God morgon 18 april
Goood morgon! Frost och kallt ute men det är skitsamma. Jag lever, får jobba med det jag alltid drömt om och tillråga på allt finns ni här! Kan ju bara bli en bra dag;) Ha en skön dag och var rädd om er!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Morr'n!
Jag skulle slutat tidigare idag för att gå på möte i äldste sonens skola, men det får exmaken göra själv.
Sedan går vi tillsammans på utvecklingssamtal med yngsta dottern.
I kväll ska jag ensam gå på föräldramöte för äldsta dottern.
Sedan är det bara att invänta inbjudan/kallelse till yngste sonens utvecklingssamtal…
Mycket nu… *ler*
Senast fredag, förhoppningsvis redan imorgon, får jag min regressions-cd med posten! Såå spännande!
Ha en bra dag allihop!!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Gomorron!
Idag är det möte på arbetsförmedlingen. Min handläggare ringde upp mig igår för att höra om jag hade fått något svar på alla ansökningar jag har skickat ut. Sa till hon då att jag vill ha någonting att göra samtidigt som jag söker jobb(det sa jag åt henne redan på första mötet för 3 månader sedan) så då bokade vi in en tid idag för att kolla upp om det går att lösa på något sätt. Är ganska less på att sitta hemma nu.
Middag hos farmor och farfar sen. Får se om vi får riktig palt(gjord på potatis) eller fuskpalt(gjord på havregryn)
Ha en trevlig dag!
Haha! Loggade in på Facebook och dom 7 första inläggen som kom upp var kommentarer om att det snöar. Undra om dom är medvetna om att dom är bosatta i norrbotten. Kanske ska passa på att göra en snögubbe idag då 

God morgon!
Hm, dagen började med sol men den verkar redan försvinna bakom molnen.. Man är inte bortskämd precis. Vi kan väl tyda detta som att vi sedan får en lång, varm och skön sommar som tinar upp oss ordentligt!
Jag har utvecklingsamtal idag med 17-åringen, sedan tänker jag inte göra så mycket mer. Kolla lite nya zumbakoreografier om jag får låna tv:n…
Ha're riktigt gott idag!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon alla!
Ser ut som att dagen går till utbildning och utvecklings tecken!
Själv är jag hekt ledig från att vara ledig idag. Skönt att inte ha en endaste tid att passa så jag ska för en gångs skull träffa några bekanta på förmiddagen… och i solen, för den är hos mig idag! 
Härlig dag blir det, önskar Er alla detsamma!
Jag väntar på vaktmästaren, det är mögel i mitt badrumstak. Han var här för några veckor sedan och trodde då att det räckte med att han skrubbade bort fläckarna. "Ja ja" tänkte jag… och de är redan tillbaka. Hoppas, hoppas det leder till att badrummet renoveras!
Huset är 22 år gammalt och om jag skulle bekosta byte av vägg- och golvmatta själv skulle det kosta mig 18000 kr (delas upp månadsvis på hyran under fem år, blir ca 190 kr/mån). Vi har möjligheten att själva bestämma när vi vill ha omtapetserat osv, men jag tycker nog inte att jag ska stå för kostnaden (hela eller delvis) när det faktiskt är mögel.
Att det skulle bli skönt att slippa den aprikosa plastchocken när man går in där är en annan femma 
Har varit ute på en kort promenad i det gråa vädret. Passade på att plocka lite vitsippor, då började det att regna smått så jag gick hem. Det var ganska kyligt och lite blåsigt fast inte så hemskt som igår. Lagom till jag kom in började solen kämpa med molnen, men tyvärr förlorade solen så nu är det grått och trist igen, med regnstänk!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ingen sol hos mig heller, men jag ser ju nu att C stark snott den så det var väl förklaringen då.
Funderar på att eventuellt sätta på TV:n i kväll, men när jag läser vad utbudet är så verkar det inte så himla viktigt längre. Suck.
Hoppas Ni haft en fin fin onsdag
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Vilken dag. Har haft en skön dag och jobbat. Sen kom huvudvärken och här ligger jag. Familj med små barn är inte kompatibelt med huvudvärk har jag märkt. Tror det blir bra bara jag mediterar och sover så jag gör väl det nu då:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Gokväll i stugorna. 
Just nu tung i huvudet, eller snarare vid tinningarna. Antagligen stirrat för mycket på ljusbordet jag fick idag av maken. Han ville inte göra ett, tyckte det blev för klumpigt, så han köpte ett istället. Ja den är en för tidig födelsepresent. 
Ska nog snart lägga mig med en bok, blev lite sent för mig igår.
Tycker det är många som mår dåligt nu, på ett eller annat sätt. 
Önskar er alla en skön kväll och krya på er ni som behöver.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Precis hemkommen efter att ha träffat mina "häxvänner" som min sambo så kärt kallar dem
Vi är ett litet gäng som träffas varannan vecka och bla. drar änglakort - Tarotkort och mediterar. Sen löser vi världens problem
Får sån energi när jag varit med dem så jag har alltid svårt att somna sen. Så nu sitter jag här och läser igenom vad ni andra haft för er.
Ha det gott alla tarotvänner!
Kram
Medarbetare på Tarot
Det blev fuskpalt 
God natt go vänner, imorgon är en annan dag och en dag närmare en underbar helg. 
# 12. Vad roligt det låter med din "häxgrupp" skulle gärna vilja vara med i en sådan. Man lär sig så mycket mer och bättre när man kan prata och fråga likasinnade. Har ni träffats länge? Hur många är ni? Jag är nyfiken berätta gärna lite mer om vad ni pysslar med om du vill.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!