Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1785 ggr
Skogshumblan
0

Tisdag 27 mars.

God morgon/ förmiddag. Lön & ledig- kan inte bli bättre dag! Ska iväg och handla lite och sen hoppas jag mina barn vill vara ute hela dagen för det vill jag! Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
0

Godmorgon!

Mardrömmar har förföljt mig två nätter i rad, trött och nedstämd idag.. Drömde om döda barn, inte mitt engna som tur var! Men lika otäckt för det…

Besök idag, känner mig verkligen upplagd! Foten i munnen men det är min gubbes syrra med sin son så det blir nog roligt. Sitta och beklaga oss för varandra Kyss

Ja du humblan, fick lite pengar men de försvann lika fort! Hopplösa hala rackare det där! Tungan ute

Kram alla där ute!

Skogshumblan
0

Pellis, barn som dör är aldrig kul att drömma om… För mig står barn och barnrelaterade saker för nya faser/ händelser i livet. Kanske något du drömt om eller så ville säga dig något om svikna förhoppningar etc?

/ Skogshumblan

[Momiji]
0

Morsning!

Ska trax gå till bussen, hade tänkt att fara till Luleå och storshoppa idag Glad

Ha en bra dag!

plutopellis
0

Nya händelser är ju att vi ska till banken imorgon och skriva papper för lån till bergvärme… Kanske ska tänka om då om barnet är dött i drömmen låter det ju inte så lovande?

Skogshumblan
0

Pellis, känn efter inåt, lägg kort så kommer säkert svar. Säg till om du villa hjälp så finns det kloka tankar här inne!

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Ångest på hög nivå idag! Mitt väntade besök blev sjuka och känner inte att jag vill vara ensam idag! Suck… Vet inte vad jag vill med den där jäkla bergvärmen så har lagt det ansvaret på gubben, han vill verkligen så då får det väl bli så.. Jag vet inte.. Bara jag slipper dom där barnen inatt så är jag nöjd annars kommer ni har mig tjutandes här imorgon Kyss

Skogshumblan
0

Tror inte det Handlar om bergvärme enbart. Lägg kort!

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Vill inte!! Haha, bångstyre, vem? Jag? Nej, inte idag.. Idag är ingen kortläggardag… Får se ikväll i så fall..

Tack humblan Kyss

plutopellis
0

Förresten, hoppas du får en underbar shoppingdag Momiji!

[Momiji]
0

Tackar, är just nu inne i en liten by halvvägs där

[GunillaR]
1

Pellis! Barn symboliserar ofta ett projekt. Så det kan vara ett projekt som går om intet.

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Solen lyser och det ska bli 17 grader idag. Igår gjorde jag i ordning cykeln om om en stund ska jag sakta gliiiiida ut på järnhästen, i riktning mot ett köpcentra som inte ligger så långt härifrån. Där finns en blomsterhandel, he he Cool

Sen blir det måla. Igår hann jag inte måla och nu börjar jag få panik Förvånad

Ha en trevlig dag Glad

plutopellis
0

Åh låter underbart gilla! Projekt.. Det är bergvärme, lillens kalas, bröllop annars har jag inget projekt.. Fast känner mig inte redo att veta ännu..

[GunillaR]
0

Det kan också vara tecken på något nytt som föds inom dig, alltså inget fysiskt barn, utan en gudomlig medvetenhet.

Men här var det döda barn………….

Kanske ett budskap att inte för ögonblicket börja på nya idéer, nya projekt eller nya utvecklingar.

plutopellis
0

Oj oj ja.. Nu blir jag ju livrädd inför bankmötet imorgon! Kanske jag skulle hoppa det helt och köra ved ett tag till.. Men då blir gubben inte go på mig! Fast detta borde inte handla om bergvärmen som jag lagt över på gubben, detta känns mer som något som berör bara mig inte hela familjen… Eller så är det önsketänkande…

[GunillaR]
0

Jag tror inte det handlar om bergvärmen eftersom detta har ni haft på gång nu en tid och hunnit nästan fram.

Det kan vara så att drömmen/ditt undermedvetna berättar för dig att du inte just nu ska bry dig om nya saker utan endast vara och leva i detta nu.

Det måste man ju också göra Flört

plutopellis
0

Kanske det gilla, tack! Nu känns det bättre. Ska se i natt annars får jag göra en läggning eller be om hjälp här inne så får vi se vad det ger med sig…

Amandla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pixie hävdar att min högra axel tillhör henne… försöker jag sätta ner henne knorrar hon högljutt. Ni vet kanske hur marsvin knorrar? Så låter små pudlar också när de vill nåt. Min lilla Fröken Öken! <3

[GunillaR]
0

# 18 - Naw! Glad

Så söt!

