Onsdag 28 mars
Godmorgon alla! Idag gäller det, banken och skriva papper. Mår illa bara jag tänker på det. Vid det här tiden för ett år sen visste jag att natten som kommer, då är det dags. Då kommer förlossningen starta. Sa till och med till min gubbe att du behöver inte göra mackor att ha med till jobbet för i natt kommer bebis.. Och visst var det så! Imorgon fyller sonen ett år, älskade liten.. Och kalas blir det allt på lördag :) Inga mardrömmar inatt men har drömt konstigt. Minns inte riktigt om vad men förvirrande och olustighetskänslor.. Kram kram!
Mornmorn Pellis och ni andra som kommer in under dagen. Pellis så häftigt att känna på sig att bäbben skulle komma. Lycka till på banken idag- det blir så bra som ni gör det;) Själv ska jag iväg strax till jobbet. Känns underbart att få vara på förskola där man ju är ute mycket, nu när vädret är så underbart! Ha en fin dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon Pluto, Skogis och alla andra. 
Igår bytte maken routern, då vårt internet föll ihop helt. Och nu har vi internet igen. Jag har ju klagat en tid på att varit segt, ibland har det tagit upp mot 10 minuter för att ladda ett svar. Då tappar man lusten för att skriva. Men nu funkar det igen. Lycka. 
Pluto lycka till på banken. 
Själv ska jag jobba i eftermiddag,
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Gomorron!
Har varit en ganska sömnlös natt då jag inte kunnat sova på högersidan. Jag är expert på att vända mig i sängen då jag sover men inatt gick det inte. så går det då man gjort hål i brosket i örat. Blev ju inte bättre av att jag hade ont i magen då jag vaknade, men ett glas samarin senare så börjar det kännas bättre.
Idag är planen att bara ta det lugnt och se film. Det var längesedan jag hade en riktig filmdag.
Ha en trevlig dag allihopa!

God morgon!
Klarblå himmel, mittiveckandagen och ett härligt humör
.
Skönt att du är på banan igen Isa 
Det kommer gå så bra på banken, positiva affirmationer Pluto
Har oxå jobbat på förskola och vår-/sommarhalvåret är inte fy skam
Sköt om dig Momiji, låter inget vidare!
Ha det gott idag
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Fast jag får nog skylla mig själv, tror jag har kommit på vad felet är. Åt en vegburgare igår till middag och dom är friterade, och jag tål inte friterad mat 

#6 (Psst, jag vet. Ibland är det så himla svårt att låta bli det där man inte tål… men gott är det
)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Ja, idag blir det att leva på majs 
Tack alla! Vi har ju redan fått besked att vi får lånet. Ångesten är nog mer att vi blir mer skuldsatta ju.. Men det är väl värt det i långa loppet som alla säger :) Låter som en skönt dag momiji! Hoppas du får sova i natt i alla fall :)
God förmiddag
Jag kom i säng relativt tidigt igår men vaknade också tidigt i morse. Känner mig inte ok, som att en förkylning spänner i kroppen, lite småfebrig.
Men som vanligt struntar jag i sådant och ska snart cykla iväg till Köpcentrat Mobilia, där jag ska handla lite av varje. Hoppas på att hitta en blomma som jag kan sätta i krukan jag har på mitt balkongbord. Penseerna som finns nu i butikerna är ju lite trötta och dem har jag ingen lust att köpa. Jag fick tag på två engelska pelargoner som nu sitter på väggen i krukor, och är jättefina.
Kanske inte de vanliga pelagonerna har kommit än…………..
Fint väder är det idag också, sen ska det visst bli vinter igen enligt väderprofeterna. Men det är ju snart april och då ska ju vädret vara så.
Ha en bra dag 
Förresten jag måste berätta att jag inte åt någonting "syndigt" igår. Inget choklad och inga kakor eller annat gnaffs.
Jag minskade kolhydraterna och fyllde på med grönsaker istället. Jag var hungrig igår, men det är bara bra för då vet jag att det gjort någon nytta.
Sitter här och drar på att ta itu med tvätten, det är så illa trist att hålla på och springa fram och tillbaka till tvättstugan. Även om jag är tacksam att den finns så håller jag på att affirmera en egen tvättmaskin, splitter ny, driftsäker, felfri, billig att använda…
Smärtan är på topp idag… Ögonen hänger inte med, torra och gör ont.. Huvudet spränger och jag är yr… Resten av kroppen ska vi inte ens tala om…
Bättre lycka imorgon..

Låter ju hur jobbigt som helst Jessica, är du hemma från jobbet idag? Det borde du verkligen vara.
Här började dagen med minus, men det var så vackert runt 9-12 sedan har det legat som ett lock med soldis och än kan det sluta med både regn eller t.o.m snö för det blåser rejält och det blir kallare och kallare. ÅÅÅÅ det som var så gött, sol och bers på altanen efter jobbet i går.
Så har jag ju bytt till sommardäcken också. Hmmmm
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag är ledig till på söndag Pagan.
Men nej, jag hade inte varit hemma om jag skulle jobbat… Har liksom inte mindre ont om jag är hemma eller på jobbet så det är bara att köra på…
Här blåser det med massor!! Klarblå himmel och sol!!!
Idag håller jag mig inne…
Ska ringa i kväll om en lägenhet jag ska titta på. Spännande!!
Så går det när mamma känner hela byhålan och mutar till sig lägenheter… 
Efter en hel dag med majs, skorpor och samarin är nu äntligen magen bra 
Ja, ungefär som min varma saft mot förkylning 
Vad skönt Momiji! 
Tittar in och önskar go'natt. Har varit och tränat igen för första gången på… Äsh jag minns inte ens när! Men skönt var det och kampsport is the shit för mig helt enkelt! Puss på er och tack för att ni finns, hoppas ni vet att jag är så glad vi finns :)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.