God morgon 30 april.
God morgon vänner. Så var april månads sista dag här *editerat*. Inte klokt vad dagar och veckor rinner iväg:) Oavsett om ni jobbar eller är lediga så önskar jag er en fin dag och vecka.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Ja, uppenbarligen så rinner tiden iväg i DIN värld, Skogis! För oss andra så är det APRIL månad som idag har sin sista dag… *flinar*
Här ska jobbas! Men först kaffe, tror jag…
Ha en härlig dag - oavsett månad! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
*flinar* jaja inte lätt att vara förvirrad :P
/ Skogshumblan

God morgon!
Tänk vilken tur att man inte är ensam i denna förvirrade värld
.
Det har varit fullt upp i helgen med minstans dansuppvisining, träning, cykelmontering, grillning och allt det där andra emellanåt. Idag är det jobb till eftermiddagen, sedan smiter jag nog någon timme tidigare. Jag ligger back i sömn så jag tror jag ska tjyva någon timme på soffan så jag orkar med i kväll, tydligen så är det inte brasa och raketer förräns kl. 21.40 här i stada.
Ska tuta ner och käka lite frukost med mina kära arbetskollegor! Ha're så gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Stämmer in i körsången ovan om både tid och förvirring!
Solen skiner, det kommer bli en härlig dag idag.
Önskar er alla en fantastisk valborg! 

Godförmiddag
Jasså har det varit förvirrat här på morgonkvisten
Jag är ledig även i dag. Underbart! Just nu är det soligt och gott i min del av världen och jag fick en vacker blomsterbukett när jag loggade in, Tack skogis. Den värmde mer än solen.
Funderar på om jag ska ta och tvätta fasaden idag, har ju allt hemma inför ommålningen……ja det kanske är en bra dag för det.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Vassego Pagan. Lite personaluppmuntran ;P Måla på du nu när solen skiner:) Själv har jag börjat sätta ihop lite "rutor" på täcket jag ska göra klart och det blir jättefint. Jag lovar bild när allt är klart. Beställaren verkar gilla det hon fick se via mms.
/ Skogshumblan
Pagan. Ja man får tänka igenom sådan noga, inget man bara gör rätt upp och ner;)
/ Skogshumblan
God eftermiddag kom från jobb för en timme sen. Lite mat i magen. Attans vad god sås maken lärt sig göra.
Konstaterar ganska nöjd att jag gått ner ca 9 kilo sen jul. Bara 10 kilo kvar till målvikt. Fick byta till ett nummer mindre jobbebyxor, glad, ja. 
En son fyller 25 år idag. Tänk jag tyckte inte det var sådär längesedan. 

Pagan En bra plan är att låta andra göra det. Erbjud vännerna lite vin och nåt gott att äta efteråt så blir det klart i ett nafs. Fönstren också och rabatter, gräs väl vattnade. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Grattis Isa!!! Starkt jobbat!!
Och grattis till sonen också!
Själv har jag sovit riktigt, riktigt gott idag!! Underbart!!
Puss alla!!!
Ja, jösses.. Nu tror jag att jag tagit igen den mesta läsningen efter helgjobbet… Måste ni vara så aktiva när jag är borta??? 

Måste bara meddela att mina symönster har kommit så jag hoppas kunna åstadkomma något i veckan!!
Puss igen och ha en toppendag!!!

Grattis till sonens dag Isa.
Ja det var en idé förståss. vet att vi gjorde så på förra huset. Blir ju faktiskt roligare.
Nu har jag iallafall påbörjat tvätt av fasaden, måste ju in och kolla av vad Ni sysslar med också.
Visst är det småjobbigt att komma in sist Jessica, en får ju en del att ta igen.
Sajtvärd Tarot
Hej alla!
Har smygit runt lite här under dagen och läst lite men nu hinner jag sitta och skriva 
Haft mamma och Norabus på besök över natten
varför Nora fick åka med är en gåta för hon var inte alls pigg och kry
men idag var hon bättre och busade runt som sitt vanliga jag. Theodor blir ju så glad när hon kommer! De satt ett bra tag inne i Theodors rum och lekte ensamma 
Har jobbat lite med veden idag också. Inte mycket kvar att stapla ihop nu så vi börjar se ett slut.
Underbart väder! Så vi har även hunnit med att gå en runda, tror jag fått sol i ansiktet och hals för kliar!!! 
Kram på er alla!
Trött och mosig, har fixat mammas lilla pudel Daisy idag, rakat och klippt klorna på Albin samt dragit ett varv med dammsugaren. Är fortfarande sliten sen igår när jag var i skogen hela dagen..
Åh, jag blir knäckt!!! Lilla söta Android, jag VILL HAAAAA!!!!!! 
Syrran! Tänk på Nora! 
Jag ska, hon ber om ny kanin varje dag!!
Nej… Jag har förälskat mig i den lilla, mendet får vänta något år tills jag kommit i ordning. Hon lär säkert ta mer kullar nästa å på dom ju.. 
Naw, ninisar! Hade glömt att de är så otroligt fula som nyfödda
Jag och mina bröder hade kaniner när vi var små, och på nåt konstigt vis så blev de fler…
Nu måste jag googla… o.O
Men vad fina dom hundarna var!! Nu har jag lärt mig något nytt igen!! 

denna dök upp i nya inläggslistan
http://dvargkaniner.ifokus.se/discussions/4f9efa3dd4ebea1bb80006c3-bortskankes
blir alltid så ledsen.
Min ena kisse - Moonie var en sådan "ingen vill ha mig katt" jag åkte 60mil för att hämta hem henne. Lilla sötisen. Numera mindre skygg men så himla tragiskt och de kan ju inte berätta om vad de råkat ut för heller. Har inte valt ett enda djur själv, av de jag haft, de har hittat hem till mig på olika vägar. Alla med en historia att berätta.
Sajtvärd Tarot
Pagan, det kan de visst.
/ Skogshumblan
Natti Pagan och alla andra, ska visst upp och baka i morgon igen så dags att sussa!
/ Skogshumblan