Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 713 ggr
Isa56
0

Godmorgon Annandag påsk.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans. Skrattande

Lite varmare än igår. Lite mulet men hopp om sol senare. Ska fortsätta sticka på raggisarna. Började lite smått på en Amigurumi. Får se vad det blir av det. Har ju inte virkat sådana innan. Mönstert skrivs lite annorlunda än vanliga. Men det finns en Amigurumi sajt här som jag är läsande medlem i. Där kan man alltid få råd om det är något. Skrattande

Önskar alla en härlig dag med en dagens tanke av Louise L. Hay.

"Jag talar bara positivt om andra i min omgivning. Negativitet har ingen plats i mitt liv."

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

christel70
0

Kram tillbaka, IsaKyss! Härlig avkoppling att sticka och virka. Önskar jag kunde det men har aldrig lärt migObestämd Här hemma ska det tvättas och sorteras tvätt en stund inför jobb och skola imorgon sen blir det nog en lässtund i soffhörnanTungan ute

Medarbetare på Tarot

Pagan
0

Godförmiddag

Vackra blomster Isa och härliga visdomsord.

ja även här ska plockas lite inför vardagen igen, och slappas lite, kanske skulle jag ta och läsa lite bok också.

Här är det grått och trist, regnar och ser ut som november. Fördelen är väl att jag slipper räfsa löv, det kan jag spara till en solig dag.

Drog ett kort för veckan och fick upp 6 i svärd, kan ju bli en berikande vecka då på många sätt.Glad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Det snöar ute!!! Förvånad

Idag är jag rastlös… Men inatt blir det jobb igen så det ska nog bli bra..

Kram alla och ha en toppendag!!

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Idag är det ingen sol utan grått och rusk. Tunga moln som när som helst kan släppa ner droppar eller flingor. Men solen sken ju igår och det får man vara glad för. Och marken behöver lite regn.

Isa, detta med handarbete är väldigt avkopplande, helt riktigt. Jag stickade mycket förr, det var ju väldigt populärt på 80-talet. Jag tom hittade på egna mönster till tjöjor. Kanske man skulle sätta igång med detta igen till hösten, men jag får nog provsticka lite innan jag får till det med rätt spänning och så. Broderi är också mycket avkopplande. Allting är uträknat och man behöver bara följa mönstret och räkna.

Det är ju faktiskt måndag idag!

Och ha en trevlig sådan Glad

Isa56
0

Läste någonstans att de gjort en undersökning om stickning. Blodtrycket om man stickade ca en halvtimme om dagen. Borde ju gälla även virkning, broderi, målning och andra sådana hantverk. Tungan ute

[GunillaR]
0

He he, det beror på vilken målning man håller på med

Man kan bli så förbannad för att målningen inte vill som man själv vill nämligen.Tungan ute

Isa56
0

Jovisst, ser att jag glömde skriva att blodtrycket går ner. Fast hm, ja det beror nog på. Flört

Farwuq
0

Go'midda.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Skogshumblan
0

God middag. Nu är jag hemma igen. Har haft en skön helg och är nöjd med dosen släkt, storstad och bilkörning i storstad. Har saknat er men lite abstinens är bra sägs det;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

Det förstår jag. Sådana rariteter som vi är. Cool

Välkommen hem, vännen. Kyss

Skogshumblan
0

Tack Isa, raringar är ni allt!

/ Skogshumblan

Pagan
0

Nämen tjena sötis

Vi har saknat dig. Ja efter en dos med släkt & storstad så är det gott att komma hem och hitta oss i burken igen kan jag troSkrattande

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

Nämen nu får jag ju skriva in det igen. Tänkte fråga om Ni vet om avsnitten av Navy CIS är nya….underligt

Inget osynligt bläck IsaTyst

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

#13 Pagan. Lägg undan det där osynliga bläcket, jag ser inte ju. ObestämdCool

Skogshumblan
0

Pagan. Ja vi får köra en forumträff så jag får lite irl-referenser;)

/ Skogshumblan

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu säger jag godnatt för i dag. Ny jobbvecka igen i morgon. En dag kortare såååå skönt! Ledigheten försvann i ett nafs

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Natti Pagan, ha en skön dag i morgon så syns vi om vi orkar och vill i morgon kväll igen.

/ Skogshumblan

Isa56
0

Natti Pagan Ja den försvann alldeles för fort. Kyss

Pagan
0

om vi vill vågar o kanSkrattande

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Får bli framåt nattkröken då. Jobbar eftermiddag/kväll. Obestämd

Skogshumblan
0

Isa äsh då, ska vi överleva en heeeel kväll utan dig? Får väl försöka då inga alternativ finns;) Fick en fin men rolig känga av livet idag. La lite kort kring jobbet och ops! Jag är en överkänslig bälta som ska låta skunken i mig komma fram. Så det är väl bara att strunta i duschen ett tag då eller?;)

/ Skogshumblan

Isa56
0

Isa56
0
Skogshumblan
0

*asg!*

/ Skogshumblan

Isa56
0

Tungan ute

[Momiji]
0

Gokväll!

Är så trött så att ögonen börjar fara i kors. Har tillbringat dagen med att tvätta upp alla sängkläderna. Måste ha sett kul ut när jag vandrade hela vägen från lägenheten hem till mamma och pappa med den stora tvättsäcken(hade säcken hängandes på cykelstyret medans jag gick brevid i högklackat). Har även virkat upp ett helt nystan medans jag väntade på att tvätten skulle bli klar. Har hållt på med min lilla duk i 4 månader och snart är den äntligen klar. For till mormor och morfar medans sista tvätten torkade också. Full rulle idag alltså.

Nu är det dags att sova, innan jag somnar sittandes i soffan.

Gonatt!

Isa56
0

Natti Momiji sv gott och dröm sött. Kyss