Tarot iFokus

Tarot

Etikett: drömmar
Läst 1813 ggr
[sagalina123]
0

Drömde om en person som jag förlorat!

Drömde om en person som jag älskar högt som jag förlorat för många år sen.

Personen ifråga var riktigt arg på mig i drömmen när det egentligen är mer jag som borde ha varit arg. Jag skämdes något oerhört i drömmen och kände kärlek men också smärta på grund av att personen ifråga var så arg på mig.

Vad får ni för känsla/ tankar kring det?

Är personen ifråga arg på mig i verkligen livet eller vad är det frågan om?

Drömmen var oerhört verklig, var många år sen jag drömde om den personen.

Sen jag har vaknat idag har jag helt varit ur balans känslomässigt efter den drömmen, känt sorg, känt mig ledsen och funderat om personen ifråga faktiskt också är arg på mig i verkliga livet.

Kom gärna med tankar om ni får några sådana kring denna upplevelse.

[GunillaR]
0

Jag tror inte personen är arg på dig i det verkliga livet, men att ditt undermedvetna vill tala om något för dig. Kanske du är arg på dig själv för en situation med vederbörande, något som kanske gick snett och som inte blev  uppklarat.

Amandla
0

Vad jag förstått om livet på andra sidan så upplever man de känslor som ens anhöriga, vänner och andra människor känt när man haft t.ex. konflikter. Jag tror att det kan vara något sånt du drömmer om, just med tanke på smärtan och kärleken och att det är så personen känner gentemot din ilska. Sen kan det också vara så som Gunilla menar, att du inte bearbetat det hela riktigt ännu.

[sagalina123]
0

Det låter väldigt logiskt, det är en sak som jag fortfarande inte bearbetat och det är en saknad och kärlek jag alltid kommer att känna för personen ifråga.

Jag hoppas vekrligen inte personen är arg på mig, jag kanske hoppas innerst inne att den kärleken fortfarande finns kvar där också hos h*n

Amandla
0

Arg tror jag inte att h*n är, på andra sidan har man en helt annan förståelse för vad som händer här på jorden. Kärleken finns alltid, alltid!