Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1235 ggr
Skogshumblan
0

Tisdag 24 april.

God tisdag på er! Grått & disigt ute men det skulle visst bli fint väder senare. Bådar gott. Blir kanske "murkeljakt" med barnen sen. Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

God morgon!

Här lyser solen och det var fantastisk morgonprommis med vovven. Fåglarna är verkligen på bettet den här årstiden.

Just nu önskar jag mig 20 grader varmt, en liten stuga i skogen och tystnad!… inte så länge men en dag eller två hade varit skönt. Man behöver sin tid för eftertanke ibland.

Murkeljakt låter trevligt Skogis Glad

Önskar er oxå en fin dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Godmorgon Skogis, Elpida och alla andra. Skrattande

Skogis murkeljakt det låter spännande. Skrattande

Elpida, ja en stuga i skogen och tystnad, lugn och skönt, ljuvligt. Skrattande

Solen är här också. Tungan ute Har fått bokpaket. Men det är en mil in och konstigt nog lika lång väg tillbaka. FörvånadFlört Så det får bli imorgon när jag ändå har äenden in. Fast jag vill ju ha nu. Oskyldig

Önskar alla en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
0

Godmorgon alla!

Efter att gubben kläckt ur sig den fina kommentaren: "det är väl ändå den som går hemma hela dagarna som ska elda" sa jag snällt till honom att du kan förbereda dig på en kall vecka! Och eftersom det inte finns något varmvatten åker jag och sonen till badhuset istället. Heldag hemifrån och sen på eftermiddagen är det ett årskontroll med vaccination så då förtjänar han väl lite lycka på dagen Kyss

Annars? Nä, börjat grubbla. På allt möjligt. Lagt ner sjukgymnastiken för tillfället. Har en tid om två veckor och då ska jag ta mig ett allvarligt snack med honom. Funderar över min psykolog och ska ta ett allvarligt snack med henne också på torsdag tror jag det var jag hade tid. På alla er här inne. På jobbet. Ja, jag funderar även på varför i hela friden gumman som bodde här innan har planterat hyacinter i rabatten?! Förvånad Finns massor att grubbla över bara man tar sig tid helt enkelt Glad

Bråkat av mig ordentligt, det får vara så. Det löser sig men just nu blev det bara för mycket.

Jaja, det var min livshistoria!

Vi har också sol förresten, ska bli en underbar dag Glad

Puss och kram alla!

Skogshumblan
0

Pellis, ha en skön dag och vet att vi finns här inne om vi kan vara till hjälp.

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Jag vet :)

Isa56
0

Hej Pluto. Kyss

Bra att du bråkat av dig. Det lättar lite när allting kör ihop sig.

Hyacinter har vi också litegrann i vår rabatt, fanns i vårt förra hus med. Eller snarare i rabatten utanför huset. Flört

Jag undrar om det inte var någon form av mode förr. Ett tag skulle ju alla ha en thujahäck. Tror det var på 70-talet.

Kram på dig du vet var vi finns.

plutopellis
0

Haha ja det måste varit något sånt. Själv tycker jag om dom inne under julen. Känns fel i rabatten. Men de får stå där för vi har inte tänkt göra något förän nästa år då vi vet vad som växer där :) Nu sitter vi på bussen påväg till badet :) Kram alla goingar!

Isa56
1

Gå och bada med dig. Flört Bara måste skriva det. Hihi Tungan ute

plutopellis
0

Luktar jag ända till dig isa! ;)

Skogshumblan
0

*asg* Isa & Pellis, ni är för härliga. Det kan ha varit ni. Doft du kände Isa men nu har jag duschat.

/ Skogshumblan

Isa56
0

Och jag sticker till jobb. Kramar på er. Kyss

Skogshumblan
0

Isa hoppas du får en fin dag! Syns imorgon.

/ Skogshumblan

Amandla
0

Hyacinter är egentligen en vårblomma, det är inte så himla längesen man kunde driva fram dem till jul istället för till våren. Kolla i inrednings- och trädgårdstidningar så ser ni att hyacinter är trendiga nu! Det du Pellis, du kan skryta för dina vänner att du har en modern rabatt Skrattande

Jag vaknade med huvudvärk för tredje gången på en vecka *suck* Vet inte om det beror på kudden kanske, eller om det är vädret. Tror snarast vädret, har lite flygvärk i kroppen också och det kommer nuförtiden mest vid väderomslag.

