Torsdag 12 April
Tänk att jag fick äran idag att starta denna lilla tråd! 
Sovit som en klubbad säl inatt. Riktigt skönt! Men ack vad hemskt att behöva dra sig upp ur den varma goa sängen…
Idag ska jag ta det lugnt, kanske fortsätta att försöka virka mitt djur. I eftermiddag är det gympa för min lilla Nora-bus. Det behöver hon verkligen! Hon vehöver springa av sig!
Puss och kram på er alla!!
Hej jessica!Vad virkar du förslags djur?
Hoppas att du får en bra dag!
Det kallas för fabeldjur. Ser ut som en blandning mellan en gris och en myrslok eller något. Om jag någon gång lyckas få ihop den så kan jag lägga ut en bild. Har precis fattat grejen med virkning så det tar nog lite tid.. 
Hoppas att du med får en toppendag!!
Hej alla! Ser att min lilla bebis gör oss sällskap där uppe på bilden! Gullungar! Hoppas alla får en toppendag! Här skiner solen, bara det gör att allt känns lättare..
MIN bebis!! 
Gomorron.
Har inte kunnat sova inatt. Lyckades somna först vid 7 tiden imorse, så gissa hur arg jag blev då farmor ringde mig klockan 9. Fastän jag berättade att jag inte hade tid att fara dit och att jag somnade för 2 timmar sedan så slutade hon inte prata. När jag äntligen la på gick det inte att somna om. Det värsta är att jag sagt till farmor att jag inte kan komma och passa mina kusiner under den här veckan. Har jobbat som en tok på mammas födelsedagspresent och imorron far jag till Haparanda och är där hela dagen. Så det visste hon och ändå så ringer hon och ber mig komma och passa mina kusiner. Förstår inte ens varför farmor envisas med att ha mina kusiner hos sig eftersom dom båda är hyperaktiva och den ena börjar gråta så fort han inte får som han vill. Hon orkar ju inte med dom och ändå så envisas hon med att säga åt min farbror att dom ska vara där, fastän både min farbror och deras mamma säger att dom ska vara på dagis, eller att nån av dom tar ledigt. Men nä, farmor vill att dom ska vara där vilket betyder att min telefon ringer oavbrutet för att farmor vill att jag ska komma dit och passa dom.
Detta resulterade i att jag gjorde en urkass version av målningen som mamma ska få i födelsedagspresent. Kommer sluta med att jag river sönder den snart, så dålig var den. Allting målades i fel ordning och den svarta färgen flöt ihop med den blåa. Ett helt papper och en massa färg bortsjösade helt i onödan. Ska se om pappret går att tvätta så jag kan använda om det.
Åh! Är så otroligt irriterad! Som tur var så glömde jag ta glassen igår, så ska ta den nu, kanske blir på bättre humör då
Oj, så jobbigt momiji :( det låter som föräldrarna till barnen bör stå på sig lite det är ju deras barn ;) hoppas du får ordning på tavlan och att du kan sova bättre inatt istället! Glassen väljer jag att fortsätta ignorera, hehe :)
God middag!
Solen gör sitt bästa att tränga igenom de tunna moln som finns just nu, Idag är allting mycket ljusare och kanske något mildare också. Blommorha på balkongen vill ha värme nu.
I eftermiddag ska jag åka till min sons familj. Sonsonen fyller åtta om en vecka och då ska han ha kalas för kompisar, så idag får "vi gamlingar" träffas och gratta. Jag har köpt en Harry Potter, och den blir säkert poppis. Köpte ju en i fjol.
Nä nu får jag väl gå in i duschen och börja på dagen. Den kommer att gå i slapphetens tecken.
Ha det gött
Jag går i Gunilas fotpår där dagen går i slapphetens tecken. Är precis hemkommen från sjukgymnast och helt utmattd så jag tänker tända ljus, rökelse och lägga mig under täcket igen… innan det är dags för rehab numro 2. En film på sin höjd hägrar senare.
Hoppas ni alla haft och får en fortsatt bra dag!
=)
Det låter som att du verkligen behöver den där glassen Momiji! Massa styrkekramar till dig! Stäng av telefonen och ägna dig åt din fina tavla.
Själv stensomnade jag på soffan efter att jag satte på en film till dottern.. Hon såg samma film två ggr och jag var bara vaken för att starta om den… Fortfarande lika trött och skakig. Ska se till att smabon kör oss till gympan idag, jag fixar inte den promenaden i mitt skick… Fy farao vad kasst när kroppen inte vill lika mycket som jag vill… 
Huvudvärk från helvetet!! 
God natt alla godingar! Hoppas du blir av med huvudvärken yster