God skärtorsdag.
God morgon alla tarotare. Här skiner solen men det är kallt ute. Idag ska här städas, kvasten får vila upp sig sen på blåkulla ;) Kör redan min andra maskin tvätt men behöver nog köra minst två till:) Efter allt som varit, inte minst denna vecka, känner jag mig stärkt och positiv. Jag älskar livet och då kan livet älska mig tillbaka. Nu ska jag starta igång mig med kaffe!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Morrn morrn Humblan!
I full gång ser jag!
. Själv känner jag mig tung i kroppen och lite småsnuvig, sitter och funderar på om jag ska strunta i träningen på lunchen och hålla mig till mitt zumbapass ikväll. Vill ju inte pressa kroppen för mycket! Lite kaffe till så kanske jag piggar på mig!
Har beställning från 9-åringen på ett STORT påskägg. Ska se vad jag kan fylla upp det med, det blir definitivt inte bara godis iaf! Sockerråtta som hon redan är!
Må så påskgodis!
(Så här ser jag ut.. om ni letar efter mig på Blåkulla…)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Kram på er alla och underbart att höra att du mår så bra idag Skogis. 
Själv så har jag det bra i Halmstad med syrran och jag tror jag flyttar ner hit istället!
Min Nora-bus är sjövild… Tur för henne att hon är söt! 
Ha en bra dag alla!
Morsning korsning!
Ja, då var det påsk då. Har ju 2 påsk"harar" här hemma, men dom verkar inte ha lagt några påskägg.
Idag funderar jag på att fara och hälsa på mamma och pappa. Får se om min lillebror ska vara hemma eftersom jag gissar på att mamma och pappa jobbar. Japp, han var hemma(pappa är också ledig) 
Då är det dags att fara och köpa mat då så jag har något att äta under dagen hos föräldrarna(så går det då man är enda vegetarianen i familjen).
Ha en trevlig dag!
God middag!
Jag städade igårkväll, både dammsugare och mopp åkte fram.
Ska strax fara till stan och handla lite mat till helgen. Och sätta in pengar på busskortet. Hoppas IKEA har öppet under helgen för jag vill gärna ha min rosa pall i köket.
Solen lyser från en klar himmel idag, men det är kallt.
Ha en bra dag :-)

Goddagens
Idag är jag ledig!! Så himla sköööönt! Var inte hemma förrän vid 22 igår så jag kan unna mig att slappa och bara vara ett par timmar till.
Här har de "lovat" snö och halv orkan i påsk. Så ska man ta sig till Blåkulla så kan det bli svårt på kvasten.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Tack alla, jo jag känner igen mig själv igen och är på banan. Gilla, hoppas det blir bra med pallen :) Pagan, kvast sopar man med så sopa iväg snömolnen då och håll i hatten så syns vi på Blåkulla sen!
/ Skogshumblan
Jag har varit och spårat med mina hundar, så nu ligger de här och sover djupt. De var så duktiga, jag är mycket stolt över dem! Pixie är ju så liten att blåbärsriset når henne över öronen men hon hoppeti-studsar fram i full galopp och djupt koncentrerad, det är en fröjd att se henne.
Japp, de flesta är riktigt duktiga. Man använder ofta pudlar till att leta svamp, det finns pudlar som är räddningshundar osv. Idag gick vi personspår, dvs jag gick ut spåret. Ibland lägger vi viltspår, då har man en rådjursklöv som man släpar efter sig och en flaska med blod (oftast nöt) som får droppa i spåret.
Det var en trevlig lott Isa!
Skönt att höra att nån faktiskt får vinstlotter ibland, annars kan man ju nästan misstänka att det bara finns nitlotter 
De flesta vinster jag får är 25 eller 50 kronor. Men har vunnit 10 000 kronor en gång. De ligger inbakade i min bil numera. 
Jag vinner egentligen rätt ofta, varannan eller var tredje lott brukar vara vinst. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Fick just detta på sms från en vän: Här är din bokningsbekräftelse på resa till Blåkulla 120405 torsdag kl 23.35 Flight nr: 666 Kvast: 13 Arlanda Airport Trevlig resa önskar Belsebubb genom Blåkulla Airline :-)
/ Skogshumblan
# 6 - Det blev ingen pall idag, men det blev ett besök på stan. Ljuvligt väder och jag köpte några blommor på torget.
Men jag mår inte så bra just nu.
Vill bara försvinna…………..
Det fanns en musikal för länge sedan som hette "Stoppa världen, jag vill hoppa av". Det är ungefär så jag känner det just nu.
Gilla, varma kramar. Finns här det vet du! Vad det än är så hoppas jag du bär igenom det.
/ Skogshumblan
Gilla. Ärligt talat måla en tavla för dig själv, med de känslor du har just nu. Måla på kartong eller vaxduk eller vad som helst, men måla av dig din frustration, sorg och besvikelse.
Kram vännen 
Tack Pagan.
Skogis jag har också fått de sms et. Fast jag sticker 21,35. flighten före dig. Så jag väntar på dig. Eller tar vi motrcykeln. 
Isa, den finns redan………… Den står i garderoben
Och denna målade jag innan jag blev "blåst på konfekten"
Men nu förstår jag ju denna tråd, den ska ju vara glad med glada påskhälsningar
Isa vi tar hojen tycker jag. Klart tuffare. Åker vi så dags hinner vi svänga förbi Malmö och fiska upp Gilla & hennes katt på vägen också!
/ Skogshumblan