Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1124 ggr
plutopellis
1

FREDAG! 20 april

Godmorgon alla!

Underbara fredag är äntligen här! Som jag har längtat! Gråmulet men vad gör det? Denna fredagen och lördagen går i slapphetens tecken. Sambon har ordnat filmhelg inför kommande bioaktuella Avengers med en rad kassa filmer som vi plus lillebror och en vän till gubben ska se. Theodor ska till farmor och farfar idag och farbror imorgon. Hemma i natt dock för sova borta är vi inte redo för! Så jag ska sitta rakt upp och ner idag och imorgon och bara glo på kassa filmer och äta massa onyttigheter. Ska bli helt underbart! Glad

Hoppas ni andra får en lika skön helg som jag ser fram mot Kyss

[C Stark]
0

Godmorgon plutopellis och alla andra!

Vad mysigt med filmkväll! Själv vaknade jag på ett strålande humör, sjöng för fulla hals innan jag skuttade upp jämfota ur sängen - nu måste gudarna ha blivit tokiga, det är första gången i mitt 33åriga liv, haha…

Det kommer bli en strååålande helg, önskar er detsamma! Glad

Skogshumblan
0

Go' middag. Pellis, låter hur gött som helst. Hoppas T & ni får en trevlig helg. Underbart med den glädjen c stark! Smittar av sig :) Själv blev jag inringt i morse, idrott+ fritids. Trist med kylan och regnet men snart är kl 16 så jag kan gå hem och ta helg. Ha en fortsatt trevlig dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmiddag Pluto, C Stark, Skogis och alla andra. Skrattande

Pluto NJUT filmhelg låter skönt. Det är du värd. Vännen Kyss

C Stark låter härligt att vakna upp med så mycket glädje och energi. Tungan ute

Skogis Idrott! Då höll du väl värmen, eller stod du still och tittade på kanske. Njut du också av en välförtjänt helg.Flört

Ledig till måndagmiddag, skönt. Tre dygn att göra vad jag vill plus lite tvätt och sånt. Tungan ute

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Kärlek är en mirakelkur. Att älska mig själv framkallar mirakler i mitt liv."

Ha en skön fredag. I slapphetens tecken kanske, vår hund kan det där med att slappa. Flört

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

Isa vilken härlig bild. "ligga pepparkaka" sa vi då vår hund låg sådär. Hade en golden som tonåring. Nu har jag helg. Barnen och jag har ätit och alla måsten får vänta. Jag ska vila! Fick garner till mormorsrutorna jag ska få till ett babytäcke så jag ska snart koppla av med virknålen i högsta hugg :)

/ Skogshumblan

Isa56
0

Skogis det låter härligt, alla måsten får vänta. Jag hoppas du vill visa ditt babytäcke sen när det blir färdigt? Tungan ute

"Ligga pepparkaka" Hehe vilket kul uttryck, Skrattandemen det stämmer ju. Golden är också fina. Retrivarna har ju ett sånt härligt temprament när de får rätt omvårdnad.

Amandla
0

Dags att fixa middag här, idag ska det bli kycklingsallad med ceasardressing till. Jag har varit i omgångar och handlat, först på en stor Ica Maxi där jag missade att få med mig några grejor och iddes bara inte gå en kilometer för att hämta dem. Liiite överdrivet men det kändes för långt och jag var trött.

Sen fick jag åka iväg för att köpa en takkrok till min kristallkrona, den har hängt mitt i taket sen jag fick den och det ser lite lustigt ut eftersom den hamnar utanför bordet. Nu ska det bli ändring! Passade på också att handla det sista lilla på vår närmaste mataffär, så nu finns allt som behövs för kommande veckan. Skönt!!

Pagan
0

Hej på er

Pellis, din helg verkar ju kanon!!

C Stark, hahaha, jösses vilken morgon, härligt!!

Låter som även du är i njutatagen Isa,

Skogis, blev det kylslaget med påklistrat heja heja?

Amandla, verkar som du har gjort dina plikter för resten av veckan och ska slappa till det lite.

Här är det grått, regnigt, kylslaget. Liknar mer oktober. Ser på Yr.no att det ska fortsätta vara kyligt men en liiiiten gnutta sol kanske visar sig i dagarna. Det är jag isåfall tacksam för. Så trist med tre nyanser av grått.

Äntligen freda YES!! kanske blir det lite TV idag, Let´s dance prats det väldigt om på jobbet så jag får kanske ge det en chans så jag kan hänga med i samtalet. Antons rumpa är tydligen något alldeles extraSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Noras premiärtur! Kyss

Pagan
0

Olá pink lady

Kan tänka mig den känslan av frihetSkrattande

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Fri som en fågel!! Imorgon ska hon få cykla till gympan istället för att åka vagn! Tungan ute

Pagan
0

oh my damen är stoooor!Skrattande blir ju smått nostalgisk här

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

Har nu sett let´s dance - den där Anton - gick ju inte av för hackor. Samma personlighet som sin far. Me like!!Skrattande

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Samma här. Han är klart bäst. Men Bengt går inte av för hackor om man betänker hans ålder, 72 år. Strongt av honom. Skrattande

Pagan
0

Ja jösses, gammel man å sådan energi!!Skrattande har inte följt, men tror jag blir sittandes varje fredag nu.

har tittat lite på "army of lovers" för dottern visste ju inte vem La Camilla var…….hoppas tjejen tuffar till sig. Läste i Faktum för ett tag sedan om henne och såg även senaste "Berg flyttar in" tjejen har haft det jäkla jobbigt

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Ja, strongt att hon ställer upp. Tyckte det var synd att Helena åkte ut förra veckan.

Skogshumblan
1

Lovar att visa täcket när det är klart. :)

/ Skogshumblan