Ituitionsövning 3 april
Jag har ett barnprogram som jag verkligen gillar men vilket är det?
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Ja jag vet jag vet, kiss och bajshumor är jag för gammal för. MEN jag känner mig som fem för det mesta så då är det väl ok igen eller?
De andra alternativen, ni som gissade på de, ni har lite rätt. Pomos piano går inte av för hackor, pysselskogen- tja vad kan man inte gilla med det?
De två andra är mina barns favoriter. Dr Goja har jag skrattat högt åt många gånger och mina barn suttit tysta och illstirrat på sin mamma. Fast oftast är det tvärt om, min dotter skrattar och jag fattar inget….
/ Skogshumblan
Pysselskogen gissade jag men måste säga att jag vet inte vad något av programmen är! Men om något år vet jag nog :)
Pellis, svt play ifall du inte vill vänta;)
/ Skogshumblan
Hehe, jag tänker dra ut på det in i det sista! Får bli gubben som kan sånt :)
Personligen tycker jag att Biss och Kajs är SKITdåligt! *skrattar*
Biss, Kajs, Rumpan och Snoret… Yack!
Men jag och ungarna brukar skratta högt åt det i och för sig, men mest för att det INTE är så bra… Men smaken är ju som… Rumpan! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 

Oj, kände inte igen ett endaste barnprogram- och fel hade jag oxå
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Kände inte heller igen något av dom, brukar ändå ha koll på dom flesta barnprogrammen. Så det blev helt fel för mig också 
Kände inte igen något av dem. Men fick en vild lust att klicka på Biss och Kajs, vilket jag också gjorde. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Grattis Isa! Nä vi gillar olika som sagt. Dr Goja är tv 4 de andra SVTs, ifall jag var otydlig med det. Min favorit är ju alla tokerier kajs sjunger! Snart är det dags för dem igen :)
/ Skogshumblan
Känner inte till något av programmen, men gissade på Lilla Yakari.