort! Fast jag tycker de kompleterar varandra bra. Brukar vara inne 2-5 ggr i veckan och tjata med "pojkarna"!
#22 Vad mysigt!! 

Stackars Isa
Usch, jag är sååå tacksam över att inte ha någon allergi. Äldste sonen blev plötsligt allergisk mot vissa grässorter, björk och lite annat då han var 18. Vi hade inte en aning om vad som felades då. Så himla tråkigt. När det väl börjar bli varmt och gott så blir man däckad, tar man piller så blir man ju ännu mer däckad. Hoppas det är mindre pollen i luften i morgon så du vaknar piggare och mår bättre. Sov gott.
Kanske vila lite på spikmattan Tarotstollan, fungerar garanterat.
Låter ju helt kanon Skogis. 
Hoppas det går åt rätt håll Cs, verkar som du haft en besvärlig resa.
Ska själv strax knyta mig. Fick skrapat lite på fasaden iallafall. Men plötsligt blev det lite skumt ljus så det går ju inte att se nåt. Jaja lite varje dag så går det framåt.
Ja det är sant pellis, men nu vinner vi ju snart så du kan köpa värsta fartvidundret
jag älskar pengar och pengar älskar mig…..
Måste googla din nya säng Jessica du har ju tydligen förälskat dig
Sussa lugnt och dröm söta drömmar alla.
Sajtvärd Tarot
God natt Pagan. Och du, släpp tanken så kommer de där miljonerna;)
/ Skogshumblan
#24. Tyvärr har jag ingen spikmatta, men har tänkt många gånger att jag kanske skulle investera i en. Hjälper den även bakhuvud, nacke, axlar och korsrygg samtidigt?
#26 Det finns spikkuddar med, då hjälper det ju rubbet! Väldigt skönt med spikmatta faktiskt, när man väl kommit till rätta. 

Jag tycker att spikmattan är kanon Tarotstollan. Det kan kännas lite då man är ovan, men med en t:hirt på i början så blir bättre tills man vänjer sig. Den fungerar kanon mot värk i nacke, skuldror, axlar, huvudvärk mm. Jag har en kudde också, men den använder jag till fötterna, trampar runt på när jag sitter framför TV eller här vid skrivbordet.
Sajtvärd Tarot
Tack, det låter som en bra idé att investera i en.