Jessica Holländare
0

Värk från helvetet idag med… Skrikandes

Jag ville sätta hyacinter i våran rabbat, men inte hittat att köpa och glömt spara dom jag haft under julen. Nu spelar det ju ingen roll eftersom jag snart flyttar…

Hoppas alla haft en toppndag och en massa extra kramar till Theodor och syrran!!!! Kyss

Skogshumblan
0

Blev ingen murkeljakt idag. Dotera blev inte bättre så jag lackade ur och krävde att få träffa doktor. Funkade bra så nu har hon fått betapted på vc + ny medicin. Hopps tavergylen funkar… Idag är första gången på länge länge som jag känner helt igen mig själv. Jag har tramsat och varit den där gamla vanliga galna mamman mina barn är vana vid, inte arga trött mamman… Kanske låter banalt men bara det gör livet värt att leva igen!

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Låter helt underbart humblan! Kyss

Skogshumblan
0

Pellis, kan du ge dig på att det är min vän!

/ Skogshumblan

Pagan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här var det livat, mycket känslor, Jessica kram på dig tjejen.Kyss Pellis, din karl lever farligtCool Isa hoppas du har en trevlig jobbdag. Elpida en stuga på landet långt in i skogen är min drömbostad, ja det vet ju du, en vacker dag då man slipper ha ansvar för yngel och närhet till kommunikationer då flyttar jag dit. SkrattandeSkogis, låter jobbigt för tösen, men gott att Mamma skogis e på banan igen.

Själv fick jag jobba över igen, jag ska minsann ta ledigt den 30:onde har jag meddelat så då blir det långhelg. Gött!!Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Pagan, skönt att se digKyss, undrade lite var du och alla tog vägen ikväll.

Ja idag har jag verkligen levt igen och *cencur* vad gött det är att leva då!

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Välkommen hit Pagan, bara att kasta sig in i alla tokigheter vi har för oss Skrattande

Pagan
0

Låter ju ljuvligt Skogis. Kyss

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Ja visst är det? Här har du jobbat hela dagen och halva natten och så finns lilla jag och gulliga Pellis här som har saknat dig och väntar på dig.Tungan ute

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Haha, ja visst låter det nästan som om vi inte har något liv humblan om vi suttit här och väntat? Förvånad

Skogshumblan
0

Pellis, va har du ett liv? *ser helt oförstående ut*Tungan ute

Skämt å sido, jag har suttit här en liten stund och känt mig lite ensam men sen kom ju du och pagan inFlört

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Nä så här vid den här tiden har jag inget liv Flört hihi

Ja, händer inte mycket här inne nu för tiden tycker jag. Har kännts lite öde och tomt i några dagar. Tråkigt men sant Rynkar på näsan

Skogshumblan
0

Jo men då får vi väl liva upp lite då!

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Så ska det låta!

Och nu är klockan tio, vilket innebär big brother! Glad

Skogshumblan
0

Näpp här blir det sängen, ska upp tidigt i morgon och undersöka nervfunktionen i handskrället. Natti alla och sov gott!

/ Skogshumblan

Pagan
0

Liv va???? Irl??Skrattande wtf! har lärt mig av de som kanSkrattande

Big brother går det än? Jösses, såg första o andra säsongen, sade till sonen då han var med i hotellpraktikanterna att jag minsann inte ville se några guppande täckenSkäms

Nöjer mig med programmen med Björn, Martin och Anders, det är killar detTungan ute

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Hahaha, ja tänk att det gör det fast på kanal 11 nu förtiden. Så missade förra säsongen då jag inte hade den kanalen så det var det första jag fixade när vi flyttade, en hel jäkla massa kanaler!!! Tungan ute

Sov så gott humblan och lycka till med handen!

Pagan
0

jag tror minsann jag har varenda kanal som finns, det var något som jag bara var tvungen att ha…..på nåt sätt då jag blev singel/särbo? men ser på Tv en timma i veckan nu för tiden så det är ju rent sjukt egentligen. Men man vet ju aldrig, jag har iallafall bestämt helt själv!!Tungan ute

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Ja precis! Skrattande jo, här är ju tvn igång hela dagen som bakgrundsljud men då är vi uppe och där har vi inte boxern. Är först på kvällen jag flyttar ner till tv och min bärbara dator och tar det lugnt och skönt Glad