[Momiji]
0

Sitter på bussen hem nu med en kompis, naglarna är fixade, örat har ett nytt hål och en påse med grejer blev det

plutopellis
0

Naaw sötnos pixie! Åh så roligt momiji! :)

[Momiji]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är nya hålet Glad

[GunillaR]
0

Fina hål Skrattande

Jag har aldrig fixat göra hål i "övre örat", men jag har två hål i ena öronsnibben och tre i den andra.

[Momiji]
0

Tackar, har "bara" 2 hål i andra örat. Har haft 1 till i detta öra men tog ut det för att det blev för mycket tjorv med örhängerna

[GunillaR]
0

Min kusin fastnade med ett örhänge och det var inte trevligt. Det blev väldigt mycket blod och de fick lappa och laga hos kirurgen.

Mina första hål gjorde jag när jag var 18 år. Tänk att ha så gamla hål och att de fortfarande är hål. Antika hål skulle man kunna säga Tungan ute

Jessica Holländare
0

Jösses syrran… Inte roligt med mardrömmar.. Tyst

Själv har jag sovit bort dagen. Idag är ingen bra dag. Mycket värk och yrsel, torra ögon och allmänt bläää… Men jag jobbar i alla fall.. Tungan ute

Sitter och kikar lite på netonnet.se vad jag ska inhandla och vad det kan tänkas kosta… Jag behöver ju lite nytt när jag flyttar… Mamma har lovat mig en dvd. Sambon (exsambon kanske passar bättre) har lovat mig en dammsugare… Själv planerar jag för micro, soda stream, skrivare, våffeljärn och smörgåsgrill… Oj vad hungrig jag blev nu…

Tur att man inte behöver köpa allt på en gång…

Kram alla!!!

[Momiji]
0

# 25 sånt är inte mysigt, en kompis var med om samma sak.

Isa56
0

Pluto funderar lite på din dröm. I en bok om drömtydning jag har, står det inget om döda barn, men ett sjukt barn tyder på känslomässiga svårigheter (tänker på dina tankar om lånet)

Går vidare, en död människa representerar först och främst händelser i vårt undermedvetna. I min bok finns det 8 olika nivåer på den här "symbolen" En är att en viss fas tar slut och en ny börjar. (Du ska snart börja jobba för exempel)

2 Längtan efter att göra sig av med någonting, typ attityder, beteende, arbete osv.

Enligt Jung innebär drömmar om död. Att man släpper taget om något som dött. Det är en symbol för förvandling och en ny början.

Min privata känsla är att du bekymrar dig väldigt över banklånet och är tveksam till det. Du har lämnat över beslutet till din man, men du fortsätter att bekymra dig, nu utan möjlighet att bestämma, låter heldingt i skrift men jag hoppas du förstår hur jag menar. Drömmen betyder isåfall att du ska släppa tankarna som maler om det.

Det kan också vara så att ditt mammaår är till ända och en ny fas inträder. Nu ska du bli en arbetande småbarnsföräldrer. Flört

Hoppas du hittar något vettigt i mitt svamel.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
1

Åh isa du är ju för underbar! Jag förstår precis hur du menar :) och till råga på allt det här har jag börjat (första gången förra veckan) hos en psykolog som ska hjälpa mig att bli av med mina humörsvängningar :) alltså göra mig av med attityd och beteende som du skrev. Och jobbet, ja det ger mig ångest bara jag tänker på det! Du har nog slagit huvudet helt på spiken :) tack snälla! Man blir så varm inombords av alla som bryr sig! Puss på er alla! Särskilt isa :)

Isa56
0

Tack själv vännen. Kram Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Nämen Jessica, jösses!!! Du låter bestämd. Känns allt ok??

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Jag är bestämd! Tungan ute Och ja, allt känns okey just nu. Det är liksom inget jag kommit på bara så, även fast det kanske låter så.. Det har varit på gång i två år.. Vi är bästa vänner och han gör allt för att jag ska stanna just nu, men jag behöver verkligen en paus…

Pagan
0

Hmm, ja det kan man behöva ibland. Kanhända han behöver en rejäl Wake up call ocksåFlört

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Ja, han försöker till och med muta mig med en bebis till!!! Förvånad

plutopellis
0

Har han inte ändrat sig hittills kommer han inte göra det nu. Stå på dig, det här är det bästa för er alla tre! :)

Pagan
0

Sicken muta, jag hade lagt benen på ryggenSkrattande

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

*hihihi* Mitt svar blev att jag gärna tar en unge till och flyttar ändå! Tungan ute

Pagan
1

Förvånad hmm, ja uppenbarligen så gör han ju något braFlört

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Han gör mycket bra!! Skrattande Min bästa vän. Men en usel sambo… Obestämd

Pagan
1

kanske kan bli en ypperlig särbo

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Ja, det hoppades jag för två år sedan.. Men det har varit allt eller inget för honom… Försökt få med honom på parrådgivning, men det var heller inte aktuellt… Så vi får se vad framtiden hittar på. Glad Nu är han ju villig att gå med på särbo i alla fall. Fast jag ska se mig som singel ett tag. Framtiden får bli som den blir…