Vilken ska jag köpa?
Hej! Jag söker nu min första tarotkortlek och det är verkligen en djungel med en massa olika kortlekar på nätet ! Hur vet jag vilken som passar mig bäst? Några tips på hur man ska gå tillväga?
Jag petade precis på en tråd som heter "Min tarotlek". Massa tips och vackra bilder på olika lekar!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Tack! 
Enklast är ju en "vanlig" raider wait lek men annars ta en du dras till, många är uppbyggda som rw men med ex färggladare bilder och så som gör att man väljer den.. Man känner oftast när man hittat rätt :) men som Maggan sa här ovan gå in och titta på länken :)
Tack! Har faktiskt beställt min första lek nu det det blev sensual wicca drogs till färgerna och bilderna och kände att det är helt rätt för mig :)
Åh så spännande! Grattis :) hoppas du ska bli riktigt nöjd!
Grattis, donyaa! Jag googlade på leken och nog är den sensuell alltid…
Men fantastiskt vackra bilder, jag förstår att du gillar den! Hoppas den känns lika bra när du får hålla den i dina händer på riktigt!
Lycka till!
#5-Tack så mycket!
#6-Jag är nog ganska sensuell av mig också så det var nog därför det klickade
Så nu väntar jag otåligt på att den ska komma så man får "lära känna" korten
Så härligt att du hittat en lek du vill ha, lycka till med den och hoppas de dr dagarna innan den kommer går fort!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#12 liawilson: Googlade Mystic Dreamer. Åh, så underbart vacker! Och den finns i Vattumannens katalog! *glad*
#12 & #14 Jag kikade på den med. Jättefin. Det finns så många fina att jag skulle vilja ha allihopa!!!! 
ahh den är riktigt fin..bästa jag haft
*Kärlek & lycka*
Allt det här pratet om lekar hit och dit har fått mig att göra vad jag länge längtat efter…
Jag har hittat the Fey-leken och en bok som hör till (säljs var för sig) och jag ska slå till! Den leken har jag velat ha så länge jag hålllt på med Tarot ( vilket är ett år lite drygt men ändå
) och så ska jag unna mig Ylvas tarotkurs, ja jag är galen men jag har sjukdomsinsikt och det är visst bra i sammanhanget.
/ Skogshumblan
Åh!!!! Vad spännande med Ylvas kurs!!! Är den över nätet med?? Och underbart med en ny lek. Jag hoppas på en i födelsedagspresent som jag sagt till syrran att jag vill ha. 
Grattis humblan! Så roligt och spännande! Är dett en distanskurs Ylva har?
Ja den är via nätet, kostar en liten slant men jag har suktat på den kursen ett litet tag nu. Med lön och skatteåterbäring så känner jag mig mer än väl värd den.
/ Skogshumblan
Spännande 
Det är du verkligen!!!
Får du meddela oss sen hur det går och om den är värd pengarna! Kanske finns fler som vågar satsa på den sen.
Grattis Donyaa och Skogis till era nya lekar. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Min man?! Haha han anser att det här är 97% bluff och båg, vi skadar oss själva och andra. De tre sista procenten kan enligt honom förklaras med logiska förklaringar….
/ Skogshumblan
Tråkigt :( min tycker det är spännande. (skryter lite)
Skogis, de måste vara släkt, våra gubbar. 
Pellis, lyllos dig! Isa, ja det verkar finnas många exemplar av den "produkten" ;)
/ Skogshumblan
Pagan Jag säger bara: En av oss kommer att bli förvånad, och det är inte jag. 
Pagan, jag säger inget så har jag inget sagt!
/ Skogshumblan